✅👆🖊نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:
نفت ایران با قیمت تقریبا دو برابر قبل از جنگ درحال فروش است.
همچنین اخذ عوارض از کشتیها در تنگه هرمز برقرار است، البته اولویت عبور با کشتیهایی است که زودتر عوارض پرداخت میکنند.
کشور مشکل صادرات و واردات ندارد.
ترسوها به سیل خروشان ملت بپیوندند...
#نترسیم_و_نترسانیم
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنگوی ارتش: جنگ را تمامشده نمیدانیم
🔹شرایط همچنان جنگی تلقی میشود و بانک اهداف و تجهیزات نیروها بهروز شده است.
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: فرماندهان نیروی دریایی سپاه به ما گفتند حتی اگر تمام نیروهای مسلح دنیا جمع شوند، بازهم نمیتوانند کنترل تنگه هرمز را از ایران بگیرند/ برای دشمن شگفتانههای زیادی داریم
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
♨️عصبانیت ترامپ از آلمان بابت اعتراف به تحقیر آمریکا مقابل ایران
🔹صدراعظم آلمان فکر میکند داشتن سلاح هستهای برای ایران اشکالی ندارد. او نمیداند دربارۀ چه چیزی صحبت میکند!
🔹تعجبی ندارد که آلمان از نظر اقتصادی و سایر جهات اینقدر ضعیف عمل میکند!
✅👆 از برکات مقاومت و جنگ رمضان..
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺چهارراه ولیعصر تهران، در تندباد شدید مردم اینجوری پرچم وطنشونو نگه داشتن!
💨وزش باد با سرعت بیش از ۹۰kM/h
✅👆پرچم ایران همیشه برافراشته خواهد ماند...
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
✅👆تبدیل عملیات خشم حماسی به جستجوی حماسی 😏
◽️ادوارد لوس ستوننویس ارشد فایننشالتایمز :
عملیات خشم حماسی ترامپ به جستجویی حماسی برای یافتن راهی برای خروج تبدیل شده است. با این حال، هیچ راه خروجی آشکاری وجود ندارد که به بزرگراه منتهی نشود.
✅👆بدون شرح....
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
*شریعتمداری: اگر باب المندب را نبندیم دزدیهای دریایی آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:*
🔹محاصره دریایی ایران از سوی آمریکا، نقض صریح آتشبس ادعایی است. بنابراین بستن بابالمندب به روی کشتیهای آمریکایی و کشورهای همپیمان با آمریکا و مخصوصاً رژیم صهیونیستی، حق مسلم و عکسالعمل قانونی و پذیرفته شده جبهه مقاومت است.
🔹باور کنید که در بهرهگیری از این اهرم قدرتمند جای کمترین تردیدی نیست. وقتی دشمن از همه توان و اهرمهایی که در اختیار دارد برای مقابله با ایران اسلامی و جبهه مقاومت بهره میگیرد، کدام توجیه قابل قبولی میتواند مانع بهرهگیری ما از اهرم قدرتمند و «اشکآور» بابالمندب باشد؟! آنهم علیه دشمنانمان که دشمن بشریت و انسانیت هستند!
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt
🔴👆امان از گزارش نویس ها...
✅برگی از تاریخ👇👇👇
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتى بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادى کشورْ مقابلِ روىِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمىکِشد و نمىتواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد. امام مجبور شد و قطعنامه را پذیرفت.
شهید سیدعلی خامنه ای. مراسم هفتمین سالگرد رحلت امام. ۱۴ خرداد ۱۳۷۵
✅👆 اگر مقاومت کنیم و پیروزی در جنگ رمضان را تبدیل به شکست نکنیم، به یاری خداوند، مغلوب هیچ قدرتی نخواهیم شد وگشایش های بزرگ برای ملت ایران فراهم خواهد شد.
ویراستی
https://virasty.com/nabavian_mahmud
ایتا
http://eitaa.com/nabavian
توییتر
https://x.com/nabaviantwt