eitaa logo
نبرد آخر
141.3هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
16.5هزار ویدیو
30 فایل
این کانال به جنگ های آخرالزمانی سربازان جبهه حق با سربازان جبهه شیطانی می پردازد(انتشار مطالب، آزاد) تبلیغات👇 @t_bidariymelat . ارتباطات👇 @Tehranws @Tehranws
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵رئیس سابق امان: کاش جنگ با ایران را شروع نمی‌کردیم 🔹تامیر هیمن رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) با اشاره به توافقات صورت‌گرفته، هشدار داد که این توافق به ایران قدرتی بی‌سابقه اعطا می‌کند و در اظهاراتی پشیمان‌کننده تأکید کرد: «این توافق، توانایی سلطه بر خاورمیانه را در اختیار ایران قرار می‌دهد. اگر می‌دانستیم که اوضاع به این شکل تمام می‌شود، بهتر بود اصلاً این جنگ را آغاز نمی‌کردیم». انقلابیون 🔵 👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
محمد جولانی درخواست امریکا برای ورود به نبرد با حزب‌الله و کمک به رژیم اسراییل را فعلا رد کرده و این ماموریت را ‘غیرممکن’ خوانده است. انقلابیون 🔵 👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
12.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔵 دیدار نتانیاهو با مناخم مندل اشنیرسون، حاخام اعظم خباد 📚 بیشتر بدانیم: 📖 قول نتانیاهو به حاخام اعظم خباد برای زمینه‌سازی ظهور ماشیح (دجال) انقلابیون 🔵 👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
حزب‌الله بازهم ارتش اسرائیل را در جنوب لبنان زمین‌گیر کرد ✍🏼 بیانیه اتاق عملیات حزب‌الله: ● اسرائیل از چهار روز پیش تلاش داشت به سمت شهرک کفرتبنیت و منطقه علی‌الطاهر پیشروی کند و این عملیات را از چند محور، با پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای شدید انجام داد. ● با حملات موشکی و پهپادی این تلاش‌ها را ناکام گذاشت و تلفات سنگینی به افسران و نظامیان اسرائیلی وارد کرد و همین مسئله باعث عقب‌نشینی آنان شد. ● روز چهارشنبه و پس از رصدِ یک گروه از نیروهای پیادهٔ دشمن اسرائیلی که قصد استقرار در شمال شرق کفرتبنیت را داشتند، هدف حملات پهپادهای انتحاری ابابیل قرار گرفتند. این حملات باعث کشته و زخمی شدن شماری از آنان شد. ● این درگیری‌ها بامداد امروز هم ادامه یافت و حزب‌الله تجهیزات نظامی اسرائیل از جمله تانک مرکاوا را هدف قرار داد که باعث عقب‌نشینی نظامیان صهیونیست شد. انقلابیون 🔵 👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
🔵 ترامپ و 2 تناقض عجیب در توافق با ایران 🔷 یکی از نکات قابل تامل که با بررسی بندهای مختلف تفاهمنامه ایران و آمریکا و مواضع ترامپ آشکار می شود، تناقض های عجیب رئیس جمهور آمریکا در پرونده ایران است. در این رابطه، دو مورد بیش از همه جلب توجه می کند. ⬅️اول اینکه بر پایه تفاهمنامه ایران و آمریکا، بحث و گفتگو در مورد مذاکرات ایران و آمریکا با محوریت پرونده هسته ای ایران، به بعد از دوره 60 روزه و مذاکرات تهران-واشینگتن و انجام تعهدات دو طرف در وهله نخست منوط و مشروط شده است. این در حالی است که وقتی تحولات قبل از آغاز جنگ رمضان را مرور می کنیم این موضوع برجسته می شود که اساسا چالش اصلی ترامپ و دولت آمریکا با ایران، مساله هسته ای این کشور بود و با همین بهانه به ایران حمله کردند. این یعنی آمریکایِ کنونی در قیاس با دوره قبل از جنگ، چند پله عقب‌تر افتاده و از اصل دغدغه خود در رابطه با ایران به کل منحرف شده است. ⬅️نکته دوم اینکه ترامپ در جریان نشست جی 7 مدعی شده که اگر ایران به ادعای وی بدرفتاری کند، آمریکا به بمباران این کشور بازخواهد گشت. در عین حال، وی اعتراف کرده که هرچقدر هم بمباران علیه ایران انجام می‌شد، باز این مساله منجر به بازگشایی تنگه هرمز نمی شد! در این نقطه نیز بسیاری رئیس جمهور آمریکا را مسخره کرده اند و می گویند که چرا وقتی بمباران ایران موضوعی موثر نیست و نمی تواند این کشور را در راه و مسیری قرار دهد که مطلوب آمریکا است، رئیس جمهور آمریکا تهدید می کند که این کشور را بمباران خواهد کرد!؟ 🔷 اگر از این زاویه نیز نگاه کنیم، بن بست ترامپ در پرونده ایران بیش از پیش جلوی چشم جهانیان قرار می‌گیرد و همگان متوجه می شوند که چرا رئیس جمهور آمریکا مجبور شد به سمت حصول یک تفاهمنامه با ایران حرکت کند. در واقع، او هیچ راه حلی نداشت و مجبور شد قدم در این مسیر بگذارد. ✍ انقلابیون 🔵 👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔷 والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ انقلابیون 🔵 👇 @nabardeakhar @nabardeakhar
برای ساکت کردن ما که هم نظر ولی امر خود بودیم، هر روز و هر ساعت ده‌ها انگ به ما زدند، از بی‌بصیرت تا تندرو و سوپر انقلابی چقدر پول خرج کردند، چقدر تریبون خریدند آخر سر هم رهبر عزیزمان خودشان وارد عمل شدند تا اصل ماجرا روشن شد. خدا رو شکر بیانات رهبر آنچنان صریح بود که نمی‌توانند تفسیر به رای کنند! آقاجان، مگر ما مرده باشیم... انقلابیون 🔵 👇 @nabardeakhar @nabardeakhar