eitaa logo
چای و ایوون
93 دنبال‌کننده
328 عکس
21 ویدیو
0 فایل
-You want some tea 🍵? فقط یه ایوون که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
چای و ایوون
چقد زود گذشت محرم...
بآشد که به ما توفیقِ اربعین و حرمش رو بده، آمین..
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
الا یا ایها‌الساقی... بگو یارم نمی‌آید.. دگر اهلِ حرم میر و علمدارم؛ نمی‌آید.. : )
هدایت شده از چای و ایوون
همهٔ‌کانال هایی که مداحی می‌ذارن توی قلبِ من جا دارن:))))
https://eitaa.com/Autonomie/1326 منم همینطور آنه، منم همینطور..
روضه خوندن توی هیئت‌ها، اشک‌ها نم نم از این متون و این کانال‌های غنچه‌ها اومدن، از این درد و این غم زیاد گفته اند، بآشد که درد این غم در عمقِ وجودمان حس شود، بآشد که اشک‌هایمان به آسمان ها رَوَد برای درد او.. آمین.. آمین
چای و ایوون
این پیراهنِ خونینِ-
ایتا الان بهم قشنگ حس و حال تاسوعا عاشورا می‌ده..
برای من گریه‌های شبِ تاسوعا باید مثل همون شبِ عاشورا باشه، چون عاشورا دیگه وقت برای فقط گریستن نیست، انگار وقتِ عملِ.. وقتِ نوکری، سینه زدن، وقت دسته ها و عَلَم‌ها، وقتِ نشون دادن اینکه چقدر عاشورا روز بزرگی بوده و سوزناک..