نه نه بابونه ها
من صراط رو فراموش نکردم
فقط این مدت حس میکردم ذهنم اونطور که باید آمادگی روبه رو شدن با حقیقت و از همه مهمتر درک اون رو نداشت..
همین ترس میگفت باید بگذره تا برم سراغ خوندن دوباره..
چای و ایوون
با اجازه شما غنچه ها هدیه های ناقابلتون رفت اینجا https://eitaa.com/yourcookies که اینجا خلوت شه ممن
*مهمونهایتازه رسیده،
دیر نرسیدید و کلوچه هاتون اونجا منتظرتونه:)
با عرض معذرت این پیام (و البته پیام های دیگه) رو دیر دیدم.. آره چرا که نه! غنچه های جدید نگران نباشن فقط اینجا https://eitaa.com/yourcookies رو چک کنید چون توی خود کانال نمیذارم.. پروردگار نگهدارتون:)