به سر تاج ابهت از غرور این وطن داریم...
میخواستم هیچی نفرستم چون نیکو دعوام کرده بود ولی گفتم گناه شما ها چیه واسه همین فعلا این دوتا رو داشته باشید 🥱
«اون ها از امید اشتباه میترسیدن،اگه بخوام روراست باشم منم همینطور»
(عکس رو خودم گرفتم اگه میخواین تو چنلتون استفاده کنید فوروارد کنین که ماهم زیاد بشیم)
شبتون بخیر🪐
#عکس_نوشته
2_vision