eitaa logo
چای و ایوون
88 دنبال‌کننده
294 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از چای و ایوون
زودتر من را به اربعین برسانید به مجنون‌های‌پیاده‌ در راه لیلی، به عطر حرمش و غروب بین‌الحرمین به اذکار یاحسین زوارش و گریه های مادرش فاطمه «س»
تو اسیر در دست هیچ چیز و هیچکس نیستی جز افکار خودت..
چای و ایوون
تو اسیر در دست هیچ چیز و هیچکس نیستی جز افکار خودت..
[خب اینم به لیست یادآوری های روزانه ام اضافه شد📝]
از خدا برات رهایی می‌خوام از تمام فکر ها، آدم ها.. رهآیی از بند چیزایی که هیچوقت تقصیر تو نبودن.. پروردگارا به بارانت،به لطفت برایش جز رحمت نفرست..
یا رب العالمین..
هدایت شده از |علویات|
همه از هم جدا می شوند () و روزی، دوباره به یکدیگر میرسند...! _حی‌لا‌یموت‌، علی‌علیه‌السلام‌ میفرمود. @alaviiaatt | علی‌از‌زبان‌علی،ص۲۴۸
منم همینطور آنسه.. منم همینطور.. باشد که امام رضا همه‌مان را بطلبد:)))
چای و ایوون
منم همینطور آنسه.. منم همینطور.. باشد که امام رضا همه‌مان را بطلبد:)))
شاید بگین خب تو که تازه مشهد بودی🗣 بذار یکم بگذره بعد- -کی گفته دلتنگی زمان می‌شناسه؟ 💔 دل مجنون تنگه تا لیلی رو نبینه دردش دوا نمی‌شه که نمی‌شه.. دل مجنون تنگه ثانیه ای پیش لیلی نباشه، دلش می‌گیره..
چای و ایوون
شاید بگین خب تو که تازه مشهد بودی🗣 بذار یکم بگذره بعد- -کی گفته دلتنگی زمان می‌شناسه؟ 💔 دل مجنون تن
ولی فکر نمی‌کردم اونقدر وضعم خراب باشه تا اینکه رسیدم به حرم و ول نمی‌کردم، صبح، ظهر، شب فقط حرم.. عجب حال‌و هوایی بود خدایی.. اربعین چی‌می‌شه اگه حرم نرم-