چای و ایوون
و مهربونن، انقدر گذشت پیشه کردن که براشون واکنش های مردم حتی مهم نیست، اونچه که مهمه، تنها پروردگار
یعنی میشه قسمتِماهم بشه؟حتی شده یه تیکه کوچک از این تمامیت:)))
چای و ایوون
مداد شمعی مشکی نیاز دارم
امیدوارم بتونم یه روزی اون طرحی که تو ذهنم هست رو بکشم- وای
چای و ایوون
امیدوارم بتونم یه روزی اون طرحی که تو ذهنم هست رو بکشم- وای
اگه بکشم و قشنگ شه اینجا میذارم
فعلا با این وضع فکر نکنم به اصرار های مکررم برای خرید «مدادشمعی روغنی کودکانه 12+2 رنگه آریا» توجهی بشه..
اصلا یه چیز عجیبی بود، 99 درصد مواقع اونچیزی که میخوام درنمیاد یا بیمهارتی قشنگ خودشو نشون میده
ولی اصلا اون شب ها فرق میکرد..
دل با مداحی«یکمی حرف بزن» میخوند و..قلم هم اشک میریخت، عجیب شب هایی بود..
https://eitaa.com/chertvaperthayman/2972
اصلا دیگه ترس دارم میترسم شروع کنم کشیدن،مثلا به اندازه اونموقع ها خوب درنیاد،(شبیه نقاشی های پیشدبستانیها میشه)
امید به خدا❤️🩹