چای و ایوون
چقد زود گذشت محرم...
بآشد که به ما توفیقِ اربعین و حرمش رو بده، آمین..
هدایت شده از «غلت خورده در چای»
الا یا ایهاالساقی...
بگو یارم نمیآید..
دگر اهلِ حرم
میر و علمدارم؛
نمیآید.. : )
هدایت شده از چای و ایوون
همهٔکانال هایی که مداحی میذارن توی قلبِ من جا دارن:))))
روضه خوندن توی هیئتها، اشکها نم نم از این متون و این کانالهای غنچهها اومدن، از این درد و این غم زیاد گفته اند،
بآشد که درد این غم در عمقِ وجودمان حس شود، بآشد که اشکهایمان به آسمان ها رَوَد برای درد او.. آمین.. آمین
برای من گریههای شبِ تاسوعا باید مثل همون شبِ عاشورا باشه، چون عاشورا دیگه وقت برای فقط گریستن نیست، انگار وقتِ عملِ.. وقتِ نوکری، سینه زدن، وقت دسته ها و عَلَمها، وقتِ نشون دادن اینکه چقدر عاشورا روز بزرگی بوده و سوزناک..