eitaa logo
چای و ایوون
90 دنبال‌کننده
299 عکس
19 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
چای و ایوون
و درمان می‌بخشد و ملجا می‌شود برای قلوب مؤمنانش..
چجور مؤمنی بودم که هیچگاه آرامشت بر من ننشست؟ ننگ بر من
+باشد که مؤمن باشم و باشد که همهٔ‌ما بینا شویم و نوازش دستان پروردگار را به وضوح ببینیم:))
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
از دیوارهای کاهگلی ساختن و پشتشون قایم شدن بدم میادـ به قول انجمن شاعران مرده، نمی‌خواهم لحظهٔ‌مرگ دریابم هرگز زندگی نکرده ام.. نمی‌خوام لحظه ای باشه که فکرکنم آن‌جور که باید، خودِواقعیم نبودم...
پروانه ها با چای به همراه یکم داچین و هل چطورید؟:)
Never leave me..
پرستو ها بهم گفته بودن از خودت برامون عکس بفرست، منم گفتم براتون بفرستم؛ البتههه با رعایت حجاب و شئونات اسلامی"