چای و ایوون
دروغ چرا؟برای منم خیلی سخته که واقعا از صمیم قلبم برای غم اهل بیت از دنیا بیشتر سنگ به سینه بزنم،و
فرض کنید میون یه صحرای بی آب و علف بعد از ده روز، چشمه ای پیدا کنید که سراب نیست، واقعی به اندازه وجودت، پاک به اندازه نوزاد تازه متولد شده و تازه به اندازه جوانه تازه از خاک دراومده..
چای و ایوون
فرض کنید میون یه صحرای بی آب و علف بعد از ده روز، چشمه ای پیدا کنید که سراب نیست، واقعی به اندازه وج
واقعا همین حس بود.. خیلی زیبا بود
و آرزومه بازم تجربه اش کنم،
میخوام انقدر بخونم،درمورد خودم فکرکنم،وقت بذارم، مهم نیست چی بشه، میخوام بتونم دوباره تجربهاش کنم حتی برای یک ثانیه..
البته اگر لیاقتی باشه:))))
میدونید چیه.. دنیا انقدر ما انسان های فانی رو سرگرم خودش میکنه[درست مثل احادیث مولایمان امیرالمؤمنین علیه السلام]
که اصلا تو حتی اگر دقیقه ای هم هوشیار بشی، لحظهٔ بعد کافیه یه اتفاق بیفته، یه اتفاق کوچیک، همین کافیه تا حواست کامل پرت بشه..
حالا فرض کن جهان،
هزار و خورده ای سال به همراه کلی چیزای دیگه همین کار رو هرثانیه با انسان انجام میده..
حتما باید سخت باشه آدم واقعا بخواد گذشته و آینده و حال «حقیقی» خودش رو به خاطر بیاره..
دلم نمیخواد یادم بره
میخوام هرلحظه به یاد بیارم.. درست مثل فرد پیری که توی بیمارستان خاطراتش درحال پاک شدن اند و درحال تقلاست برای اینکه همهرو یادش بمونه..
Maybe I'm just carried away and all of this is gonna be disappeared after a while, BTW, LET'S HAVE FUN!
چای و ایوون
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_tz7yqpm&btn=Tell.me Don't hide what is in your hea
گلهایسرخ و سفید،
اگر چیزی آزارتون میداد رهاش کنید؛
مردم قدرت مهربون بودن رو خیلی دست کم میگیرن
مهربونی به آدما فضا میده
آرامش میبخشه
یه کلبهٔ آروم و قشنگ میشه برای نشستن
یه استراحت کوتاه به دور از اهریمن ها..
فرصت اینرو میده که آدمها بهتر بتونن بهترین خودشون باشن..
چرا مهربون نیستن خیلیا؟
چای و ایوون
مردم قدرت مهربون بودن رو خیلی دست کم میگیرن مهربونی به آدما فضا میده آرامش میبخشه یه کلبهٔ آروم و
خب عالیه ✓
یه خواستهٔ دیگه به لیست طوماارمانند آرزوی «بودن» هام اضافه شد📜
مهربون بودن □