بهشت جهنمی.
من 11 سالم بود دغدغم خرید فیگور و دفتر بود منظورتون چیه
من یازده سالگیمو یادم نمیاد، الو
پست فارسی میاد تو تیکتاکم با سرعت نور رد میکنم که ریخت ایرانیارو تو Foryou نبینم
بهشت جهنمی.
خونده بودم اینو ولی نباید درست باشه..
بابا خب اصلا حالت دیگه ایی منطقی میشه؟