دیر سین کردن پیاممن واسم مثل اینه که واست حتی 🤌🏻 هم ارزش ندارم برات حالا تو هی دیر سین کن و ارزشتو پیشم هی کم و کمتر کن...
سلام خوبی الان وارد کانالت شدم ۲۱۱ همی هستم 😅 امروز حالم اصلا خوب نبود شاید زود کم آوردم گاهی با خودم میگم کاش یه جای دیگه ای از این زندگی بودم نه که اینی که الان هستم بد باشه نه خیلیم خوبه ولی کاش این قسمتش نبود ناشکریه میدونم . اینقدر حرف دارم که نمیدونم از کجا بگم هیچکس هم ندارم که منو واقعا درک کنه همه اون تعبیری که خودشون دارن رو قبول دارن و اصلا نمیخوان حرفامو قبول کنن بعده اینهمه سال که گذشت هنوز کسی رو ندارم براش حرف بزنم درد و دل کنم
....
سلام اول از همه خوش اومدی ممبر🤍
ببین تو میتونی زندگیتو با کارای کوچیک تغییر بدی خب؟
و اینکه لازم نیست منتظر کسی برای درد و دل کردن باشی که بیاد و حالتو خوب کنه
ببین حتی اگه اون شخص هم بیاد و حالتو خوب کنه وابستت میکنه و این که بد تره!
حرفاتو تو ی برگه بنویس و پارش کن ولش کن غم و غصه رو
ی روشی برای خالی کردن خودت پیدا کن باشه؟
ولی درکل تو برگه نوشتن بهترین راه حله ممبرجانم...