eitaa logo
خودآموز پایان نامه و مقاله نویسی
3.4هزار دنبال‌کننده
623 عکس
42 ویدیو
174 فایل
توجه #موضوع دادن، #نوشتن، #ویراستاری ، #طرح‌نویسی و ... با #هوش‌مصنوعی #اینجا قرار است #ماهی گیری یاد بگیرید ادمین کانال @ali_myganj
مشاهده در ایتا
دانلود
عنوان بررسي نسبت قيام امام مهدي(ع) با جنگ آرماگدون در سنت يهودي- صهيونيستي پديدآور اصلی اسماعيل زاده، قاسم موضوع قيام امام زمان (عج) عصر ظهور آخرالزمان صهيونيسم مسيحي هرمجدون شرح کتابنامه: ص. ۱۰۶- ‎۱۱۱؛ همچنين به صورت زيرنويس. 👇🏻👇🏻 قيام مهدي موعود(ع) طبق اسناد و روايات نقل شده از معصومين قطعي و يقين است و با ابعاد و ماهيتي الهي و ربوبي همراه است در مورد مکان و نحوه نبرد موعود زمان روايات و نقل‌هاي متعددي بيان شده است امام مکان‌هايي نظر کعبه، بيت المقدس، کوفه و شام، قرقيسيا، ذي طوي بيشتر از ديگر مکان‌ها در روايات و اسناد به مخاطب بيان شده است. در روايات اسلامي قيام مهدي با شمشير بيان شده است و خون‌ريزي و جنگ آن حضرت فقط در مورد کافران و کساني را که احکام الهي را زير پا گذاشته‌اند خواهد بود در حالي که خون‌ريزي و قتل در خصوص آرماگدوني که مسيحيان صهيونيسم ادعا مي‌کنند جنبه هسته‌اي بوده که در اين صورت گناهکار و بي‌گناه يک دوم کشته خواهند شد. در اين ميان در صورت واقعي بودن نبرد آرماگدون تفاوت قيام مهدي با آرماگدون را مي‌توان در ماهيت و نحوه نبرد و اهداف آن جستجو کرد که کاملا با هم متفاوت است مريدان و منتظران مهدي قائم(ع) روز به روز در جهان در حال افزايش هستند و اين در حالي است که رسانه‌هاي غربي و مسيحيان صهيونيسم در صدد ضربه زدن به افکار و عقايد آنان هستند و با ساخت فيلم‌ها و مستندات سعي در بزرگ نماي آرماگدون خود و کوچک نمايي مردم مسلمان علي‌الخصوص ايرانيان هستند. از يک سو نيز مدعيان آرماگدون در خصوص وقوع اين نبرد تحقيقات زيادي انجام دادهصاند يافته‌هاي پژوهش حاضر نشان داد که طبق روايات ظهور مسيح(ع) نيز همچون ظهور منجي عالم بشريت مي‌تواند يک موهبت الهي باشد که امروزه نيز در بين مسيحيان منتظران خود را دارد اما عده‌اي افراطي مانند مسيحيان صهيونيست مساله را بزرگ‌تر از آنچه هست جلوه داده‌اند و آراماگدوني را براي خود تداعي کرده‌اند که به نحوي که خود را قهرمانانه در ميدان مي‌بينند و سعادت دنيوي و اخروي را به خود و مسيح نسبت مي‌دهند در حالي که اگر نسبتي بين قيام مهدي(ع) و آخرالزمان مسيحيان وجود داشته باشد، به لحاظ عقلي و منطقي مي‌تواند اتحاد و همبستگي دو موهبت الهي را با هم دانست اما از ديدگاه مسلمانان و مسيحيان صهيونيسم نمي‌توان نسبتي بين آرماگدون ساخته و پرداخته شده به دست سياسيت مداران غربي به منظور تسلط بر جهان و قيام مهدي در جهت پاک سازي و اجراي احکام و حدود الهي دانست.با توجه به تحديدات و اقدامات غربيان در خصوص قيام مهدي اهميت مطالعه و پژوهش در اين خصوص دوچندان است . سال انتشار ‎۱۳۹۳ مشخصه ظاهری ‎۱۱۱ص. نوع پايان‌نامه‌ زبان اثر فارسي آدرس ثابت http://www.blib.ir/libportal/Default.aspx?req=plnkView&MFN=2685&DBID=40&ServerName=Boroujerdi&IsFarsi=1 ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
سید علی حسینی خامنه‌ای فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جواد حسینی خامنه‌ای، در فروردین‌ماه سال ۱۳۱۸ شمسی برابر با ۱۳۵۸ قمری در مشهد مقدس چشم به جهان گشود. نگاهی گذرا به زندگینامه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی سید علی حسینی خامنه‌ای حفظه الله 👇🏻 http://farsi.khamenei.ir/memory-content?id=5467#600 29 سالروز ولادت ولی امر مسلمین بر شما مبارک باد ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
‌ •┈┈••✾••┈┈• ✍🏼چهارمین همایش ملی اسلام و ارزش های متعالی ✅آدرس 👇🏻 https://4thconfivt.sru.ac.ir/fa/ . @myganj
پنجمین ملی علمی پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی http://muconf.ir/?p=362 پنجمین همایش ملی علمی پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی در تاریخ۱۳خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار میگردد. اخرین مهلت ارسال مقالات به پنجمین همایش ملی علمی پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی درتاریخ ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۹می باشد . لذا پژوهشگران گرامی تاقبل از این تاریخ مقالات خود را از طریق کنترل پنل خود ارسال نمایند . تا در سریع ترین زمان ممکن داوری شود شماره تماس دبیرخانه کنفرانس: ۰۹۳۵۵۳۶۶۷۳۹ @myganj
👈🏻 در اینجا برخی از مواردی که در ویرایش فنی باید رعایت گردد خدمتتان عرض خواهیم کرد: یک‌دست کردن رسم‌الخط کلمات؛ اصلاح غلط‌های املایی ، کنترل پاراگراف‌ بندی ، اصلاح یا اعمال نشانه‌گذاری‌های متن؛ یک‌دست کردن ضبط اعلام، اصطلاحات، آوانگاشت آن‌ها در صورت لزوم و آوردن معادل لاتین کلمات؛ اعمال قواعد عددنویسی، فرمول‌نویسی، اعراب‌ گذاری و اختصارهای متنی؛ مشخص کردن حدود نقل‌قول‌ها، وارسی ارجاعات، درستی نشان مآخذ و پانوشت‌ها و یادداشت‌ها؛ بررسی کالبدشناسی اثر، شامل تمامی نمایه‌ها، جدول‌ها، نمودارها، تصاویر، عکس‌ها، فهرست مطالب، واژه‌نامه و غیره؛ کنترل اندازه و قلم حروف، عنوان فصل‌ها، بخش‌ها و زیربخش‌ها، سربرگ‌ها و نمونه‌خوانی. @myganj
. نظر آیت الله (زیدعزه) درمورد کتاب . ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
👈🏻 زبانی-ساختاری رفع خطاهای دستوری، ساختاری و ؛ اصلاح انحراف از زبان معیار و یک‌دست کردن زبان نوشته؛ ابهام‌زدایی از عبارت‌های نارسا، مبهم، متناقض، نامفهوم و عامیانه؛ انتخاب برابرهای مناسب برای واژگان غیر ، حذف واژگان، تعابیر و اصطلاحات و عبارت‌های تکراری و زائد، عامیانه، ناقص، نارسا، متضاد و متناقض؛ کوتاه کردن جمله‌های طولانی؛ ساده‌سازی و روان‌سازی متن از نظر جمله‌بندی؛ گزینش واژگان فارسی و برابرهای مناسب. . ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
یک روز یک خواندم و تمام زندگی من تغییر کرد . ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
یا پانوشت به نوشته‌هایی می‌گویند که در زیر صفحه نوشته می‌شوند. هفت گونه‌اند: (۱) (۲) پاورقی تعریفی (۳) پاورقی اطلاعی (۴) پاورقی معادل (۵) پاورقی اطمینان (۶) پاورقی ارجاعی (۷) پاورقی ترکیبی ادامه دارد منبع : منبع: جمشید سرمستانی، گزیده‌ی شیوه‌نامه‌ی جامع ویرایش و نگارش، تهران، نشر سرمستان، ۱۳۹۰٫ ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
پاورقی توضیحی،‌ نوشته‎ای است که واژه‎ها را برای رفع ابهام یا پرسش، توضیح می‎دهد. مثال¬هایی که از این پس خواهد آمد، و پاورقی¬های نوشته¬شده برای آن¬ها، هریک از گونه¬های را در پیش رویتان خواهند گذاشت: 🖍مثال ۱: این کارنامه، یعنی دو جنگ متعارف بزرگ که یکی به بن‎بست رسید و دیگری به¬شکست کامل انجامید، خشنودکننده نیست؛ این کارنامه حاصل اشتباهات و شکست‌های ما [آمریکایی‎ها[ در عملیات‎های کوچک‌تر است. 🖍مثال ۲: پذیرفتن هرگونه عملیات نظامی هرچند کوچک، بدون به‎کار گیری هر چهار نیروی نظامی تقریباً غیرممکن است. آگاهی: هرگاه در یک فصل، یک مطلب نیازمند توضیح در چند جای آن فصل آمده باشد، پاورقی توضیحی را تنها برای مورد نخست می‌نویسیم. ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
تعریفی این نوع پاورقی برای تعریف واژه‎ها و اصطلاحات نیازمند تعریف به‎کار می‎رود. اگر ساژه‎ی نیازمند تعریف، معادل واژه‎ای غیرفارسی باشد، باید هم تعریف و هم صورت اصلی آن ساژه را در پاورقی آورد. مثال ۱: هرگاه این حرف، پس از «حروف پس‎بریده» قرار گیرد… . مثال ۲: ایجاد این کانال‎ها تنها به‎وسیله‎ی «تمرکز خطی» ممکن می‎شود. مثال ۳: درستی این محاسبه، پس از اندازه‎گیری «طول موج» مشخص خواهد شد. ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj