پست فارسی میاد تو تیکتاکم با سرعت نور رد میکنم که ریخت ایرانیارو تو Foryou نبینم
بهشت جهنمی.
خونده بودم اینو ولی نباید درست باشه..
بابا خب اصلا حالت دیگه ایی منطقی میشه؟
بعد تیکتاک فارسی یه مشت بی اعتقاد عقب موندهن که سلطنت طلبم هستن😔 به هرکیم که حجاب داره همینطوری بدون دلیل بهش میگن عرزشی😍
تو کل تیکتاک فارسی فقط این پسره رو دوست دارم که میگه سلام بچه ها امروز فلان شد، اونم چون لحجهش بامزهست وگرنه بازم ن-
بهشت جهنمی.
بعد تیکتاک فارسی یه مشت بی اعتقاد عقب موندهن که سلطنت طلبم هستن😔 به هرکیم که حجاب داره همینطوری بد
اونایی که مثلا الترنیتون که دیگه هیچ