چای و ایوون
پروانههای سفید اشکها،نالهها،سعیدر گریستنهاتون،و حتی تلاشبرایدرکواحترامبهاینواقعه، همه
و آرزو میکنم نه فقط امسال اربعین، نه فقط کربلا رفتن،نه فقط زیارت حرم مولا ؛ چون آدمهایی هم هستن که کربلا برن ولی هیچگاه کربلایی نشن، انسانِ رستگاری نباشن.
من براتون از خدا سعادت میخوام
سعادت این دنیا
و سعادت آن دنیا
با مولایمان حضرت امام حسین علیه السلام..آمین
https://eitaa.com/Autonomie/1428
برای تکتکغنچهها، اگر لایق باشم،همینطور شما غنچهٔیاس. محتاجیم به دعا:)
هدایت شده از عباسپرست(:
رفقا..
پدر زنداییم دیروز فوت کردن🖤..
یه فاتحه برای شادیِ روحشون، بخونید لطفا:)
ممنونم🖤..
چای و ایوون
رفقا.. پدر زنداییم دیروز فوت کردن🖤.. یه فاتحه برای شادیِ روحشون، بخونید لطفا:) ممنونم🖤..
سَرِ سفرهٔاباعبدالله باشند انشاءالله..🖤
چای و ایوون
ازطرفِ عباسپرست،برایجاسمینِعزیزم♥️🌿.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا