eitaa logo
خودآموز پایان نامه و مقاله نویسی
3.2هزار دنبال‌کننده
604 عکس
42 ویدیو
174 فایل
توجه کار موضوع دادن، نوشتن، ویراستاری ،طرح‌نویسی و ... نداریم. https://eitaa.com/solooketalabegi ادمین کانال @ali_myganj
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از طلبه‌ها در دیداری از شهید صدر می‌پرسد: «خیلی وقت‌ها دچار بی‌حوصلگی می‌شوم و درس و مطالعه و تألیف را کلاً رها می‌کنم. چه کنم [که از این حالت رها شوم]؟!» و شهید صدر پاسخ می‌دهد: « کسی که توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تبانی‌ها بر ضد اسلام و تهمت‌ها و دروغ‌پردازی‌هایی که نسبت به مبانی اسلامی می‌شود را می‌بیند چگونه دلش می‌آید که مطالعه و کار جدی و بی‌وقفه را رها کند ؟!» السيرة والمسيرة في حقائق ووثائق، ج‏٢، ص٢٨٩
و بررسي عنوان کتب و ابواب حديثي از نگاه علامه محمد تقي شوشتري نویسندگان: رضايي كرماني محمدعلي, زارع زرديني احمد : از مهم ترين بايسته هاي پژوهش در علوم حديث، ارايه روش هايي براي بررسي و پژوهش در ميراث حديثي است. نقد و بررسي عنوان کتاب ها و ابواب حديثي، يکي از اين روش هاست. اين نوشتار به معرفي و بررسي ميزان کارآمدي اين روش در علوم حديث مي پردازد، و به منظور رسيدن به اين هدف، کارآمدي آن را در دو حوزه نقد بيروني (انتساب و تصحيح متن) و نقد دروني (فهم و ارزيابي متن) نشان داده است. پس از اثبات کارآمدي اين روش، به چگونگي تعيين عنوان متوني که در تعيين عنوان آن ها اشتباهي رخ داده، پرداخته شده و در همين راستا، دو روش درون متني و برون متني در تعيين عنوان ارايه شده است. در معرفي و تبيين جوانب مختلف اين روش، از آثار محمدتقي شوشتري-حديث پژوه معاصر-استفاده شده است. لینک مقاله https://www.sid.ir/FileServer/JF/39913890405.pdf ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
معیارهای آورده شده در زیر در هر علمی - پژوهشی بایستی رعایت شود. رعایت این معیارها باعث انسجام و استحکام مقاله شده و امکان پذیرش آن را در یک مجله علمی - پژوهشی افزایش می‌دهد. ✍🏼 مرتبط بودن مطالب و کامل بودن 🌼تمام موضوعات مطرح شده‌اند. 🌼 استدلال‌ها و بحث‌ها در کلیت متن مرتبط هستند. 🌼 منابع و مراجع ادبیات تحقیق آورده شده‌اند. 🌼 منطق و پیوستگی بین استدلال‌ها رعایت شده است. ✍🏼برخورداری از یک سازمان منسجم 📕 مقاله از یک ساختار شفاف مفهومی برخوردار است. 📕 عنوان‌ها و زیر‌عنوان‌های مناسب، صحیح و مرتبطی به کار برده شده‌اند. 📕 نظام ارجاع دهی با ثبات و مناسب است. ✍🏼برخورداری از یک محوریّت تحقیقی در کلّیت و ترکیب مقاله ✏️تفکر خلاق، ترکیب و استدلال ظهور و بروز دارد. ✏️دقت فکری در باره عنوان اصلی دیده می‌شود. ✏️مفاهیم مرتبط به نحو مناسبی تحقیق شده‌اند. ✏️استدلال‌ها و اثبات‌ها به وسیله مدارک و مستندات یا ارجاعات پشتیبانی شده‌اند. ✏️شواهد کافی برای فهم موضوع وجود دارد. ✏️ادبیات تحقیق مورد نقد و تحلیل قرار گرفته‌اند. ✏️ارتباط لازم بین ادبیات تحقیق و موضوع مورد تحقیق مقاله ارائه شده است. ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
منابع مربوط به تحقیق 📕از منابع مربوط به پیشینه تحقیق، می توان به امور زیر اشاره کرد:👇🏻 ✍🏼اطلاعات موجود در بانک های اطلاعاتی. ✍🏼تألیف ها، ترجمه ها و های مربوط به موضوع مورد بررسی. ✍🏼 های مربوط به موضوع مورد بررسی. ✍🏼نظریه های موجود در زمینه موضوع . ✍🏼سالنامه های مراکز تحقیقاتی و فرهنگی، مانند یونسکو. ✍🏼تجربه های صاحب نظران. ✍🏼 های اینترنتی و استفاده از موتورهای جست جوگر ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
چند نکته در باب ویرایش صوری: ♦️ شیوه املای واژگان، مطابق دستور خط فارسی، مصوب فرهنگستان ادب فارسی است. ♦️ «ها»ی جمع ـ به‌استثنای «آنها» و «اینها» ـ به‌كلی جدا و بدون فاصله درج شود. مانند: كتاب‌ها→ كتاب ها، کتاب‌ها→ كتابها. ♦️ كلمه «شنا...» با كلمه قبل به صورت جدا و بدون فاصله درج شود. مثال: روان‌شناسی، کتاب‌شناسی، اسلام‌شناسانه، دین‌شناختی. ♦️ پسوندهای گیر، پذیر، ناپذیر، زدا، بخش، گرا و... همه جا جدا و بی‌فاصله با کلمه قبل درج شوند؛ مانند تحویل‌ناپذیر، غفلت‌زدا، نشاط‌بخش، اسلام‌گرا و نتیجه‌گیری. ♦️ القاب، درصورتی که به‌صورت ساکن خوانده شوند بدون فاصله با مابعد درج می‌شوند، و درصورتی که مکسور ادا شوند با یک فاصله. نمونه‌ها: شیخ طوسی، شیخ مفید، سید رضی. سیدمحمدحسین طباطبایی، شیخ‌عباس قمی، ملاصدرا، میرزاآقاخان، حاج‌ملاهادی، آقاهاشم‌خان، ... . ♦️ «می» و «نمی» همواره جدا و بدون فاصله با مابعد درج می‌شوند. ♦️ فواصل اضافی میان کلمات حذف شوند (دوفاصله‌ها به یک فاصله تبدیل شود). ♦️ نام‌های پیش و پس از «بن» در اسامی افراد، فاصله درج نشود. مثلاً: محمدبن‌یعقوب → محمد بن یعقوب. ♦️ نام پس از «ابن» در اسامی افراد بدون فاصله درج شود. مثلاً: ابن‌سینا. ♦️ بی (با فاصله از دو طرف) از مابعد خود بی‌فاصله درج شود: بی‌نیاز→ بی نیاز. ♦️ تشدیدهای غیرضرور حذف شوند. ♦️ یای اضافه پس از های غیرملفوظ در همه موارد درج شود. مثال: خانه خدا. ‌ •┈┈••✾••┈┈• @myganj
آسیب شناسی مقاله نویسی و پژوهش در مطبوعات دینی نویسندگان: حسن حکیم باشی منبع: پژوهش و حوزه پاییز و زمستان 1384 شماره 23 و 24 ‌ •┈┈••✾••┈┈• http://ensani.ir/file/download/article/20120426165847-5180-66.pdf •┈┈••✾••┈┈• @myganj
دوازده شرط اخلاقی فن ویراستاری را می‌توان این‌چنین برشمرد: 1️⃣وجدان کاری، 2️⃣انصاف، 3️⃣تواضع، 4️⃣قاطعیت، 5️⃣خوش‌قولی، 6️⃣برخورد نیک، 7️⃣ حوصله، 8️⃣ فداکاری، 9️⃣ نظم و انضباط، 0️⃣1️⃣ پرهیز از بخل و حسادت، 1️⃣1️⃣ پرهیز از وسواس، 2️⃣1️⃣ پرهیز از عمل سلیقه‌ای. ‌ •┈┈••✾••┈┈• http://ensani.ir/fa/article/52472 •┈┈••✾••┈┈• : آیینه پژوهش 1383 شماره 86 @myganj
چیستی نظریة ایمان از دیدگاه امام صادق (ع) نویسنده: غلامرضا مهدی راونجی منبع: حدیث پژوهی سال پنجم بهار و تابستان ۱۳۹۲ شماره ۹ ‌ •┈┈••✾••┈┈• http://ensani.ir/file/download/article/20131111141512-9796-36.pdf @myganj
روزی از روزها که شیخ بهلول در محضر پرفیض مرحوم آیت‌الله آقا سید ابوالحسن اصفهانی حاضر شده بود استاد خطاب به او گفت: - شما از چه کسی تقلید می‌کنید؟ بهلول جواب داد: - از شما - من می‌گویم در اینجا مجتهد درس خوان زیاد داریم، ولی مجتهد مبارز کم داریم. شما بهتر است به ایران برگردید و علیه رژیم رضاشاه مبارزه کنید.(از این بیان پیداست که شیخ در آن زمان بار علمی زیادی داشت، لذا سید می‌گوید: مجتهد درس خوان زیاد داریم، ولی مجتهد مبارز کم.) شیخ امر استاد را اطاعت کرد و به ایران بازگشت و مبارزه اش را پی گرفت •┈┈••✾••┈┈• @myganj
👆👆http://farhang-press.com/index/wp-content/uploads/2017/10/GhalatNanevisim-Farhang-press.com_.pdf با توجه به اینکه فایل های بارگذاری شده در ایتا از سِرور های ایتا حذف شده است لذا برای استفاده دوستان دوباره بارگذاری می شود •┈┈••✾••┈┈• @myganj
شیوه‌نامه نگارش رساله علمی.pdf
1.19M
با توجه به اینکه فایل های بارگذاری شده در ایتا از سِرور های ایتا حذف شده است لذا برای استفاده دوستان دوباره بارگذاری می شود •┈┈••✾••┈┈• @myganj
شیوه‌نامه نگارش رساله علمی.pdf
952.8K
با تشکر از استاد کریمی عزیز که فایل اصلی کتاب را در اختیار بنده قرار داده اند تا عزیزان از این کتاب بهتر استفاده بکنند و همین جا تشکر می کنم از این استاد محقق و بزرگوار که به مطالب کانال توجه کرده اند . امیدوارم خداوند به ایشان موفقیت روز افزون عنایت بفرماید •┈┈••✾••┈┈• @myganj
دکتر کریمی، (متولد ۱۳۴۹ ش، بابل)، رشته فلسفه را در مقطع دکتری در دانشگاه تهران به اتمام ر ساند. مشاوره و نظارت در نگارش آثار در رشته فلسفه و کلام مرکز پژوهش‌های صدا و سیمای قم، مشاوره و تدوین کتاب‌شناسی دائرة المعارف علوم عقلی اسلامی وابسته به مؤسسه امام خمینی، محقق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از جمله فعالیت‌های وی است. او علاوه بر تدریس دروس دانشگاهی تا کنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشته تحریر در آورده است. «معرفت فطری نزد امام حسین (ع)»، «ارزش کار در اسلام» و «تجدید نظر در راه‌های خداشناسى» برخی از این آثار است. •┈┈••✾••┈┈• @myganj
متن کامل بیش از 41 هزار پایان نامه ارشد و رساله دکتری در آدرس utdlib.ut.ac.ir در دسترس قرار گرفت.این مجموعه به مرور کامل خواهد شد. • بر اساس مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه، پایان نامه هایی عرضه خواهد که دو سال از دفاع آنها گذشته باشد. • در همین وبسایت تصاویر 12 هزار و 106 نسخه خطی نیز قرار داده شده که بهتر است از طریق شماره نسخه جستجو شود. لینک راهنمای استفاده از کتابخانه دیجیتال http://utdlib.ut.ac.ir/Info/Introduce •┈┈••✾••┈┈• @myganj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غلطه! 🔶 چند صد صفحه کتاب را برای یک واحد درسی، داده که بخواند، چرا ؟؟!! ✅ نظام آموزشی را باید طراحی کنند که جوان را دهد. لطفا با لینک کانال نشر بدهید •┈┈••✾••┈┈• @myganj
استاد فرزانه، حضرت آیت الله جوادی آملی درباره این اربعین چنین می فرمایند: «از اول ذیقعده تا دهم ذی حجّه که اربعین موسای کلیم است، این یک فصل مناسبی است؛ بهار این کار است. این اربعین گیری،این چله نشینی همین است ! وجود مبارک موسای کلیم 40 شبانه روز مهمان خدا بود. فرمود : وَ واعَدْنا مُوسى‏ ثَلاثِینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْناها بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِیقاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِینَ لَیْلَةً (اعراف 142) به او وعده دیدار و ملاقات خصوصی دادیم؛ آمد به دیدار ما. اوّل 30 شب بود؛ بعد 10 شب اضافه کردیم، راهش باز بود؛ جمعاً شد40 شب. فرمود: او40 شب مهمان ما بود. چون برکاتی که در شب نصیب انسان می شود، در روز نمی شود. •┈┈••✾••┈┈• حضرت آیت الله احمد عابدی حفظه الله فرمود : در این چله موسوی ( کلیمی ) روزانه 400بار ذکر یونسیه گفته شود و یا به حالت سجده 100 مرتبه گفته شود ذکر یونسیه یعنی گفتن:«لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین» •┈┈••✾••┈┈• عالم بزرگوار حاج میرزا جواد ملکی تبریزی گوید:مداومت ذکر یونسیه در شبانه روز ترک نشود، هر چه زیادتر، اثرش هم زیادتر. اقل اقل آن چهار صد مرتبه است ، خیلی اثرها دیدم ، بنده هم تجربه کرده ام ، چند نفر هم مدعی تجربه اند. •┈┈••✾••┈┈• @myganj
masomeh_alihe_salame02.gif
138.6K
استاد فرزانه، حضرت آیت الله جوادی آملی درباره این اربعین چنین می فرمایند: «از اول ذیقعده تا دهم ذی حجّه که اربعین موسای کلیم است، این یک فصل مناسبی است؛ بهار این کار است. این اربعین گیری،این چله نشینی همین است ! وجود مبارک موسای کلیم 40 شبانه روز مهمان خدا بود. فرمود : وَ واعَدْنا مُوسى‏ ثَلاثِینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْناها بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِیقاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِینَ لَیْلَةً (اعراف 142) به او وعده دیدار و ملاقات خصوصی دادیم؛ آمد به دیدار ما. اوّل 30 شب بود؛ بعد 10 شب اضافه کردیم، راهش باز بود؛ جمعاً شد40 شب. فرمود: او40 شب مهمان ما بود. چون برکاتی که در شب نصیب انسان می شود، در روز نمی شود. •┈┈••✾••┈┈• حضرت آیت الله احمد عابدی حفظه الله فرمود : در این چله موسوی ( کلیمی ) روزانه 400بار ذکر یونسیه گفته شود و یا به حالت سجده 100 مرتبه گفته شود ذکر یونسیه یعنی گفتن:«لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین» •┈┈••✾••┈┈• عالم بزرگوار حاج میرزا جواد ملکی تبریزی گوید:مداومت ذکر یونسیه در شبانه روز ترک نشود، هر چه زیادتر، اثرش هم زیادتر. اقل اقل آن چهار صد مرتبه است ، خیلی اثرها دیدم ، بنده هم تجربه کرده ام ، چند نفر هم مدعی تجربه اند. •┈┈••✾••┈┈• @myganj
سخن بی غرض از بنده ٔ مخلص بشنو ای که منظور بزرگان حقیقت بینی . •┈┈••✾••┈┈• . باید از واژه ها درست و بجا استفاده شود. ببنید غرض و مرض BBC استفاده دشمنان از واژه ها در تیتر خبر های خود . . •┈┈••✾••┈┈• @myganj
فراخوان پذیرش مقاله قابل توجه اساتید و پژوهشگران گرامی دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «اسلام و ارتباطات میان فرهنگی» با مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرای مقالات پژوهشی در حوزه اسلام، ادیان و روابط میان فرهنگی برای شماره های آتی خود است. علاقه مندان می توانند مقاله های خود را جهت ارزیابی و پذیرش از طریق سامانه دوفصلنامه ارسال نمایند. موضوعات مقاله در حوزه اسلام و ارتباطات میان فرهنگی: 1. اسلام و جهانی شدن 2. اسلام و جهانی سازی 3. اسلام و دیگری سازی 4. اسلام و رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی در عرصه بین الملل 5. الگوی اسلامی ارتباطات میان فرهنگی 6. اسلام و گفتگوی بین ادیان 7. مطالعات اسلامی در غرب 8. مطالعه الهیات تطبیقی 9. آینده پژوهشی ادیان و ارتباطات میان فرهنگی 10. سواد رسانه ای و کاربست هنر در ادیان و ارتباطات میان فرهنگی آدرس دفتر هیئت اندیشه ورز اسلام، ادیان و ارتباطات میان فرهنگی: مشهد مقدس، خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان ده دی، مقابل داروخانه هلال احمر جهت اطلاع بیشتر با شماره 80 86 3200 -051 (همه روزه ساعت 10 تا 13 ) تماس حاصل فرمایید. . •┈┈••✾••┈┈• @myganj
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در ششم تیر ماه سال 1360 حضرت آقا توسط گروه فرقان در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند،اما تقدیر الهی چنین بود كه ایشان برای آینده نظام حفظ شوند •┈┈••✾••┈┈• صد شکر که دستان ولی بر سر ماست دستان ابوالفضل علی یاور ماست ما فاتح فتنه های دورانیم چون سید علی خامنه ای رهبر ماست •┈┈••✾••┈┈• @myganj
نویسی. صرفا جهت اطلاع ✍🏼فراخوان مقاله •┈┈••✾••┈┈• @myganj
. صرفا جهت اطلاع ✍🏼دسترسی به مقالات و نشریات . •┈┈••✾••┈┈• @myganj