بعد تیکتاک فارسی یه مشت بی اعتقاد عقب موندهن که سلطنت طلبم هستن😔 به هرکیم که حجاب داره همینطوری بدون دلیل بهش میگن عرزشی😍
تو کل تیکتاک فارسی فقط این پسره رو دوست دارم که میگه سلام بچه ها امروز فلان شد، اونم چون لحجهش بامزهست وگرنه بازم ن-
بهشت جهنمی.
بعد تیکتاک فارسی یه مشت بی اعتقاد عقب موندهن که سلطنت طلبم هستن😔 به هرکیم که حجاب داره همینطوری بد
اونایی که مثلا الترنیتون که دیگه هیچ