4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیپناه که شدی صدایش کن،
اون حسین وتر الموتور است..
میداند تنها شدن یعنی چه!
در آغوشت میگیرد...؛)❤️🩹😭
دستهایش را دورِ تمام داراییاش حلقه کرد، دور حسینش...
بعد از باز شدن این آغوش، زینب باید خودش یکتنه پناه خیمهها میشد..؛)
- یازینبِحسین🫀
آشپزی واقعا برام تراپیه..🥲
وقتی یکی از دستپختم تعریف میکنه یه جون به جونام اضافه میشه🥲✨
درگلویم گیرکرده زخمِ یک بغض غریب..
فرصتی از اشک میجویم که رسوایش کنم..
#اخوان_ثالث
اَحــوالاتِ ܩَنــــღ🌱
یک سال از روزی که تصمیم گرفتم یه جای کوچولو داشته باشم واسه زدن حرفام و به اشتراک گذاشتن روزمرگیهام گذشت..🥲
یکسالی که میون همهی تنهاییم یه دلگرمی داشتم واسه ادامه دادن..!
اولش انتظار داشتم روز به روز بزرگتر و پرجمعیتتر بشه ولی بعدش دیدم هرچی کوچولوتر و صمیمیتر باشه بهتره😉
اولش فکر نمیکردم یکسالگی چنل نوپامُ ببینم ولی روز به روز بهش وابستهتر شدم و دلکندن ازش سختتر شد واسم🥺
ازتون ممنونم که این یکسال کنار من و چنل کوچولوم موندید و شنوای حرفام و ببینندهی روزمرگیهام بودید🫂
و خب امروز طفل کوچولوی من که با انگشتای خودم ساختمش و بهش روح دادم یکساله شد..
- تولدت مبارک شعبهی کوچکِ من🫀🌱✨
صد بوسه دادهایم امانت به دستِ باد
تا کِی تو را نسیم ببوسد به جای ما؟
#احسان_انصاری