سلام خوبی الان وارد کانالت شدم ۲۱۱ همی هستم 😅 امروز حالم اصلا خوب نبود شاید زود کم آوردم گاهی با خودم میگم کاش یه جای دیگه ای از این زندگی بودم نه که اینی که الان هستم بد باشه نه خیلیم خوبه ولی کاش این قسمتش نبود ناشکریه میدونم . اینقدر حرف دارم که نمیدونم از کجا بگم هیچکس هم ندارم که منو واقعا درک کنه همه اون تعبیری که خودشون دارن رو قبول دارن و اصلا نمیخوان حرفامو قبول کنن بعده اینهمه سال که گذشت هنوز کسی رو ندارم براش حرف بزنم درد و دل کنم
....
سلام اول از همه خوش اومدی ممبر🤍
ببین تو میتونی زندگیتو با کارای کوچیک تغییر بدی خب؟
و اینکه لازم نیست منتظر کسی برای درد و دل کردن باشی که بیاد و حالتو خوب کنه
ببین حتی اگه اون شخص هم بیاد و حالتو خوب کنه وابستت میکنه و این که بد تره!
حرفاتو تو ی برگه بنویس و پارش کن ولش کن غم و غصه رو
ی روشی برای خالی کردن خودت پیدا کن باشه؟
ولی درکل تو برگه نوشتن بهترین راه حله ممبرجانم...
تمام تلاشمو میکنم کسیو از خودم ناراحت نکنم
دلشو نشکونم
به هیچ کسی بی احترامی نکنم
تا جای ممکن سعی کنم خاطرات خوب از خودم به جا بزارم و هر کسی که اسمم رو گفت لبخند رو لبش بیاد
تقریبا ی سال میشه که منو میشناسید راستش ی بار هم ازم بد رفتاری دیدید؟
کاری کردم که باعث ناراحتیتون بشه؟
اصلا تاحالا باهاتون سرد برخورد کردم؟
بعد ی سریا سواستفاده میکنن وقتی اینطور میشه بازم سعی میکنم سکوت کنم ولی از ی جا به بعد صبر منم تموم میشه متاسفانه و ازم توقع نداشته باشید خوش برخورد باشم در این لحظه
اگه اره میشه عکس بفرستی
.
سلام میگم تهران برف اومده؟؟
....
نه بابا تهران برفش کجا بود فقط سرده...