+باشد که مؤمن باشم و باشد که همهٔما بینا شویم و نوازش دستان پروردگار را به وضوح ببینیم:))
از دیوارهای کاهگلی ساختن و پشتشون قایم شدن بدم میادـ
به قول انجمن شاعران مرده،
نمیخواهم لحظهٔمرگ دریابم هرگز زندگی نکرده ام..
نمیخوام لحظه ای باشه که فکرکنم آنجور که باید، خودِواقعیم نبودم...
پرستو ها بهم گفته بودن از خودت برامون عکس بفرست، منم گفتم براتون بفرستم؛
البتههه با رعایت حجاب و شئونات اسلامی"