هدایت شده از چای و ایوون
به هنگاماین ماه و دلتنگیها؛ لطفکنید لینک کانالهاتون (یا آیدی خودتون) رو ارسال کنید اینجا https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_dl09ptm&btn=!Here.are.the.Gifts
و این پیام رو داخل کانالتون قرار بدید؛
تا بندهٔحقیر یکعکس تصادفی از قسمتی از بهشتزمین، کربلای ابی عبدالله براتون بفرستم به همراه یک دعایناقابل برای شما پروانه های پاک:)
از طرف جاسمین|چای و ایوون
«فاصله آنچه هستیم،با انتظارات خود ساخته ای که از خود داریم،تبدیل به غم میشود.با این حساب شادکامی فرمول پیچیده ای ندارد.کافیست انتظار از خود را واقع بینانه طراحی کنیم،نه سرسختانه»
هدایت شده از همینه که نیست
دوست دارم بدونم اسمِ ترکیبِ خشم، انتظار، شکایت، استرس و بلاتکلیفی چی میتونه باشه.
هدایت شده از چای و ایوون
پروانه ام،
برایت نرمی فرش های حرم ارباب را آرزو میکنم. برایت آفتاب های دمصبح و زیارت آلیاسین خواندن های قاری های عراقی در حرم را طلب میکنم.
بآشد که سعادت چشیدن آن آرامش را داشته باشیم؛ بآشد که بهشت را ببینیم..
دنیای زیزی
دنیای زیزی🌸✨
پروانه ام، برایت نرمی فرش های حرم ارباب را آرزو میکنم. برایت آفتاب های دمصبح و زیارت آلیاسین خوا
جاسمینننن چه قشنگههه مرسییی😭🫂