*ریختن چای بهلیمو توی فنجون
-غنچه ها میدونید..
-دیگه کم کم درختهایایوون دارن میوه میدن.. آمادهٔاین شدن که اونچه رو که مدت ها رشدش دادن رو برداشت کنن..
بنظرتون ما ها چقدر آمادهٔبرداشت کردن میوههای زندگیمون شدیم؟
اصلا زندگی من میتونه میوهای داشته باشه؟
هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا آن را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام میدادم !
"لئو تولستوی"
هدایت شده از شبهایحوّا.
تنها آرزویی که این روزها دارم اینه که یکروزی واقعاً "گلشید" باشم