هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا آن را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام میدادم !
"لئو تولستوی"
هدایت شده از شبهایحوّا.
تنها آرزویی که این روزها دارم اینه که یکروزی واقعاً "گلشید" باشم
چای و ایوون
تنها آرزویی که این روزها دارم اینه که یکروزی واقعاً "گلشید" باشم
هع
اینجا یه غنچه فکر میکنه واقعا غنچه نیست...
غنچهبانو
شما خیلی هم هستی فقط یکم باید صبر کنی تا اون گلِسرخ خودشو نشون بده:))
هدایت شده از شبهایحوّا.
رستگار شدن به نظرت یعنی چی؟
-
درک نور خداوندی، چشیدن شراب ساقیکوثر، لمس آغوش خداوندی. نور رو دیدن. نور شدن. نور خواستن و به سمت نور رفتن.
https://eitaa.com/velamkondige/406
واقعا
(خدایا مارو امسال اربعین به کربلای حسین برسون)
-آمین
خب خب خب
من فهمیدم خدا چرا اونکارو با من کرد،
توی این چندوقت دوری از فضای مجازی و چیزای به اصطلاح [ترند]
چون میخواست روکنه بهم بگه: دیدی؟ اون نسخه ای از خودت که میخوای باشی، اصلا ربطی به این فضاها نداشت.. حالا انتخاب با خودته..