eitaa logo
چای و ایوون
94 دنبال‌کننده
335 عکس
21 ویدیو
1 فایل
-You want some tea 🍵? فقط یه ایوون که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
...
هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا آن را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام میدادم ! "لئو تولستوی"
خب.. کسی چایی می‌خواد؟-
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
تنها آرزویی که این روزها دارم اینه که یک‌روزی واقعاً ‌"گلشید" باشم
چای و ایوون
تنها آرزویی که این روزها دارم اینه که یک‌روزی واقعاً ‌"گلشید" باشم
هع اینجا یه غنچه فکر می‌کنه واقعا غنچه نیست... غنچه‌بانو شما خیلی هم هستی فقط یکم باید صبر کنی تا اون گلِ‌سرخ خودشو نشون بده:))
چای و ایوون
شآید موسیقی‌زندگی یه همچین چیزی باشه- شآید..
هدایت شده از شب‌های‌حوّا.
رستگار شدن به نظرت یعنی چی؟ - درک نور خداوندی، چشیدن شراب ساقی‌کوثر، لمس آغوش خداوندی. نور رو دیدن. نور شدن. نور خواستن و به سمت نور رفتن.
https://eitaa.com/velamkondige/406 واقعا (خدایا مارو امسال اربعین به کربلای حسین برسون) -آمین
خب خب خب من فهمیدم خدا چرا اون‌کارو با من کرد، توی این چندوقت دوری از فضای مجازی و چیزای به اصطلاح [ترند] چون می‌خواست روکنه بهم بگه: دیدی؟ اون نسخه ای از خودت که می‌خوای باشی، اصلا ربطی به این فضاها نداشت.. حالا انتخاب با خودته..