eitaa logo
«نـفـیٖر نِــےْ» | مُحَـمَّد بُرْهـٰان
120 دنبال‌کننده
424 عکس
492 ویدیو
5 فایل
*گاهی می‌نویسم...* ارتباط با ادمین: @MohammadMahdi_BORHAN
مشاهده در ایتا
دانلود
در نجف باش زائرِ زهرا عارفان در مزارِ یکدگرند
29.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 Aaftab 🎙 📖 📽 Yawar Abdal official lyrics music video *خیلی گشتم تا نسخه کاملو پیدا کنم...
کوئی نا کوئی تو ہوگا راستہ جاتا جو ہو میری منزل جہاں... *بالآخره یه راهی پیدا میشه که میره به جایی که مقصدِ منه...
آسمان ابری، چادرت در باد، میکند پرواز، در نگاه من عشق تو اینجا، عشق تو آنجا میزند خنجر در نیام غم آمدی دل را مبتلا کردی، غم بپا کردی، غم بپا کردی بلبل این باغ دل ما را، با غم پاییز، آشنا کردی این دلم هر دم محو خوی تو، شد به سوی تو، شد به سوی تو و آن کمندی که سوی خود ما را میکشی با آن گشته موی تو درد من گشتی، درد و درمانم، ای همه جانم، ای همه جانم من تو را عمری در نگاه خود، یار خود دانم، یار خود دانم
⁉️ همه میدونن یه آتش‌نشان، یه پزشک یا مثلا یه راننده تاکسی تو جامعه چیکار میکنه. ولی خود تو که داری این متن رو میخونی ⭕️ میدونی یه طلبه تو جامعه چیکاره هست ؟ 🔰اینجا در موردش حرف زدیم🔰 📻 ۸ پادکست صوتی رایگان با موضوع هویت طلبگی در عصر انقلاب اسلامی 🔻🔻 eitaa.com/radiorevayat/246
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
05:36 🔰 مَح٘ـ‌بوبـم! مَگْـذار دل٘‌ـسَرد شوـم... از آلبوم «شَھْرِ خـٰاموش٘ــ»... 🔰 «Beloved Don't Let Me Be Discouraged» from "Silent City" 🗣 استاد پ.ن: از دقیقه ۵:۳۶ به بعد رو حتماً گوش بدید 👌🏻
دوستت دارم... آنچنانکه کلهر کمانچه را...
لِلنّاسِ في الشّهرِ هلالٌ و لي في وجهها كلُّ صباحٍ هلالٌ
🔰 متن زیر، رهیافتی‌ست که پس از چند سال حضور در یک اتمسفر خاص، برایم حاصل شده. برای خواندن این نگاره، نباید هیچ پیش‌زمینه ذهنی داشته باشيد؛ پس دیگر چیزی نمی‌گويم. 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 ⚠️ متن را در دو بخش بارگذاری خواهم کرد؛ اگر اهل حوصله و صبر نیستید، و سخت‌سلیقه اید، متن زیر را نادیده بگیرید... ⚠️ 👇🏻👇🏻👇🏻
۰۰• بــسمـ‌اللّٰہ‌الرحمـٰـن‌الرحیــم •۰۰ ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ ○◇● یکــْـ‌مینیاتوریستِ‌ـــــجــٰادوگـر ●◇○ چند تابلو از استاد دیده‌اید؟ چه تصوّری از هنر مینیاتور در ذهن دارید؟ ، معنای مینیاتور را هم‌اکنون فهمیدم؛ مینیاتور را نمی‌فهمیم. جملاتم شد؟ بله! مینیاتور را هم فهمیده‌ام و هم نمی‌فهمم... مینیاتور را حافظِ قلم به دست، روح الامینِ قلمو به دست، کیهان کلهرِ کمانچه به دست، آن سامورایی کاتانا به دست، اسکاتِ دست به دوربین و یاسین حجازی دست به قلم، درک می‌کنند؛ نه منِ بی‌هنرِ بی‌مهارت. درک مینیاتور از استادان چیره‌دستی برمی‌آید که کاردانان و خبرگان حرفه‌ی خویشند... اجازه بدهید! گفتم خبرگان و کارشناسان هر رشته، مینیاتور را می‌کنند؛ نه آنکه قادر به اثری مینیاتوری باشند. در این عالم، برخی آنقدر در کار خود حرفه‌ای و زبردست‌اند که آدم از کارشان حظ کرده، کیفور می‌شود؛ امّا... بعضی متخصّص و کارکشته نیستند، اند؛ آنها کارهایی محیّر العقول انجام می‌دهند که انگار از انسان‌ْجماعت، برنمی‌آید. کاری ایشان آنقدر بالاست که مافوق تصورِ بشر، و دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد. پس "" تعبیر رسایی از برای کاری‌ست که ایشان می‌کنند. زادنِ مینیاتور، کارِ سعدی و فرشچیان و حسین علیزاده و نینجاها و کوبریک و نادر ابراهیمی‌هاست؛ فکر کنم دیگر نیازی نیست تاکید کنم مینیاتورکاری، کار ...
◽️ پادْکَسْت و مای عقب مانده پادکست (podcast) نام یک رسانه جدید و پرطرفدار در دنیا و ایران است که از عمر آن در در دنیا حدود ۲۰ سال (۲۰۰۴) می‌گذرد و نزدیک به ده سال هم هست که وارد ایران شده است. ظاهرا اولین پادکست‌ها را در ایران امیرعماد میرمیرانی (متخلص به جادی) در حوزه نرم افزار تولید می‌کرده است. پادکست به هر نسخه صوتی و ضبط شده با ریکودر گفته نمی‌شود، بلکه اصطلاحا پادکست را به مجموعه‌ای سریالی صوتی حول یک یا چند موضوع می‌گویند و باز هم اصطلاحا به هر قسمت آن اپیسود (تلفظ انگلیسی) یا اپیزود(فرانسوی) می‌گویند. چون پادکست یک نوع رادیو صوتی است لذا به کانال‌های تولید پادکست رادیو .... گفته می‌شود. هم اکنون برنامه‌هایی که کانال‌های پادکست (اصطلاحا پادگیر) را در خود جا داده رو به افزایش است. مقداری که من مطلع هستم کَسْت باکس (Castbox) بزرگترین آنهاست (شاید). متاسفانه فضای پیام‌رسان عقب مانده و کم خاصیت ایتا باعث یک نوع سیری کاذب یا انجام وظیفه دروغین در اهل ایمان و انقلاب شده است. دور هم جمع شد‌ه‌ایم و مدام از این گروه به آن گروه پیام‌های به اصطلاح بصیرتی فوروارد می‌کنیم و خیلی هم خوشحالیم که به جهاد تبیین مشغولیم!! شما را به خدا به خودتان بیایید! رسانه‌های جدید را باید در یابیم. البته که بی مایه فطیر است، بعضی از تولید کنندگان معروف پادکست برای هر اپیسود حدود ۶۰ ساعت وقت می‌گذارند. یکی از شاخ‌های کست باکس حدود یک میلیون و چهارصد هزار دنبال کننده دارد! (برای یک پیام رسان غیر معروف در کشور رقم بالایی است) و متاسفانه این آقا تفکرات به شدت مسموم و بیان جذاب و گیرا و بسیار پرنفوذی دارد. مخاطبان پادکست چه کسانی هستند؟ پادکست در شهرهای بزرگتر بیشتر طرفدار دارد، چون نوعا مسافت‌های طولانی و معطلی در مترو و اتوبوس و ترافیک بیشتر است و ملت ترجیح می‌دهند حداقل مشغولیتی با پادکست داشته باشیم. الحق هم تولید کنندگان موقعیت آن را خوب دریافته‌اند و حسابی مشغول کارند!
دوستان و آشنایان خود را برای شنیدن نوای آسمانی قرآن با بهترین آواها و نغماتِ در دسترس از طریق پیوند زیر به کانال دولت سحر دعوت کنید. @doulatesahar🌹
آقا سوءتفاهم نشه؛ اگر منظور ایشون هست، من باهاشون هم‌نظر نیستم...
۰۰• بــسمـ‌اللّٰہ‌الرحمـٰـن‌الرحیــم •۰۰ ┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄ ○◇● یکــْـ‌مینیاتوریستِ‌ـــــجــٰادوگـر ●◇○ (پایانی) من یک نفر را می‌شناسم که جادوگرِ جادوگران است؛ استادْ تمامِ مینیاتور. حال، توصیف استادنا الاعظم -- از کارهای "او" را، زیر انگشتانم می‌کنم: «"او" یک مینیاتوریست واقعی‌ست». البته "او"، یک هم هست. برای دیدن تابلوهایی که فرشچیان به رنگِ روغن سروده، نیاز به دارید؛ امّا نوآوری و ابداعات "او" را نه با ذرّه‌بین، که با هم به زحمت می‌توانید ببینید. آری "او" در عرصه‌ی فعالیت خود، یک اَبَر مینیاتوریست است. "او"، استخوان خُرد کرده رزمگاهِ است. "او" پیرِ میکده است. "او" یک حکیم است. "او" یک فیلسوف است. تعجب کردید؟! خودمم هم متعجّبم! "او" انسان عجیبی‌ست. "او" شاگرد اوّل مدرسه بوعلی، شهاب الدین، صدرا و محی‌الدین است. "او" نامش «مُحَمَّدحسین طباطبایی تبریزی» است. "او" کسی‌ست که به لغت «»، هیبت بخشیده. «علّامه» از صدقه سر "او"ست که علامه است. علامه لغت بزرگی‌ست امّا نه به بزرگی "او". "او" به‌سان جادوگری قهّار در عرصه عریض و طویل حکمت، محصولات ناب و متاع‌های گرانبهایی را رندانه و مینیاتوری در لا‌به‌لای آثار خویش نظیر «»، «»، «» و «» و و های فراوان، پنهان کرده... علّامه، است؛ برای درک ظرافت‌های جاساز شده در آثار او، باید میکروسکوپی بسیار قوی در دست داشته باشيد؛ میکروسکوپی چون همو -. میناتورکاری، کار من و شما نیست؛ فهم آن هم کارِ ما نیست. امّا بازهم می‌شود به تابلو «پنجمین روز آفرینش» خیره شد، چیزی از آن نفهمید، امّا حظیط و سرمست شد از آن همه هنر و زیبایی. می‌شود «نهایه» را چهار-پنج بار کلاس رفت، صوتِ این استاد و آن استاد را استماع کرد، ولی باز با هر بار خواندنِ مدخل، نکاتی نغز و کامکار صید کرد. امید است روزی، توفیق دو زانو نشستن محضر علّامه و استفاده از آثار او، درک درست اندیشه‌های او، و فهم ظرافت‌های مینیاتوری کار او، برای یکایک طالبان و عاشقان فکر و حاصل شود. والسلام، والحمدللّه علی التمام به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ ۰۲:۵۴ بامداد
جان کلام رو در یه پاراگراف گفته؛ ادبیات داستانی و از اون غلیظ‌تر سینما، هزارتوی روابطی هستن که مفهوم، محتوا یا ایده یا هرچی که اسمشو میزارید، در قالب اون ریخته میشه و توضیح داده میشه. تولستوی در اینجا، کردن رو به شکلی کاملا رسا اما با زبان ساده، تبیین کرده. ماها معمولا در ارائه محتواهامون اقتضا رو رعایت نمی‌کنیم؛ اینکه بلد نیستیم هیچی، اصن اینکارا رو روشنفکری میدونیم (بَبَخشیدا). تصویر از کتاب "کریستوفر نولان، هزارتوی روابط"، صفحه ۱
، استاندارد فیلم‌های رو تغییر داد؛ بیوگرافی‌ترین بیوگرافی که تا الآن دیده بودم "شبکه اجتماعی" دیوید بود، اما همه‌چیز رو عوض کرد. ● از این فیلم به بعد، کار بیوگرافی‌سازهایی مثل خیلی سخت میشه؛ چون الآن فهمیدیم میشه یه بیوگرافی رو، اینجوری هم ساخت. بیشتر خواهم داد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرِ رقصِ قلم مرثیه ای در غم توست واژه ها، ثانیه ها، در به درِ ماتم توست تو غزل گونه ترین حالت اشعار منی شعر من حال و هوایش همه در عالم توست می نویسم همه شب از دل لامذهبِ خویش دفترم صحنه ی عشق است و قلم پرچم توست گرچه محروم از آغوش تو گشتم همه عمر در دلم هست هوایت، نفسم همدم توست شاعری خون به دلم در پسِ این قافیه ها وزن شعرم همه سنگینی بارِ غم توست
17.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ با هدفون گوش کنید 🎧 *شما به تِرَک "Can you hear the music" گوش می‌کنید. ساخته . عدول از اتفاق بسیار مهم، و هم عجیبی‌ست. زیمر از "" به این طرف، تقریبا پای ثابت کارهای نولان بوده تا "". نقاط اوج کارنامه زیمر هم در همکاری با نولان رقم خورده مثل آلبوم "" و "". امّا این بار نولان، به آهنگسازی نه‌چندان سرشناس اعتماد کرده و ساخت آلبوم‌های "تنت" و "" را به لودویگ گورانسون سوئدی سپرده. به عقیده من، زیمر شاهکارهایی برای فیلم‌های نولان تولید کرد، اما گورانسون توانایی ترجمه سخنان نولان به زبان موسیقی را دارد. فکر می‌کنم اگر "تنت" یا "اوپنهایمر" توسط زیمر ساخته می‌شد، چنین شاهکاری از آب در نمی‌آمد. انصافا هم تِم اصلی و هم تک‌تک تِرَک‌ها با فضای کلی فیلم‌ها تطابق کامل دارد. باید دید که ادامه همکاری این دو، به کجا ختم می‌شود... راستی؛ ?Can you hear the music
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 Can you hear the music 🎶 🎹