هدایت شده از گوربا کوچولو✨..
چه جالب
داشتم به این فکر میکردم شآید زمانهایقدیم
یه نفر قلبش میگیره، و دیگه کار نمیکنه
توی اون شرایط کسی که دوستش داشته
تمام تلاشش رو میکنه که عشقش رو احیاء کنه،
و سعی میکنه با بغل کردن و چسبوندن قلبش به قلب طرف بگه
«خواهش میکنم نرو.. قلبم برای تو..»
؟ 💔🫂