سلام و احترام
با وجود اختلاف نظرها اما اگر جایی نقد تندی داشتم از استاد عذرخواهی میکنم. همه ما دنبال اعتلای کلمه اسلام هستیم از حضرت حجت میخواهیم نقائص ما را به فضل و رحمت خودش جبران کند که سراپا نقصیم.
انشالله به زودی شاهد ظهور باشیم و همگی زانوی تلمذ خدمت استاد اولین و آخرین بزنیم.
یا علی