یهروز میفهمی که هیچوقت نمیخواستم دعوا کنیم فقط میخواستم بفهمی اون موضوع چقد اذیتم میکنه.
«از ترس بی کسی به آغوش های پیش پا افتاده پناه نبر! هر تازه وارد، رنجی تازه است.»
_سیمین بهبهانی
فکت: شما میتونید همون در همون لحظه آشنایی در اعماق قلبم جا پیدا کنید و همون لحظه با گفتن یه جمله خودتونو از چشمم بندازید
خودواقعیم!
من؟ دختری که زبونم شیش متره ولی فقط کافیه دلم بشکنه سکوتی میکنم که قابل شکستن نیست.
من؟ دختری که از آدمای سوسول بدم میاد
خودواقعیم!
من؟ دختری که از آدمای سوسول بدم میاد
من؟ دختری که متنفره از حرفای پوچ و توخالی...
گاهی بی آنکه چیزی بگویی می روی؛ چرا که رنجیده ای، چرا که دیگر توان صحبت نداری، و میبخشی و فراموش میکنی گویی از اول وجود نداشتند.
صبحتون بخیر❤️
جدا برای چی باید به آدمای نفهم توضیح بدم؟
هر چقدر هم دلیل بیاری نمیفهن خب اینا نفهمن
بنظرم انرژیتونو برای توضیح دادن به این ادما حروم نکنید🤝