eitaa logo
نهج البلاغه و زندگی
4.1هزار دنبال‌کننده
23.3هزار عکس
11.1هزار ویدیو
366 فایل
💌اجتماعی که علی (علیه السلام) را کنار گذاشت، علی (علیه السلام) را از علی(علیه السلام)بودن منع نکرد، بلکه خود را از علی(علیه السلام) داشتن محروم کرد. اینجا کلاسی است برای مرور تفکرات امیرالمومنین (علیه السلام) باشد که مقبول حضرتش افتد. ساجدی نسب
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥رهبر معظم انقلاب: دعوای آمریکا و...سر حجاب و روسری و چادر نیست بلکه ... سلامتی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خامنه ای صلوات
🔴ایرنا: یک فروند پهپاد در گرگان سقوط کرد 🔹به گزارش ایرنا؛ این پهپاد در یک منطقه مسکونی در گرگان ساقط شده است. 🔹صدای انفجار ناشی از سقوط این پهپاد در تمام شهر گرگان شنیده شد.
دکتر علی سعیدی استاد اقتصاد دانشگاه قم: روزنامه امروز در صفحه اول خود تصویری از بانیان وضع فعلی اقتصاد کشور ارایه داده است، کسانی که در همه جای بدنه کارشناسی کشور ردپای آنها و شاگردان و مریدانشان هست و دمادم سیاست‌های و ایدئولوژی سرمایه‌دار‌پرست خود را فریبکارانه تحت لوای تبلیغ و ترویج می‌کنند و با انواع شگردهای رسانه‌ای و تبلیغاتی به خورد جامعه علمی و افکار عمومی می‌دهند! 🔸اگر نبود مقاومت نیروهای وفادار انقلابی، با توصیه‌های و این کاسبان و مزدوران سرمایه‌داری الآن باید شاهد قحطی و جنگ داخلی بر سر کالاهای اساسی و انرژی می‌بودیم! اینها مزدورانی هستند که رزق و روزی حرام خود را از و شرکتهای رانتی غارتی پتروشیمی و فولاد و آلومینیوم و... به صورت دلاری دریافت می‌کنند؛ ثروت‌هایی که بر اساس اصول خدشه‌ناپذیر اسلامی متعلق به آحاد مردم مستضعف کشور و‌ جهان است! 🔸 این لاشخورها به جای پذیرش مسئولیت توصیه‌های خود، پیکان اعتراضات عمومی را با دغل‌بازی و فریبکاری به حکومتی نشانه می‌روند که تنها پناه مردم مظلوم در برابر اختاپوس‌های سرمایه‌داری است و تا زمانی که آحاد مردم از این حقیقت شوم آگاهی پیدا نکنند و انگشت اتهام را به سوی رازقان این خون‌آشام‌ها یعنی ، بیمه‌ها، بورس و مافیان شرکتهای غارت‌شده ملی برنگردانند گره مشکلات اقتصادی کورتر خواهد شد. 🔸 «ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم لکن از شر و شرق به این زودی‏ها نجات نخواهیم یافت.» امام خمینی رحمت الله علیه
معاون سیاسی استاندار گلستان: یک فروند پهپاد در گرگان سرنگون شد به گفته سید علی مهاجر؛ این پهپاد حوالی ساعت ۹ صبح ساقط شده و تکه‌های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد. وی شایعه ساقط شدن ۸ فروند پهپاد را تکذیب کرد و گفت این تکه‌ها مربوط به یک پهپاد می‌باشد.
🌸 بِسم‌ِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم 🕊 بر بال حکمت ۱۵۵ نهج‌البلاغه 🕊 اعْتَصِمُوا بِالذِّمَمِ فِي أَوْتَادِهَا. عهد و پیمان‌ها را پاس دارید به خصوص با وفاداران.🤝 ✍ شرح حکمت: براى اين كلام حكمت آميز تفسيرهاى فراوانى ذكر شده است؛ اما مناسب‌ترين تفسير همین است:👇 هرگاه می‌خواهيد پيمان ببنديد به سراغ افراد پيمان شكن و غيرقابل اعتماد نرويد، بلكه با كسانى عهد ببنديد كه داراى دين، شخصيت و تعهدند👌 👈امام (عليه‌السلام) بعد از جنگ جمل «مروان بن حكم» خدمتشان رسيد و عرض كرد: می‌خواهم با تو بيعت كنم. حضرت فرمودند: بيعت تو چه فايده‌ای دارد؟ ديروز (در آغاز خلافت ظاهرى) با من بيعت كردى و شكستی؛ باز آمده‌ای با من بيعت كنى... سپس او را از مجلسش خارج كردند. نکته: هنگامی‌که با مخالفان خود عهد می‌بندید مراقب باشيد محكم كارى كنيد! با رعايت نكاتى كه هرگونه بهانه پيمان شكنى را از مخالف می‌گيرد عهدنامه را تنظيم كنيد. 🌹پيامبراكرم (صلی‌الله‌علیه‌واله) می‌فرمايند: كسی كه به عهد و پيمان خود وفادار نيست دين ندارد.❌ 💠امام باقر (عليه السلام) می‌فرمايند: سه چيز است كه خداوند اجازه تخلف به احدى درباره آنها نداده❗️ اداى امانت: خواه صاحب امانت انسان نيكوكارى باشد، يا بدكار. وفاى به عهد: در برابر نيكوكاران و بدكاران. نيكى به پدر و مادر: چه نيكوكار باشند، يا بدكار. 🌺 لطفا حکمت ها را دنبال کنید انشالله با عمل به حکمت ها: مرام علی (ع) پر رونق تر از نام علی (ع) باشد. 💫 🆔 @nahjolbalaghehvazendegi
رویترز: قطر به واشنگتن و تهران اعلام کرد که انتقال وجوه ایرانی به ارزش ۶ میلیارد دلار به بانک‌های دوحه انجام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚩 تعویض پرچم گنبد مطهر حرم امام حسین علیه السلام پس از دو ماه عزاداری محرم و صفر
یه عده پولدار بی خاصیت رفتن هتل محل اقامت رونالدو رو با قیمت های نجومی رزرو کردن که چی که مثلا 5 دقیقه ببیننش!!! این احمقا همونایی هستن که می گن چرا تو ماه محرم نذری می دین پولشو بدین به فقرا!!!
🔴 رئیس بانک مرکزی: ۵ میلیارد و ۵۷۳ میلیون یورو به حساب ۶ بانک ایرانی در دو بانک الاهلی و الدخان در قطر واریز شد.
تصویری قابل تأمل از اطراف هتل محل اقامت کریستیانو رونالدو! جماعت بی آبروی بی شعور😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینا آریایی‌هایی‌ان که فقط عرب نمی‌پرستن :) واقعا جای تاسف داره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشریه‌ی وال‌استریت ژورنال چند ماه پیش نوشت: «ما فکر می‌کردیم کار جمهوری اسلامی‌ تمومه ولی خیلی سریع فهمیدیم که این اتفاق نخواهد افتاد.» سال ۱۴۰۱ رسما یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه مردم ایران انجام شد. ۳۸۰۰۰ دروغ در ۴۶ روز برای ۵ رسانه ضدایرانی؛ رکورد بی‌سابقه‌ای که روح و روان مردم ایران رو هدف قرار داد. جالب‌تر اینکه مقامات و رسانه‌های غربی انقدر دروغ رو تکرار کردن که خودشون هم باورش کردن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جنجالی 🔻 وقتی در قلب ، صربها گروه گروه به دختران تجاوز می‌کردند تا میمردند ، فقط ها بودند که به دادشان رسیدند ... ⬅️ باید با هم باشیم وگرنه شکست میخوریم ... 🔻 معنی زندگی برای بعضی ها،فقط رفت و آمد بین آشپزخانه و توالت است!
اینجا هم خودتحقیری⁉️ تصویر تجمع هواداران در اطراف هتل او در مادرید اسپانیا همین چند ماه پیش را ببینید.
🔴 دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر شهر مشهد را لرزاند
⭕️ از هجوم به هتل اسپیناس تعجب می‌کنید؟ 🔻وقتی درویش (رئیس باشگاه پرسپولیس) دخترش رو میبره با رونالدو عکس بگیره، توقع چی دارید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر اطلاعات:شبکه صهیونیستی بهایی‌ها در بحث دارو شبکه‌ای شکل داده بودند و دارو احتکار می‌کردند و برای مردم ایجاد نارضایتی کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای رنگو اینایی که مارو مسخره میکردن که تو شلوغی و‌سختی کلی پیاده میرفتیم به سمت کربلا حالا خودشون برای دیدن رونالدو به این روز افتادن🙂🙂 جمعیت بسیار زیاد در اطراف هتل اسپیناس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عقده‌گشایی و فحاشی مجری عقده‌ای شبکه بهایی من‌وتو علیه حسن یزدانی! 🔺اظهارات وقیحانه سالومه سیدنیا: حسن یزدانی بی‌وجود و عافیت‌طلب است!! مردم همانطور که از باخت تیم فوتبال ایران خوشحال می‌شوند از باخت تو هم خوشحال شدند! ☑️ مثل اینکه حسن یزدانی بدجور سوزنده اینا رو!
‏جعل برای خودتحقیری از زبان بیگانه صرف نظر از اینکه برخی اقدامات عده کمی از هموطنانمان در استقبال از کریستیانو رونالدو با فرهنگ وزین ایرانی اسلامی همخوانی ندارد، و البته باز هم با تذکر به این که چنین صحنه‌هایی در بسیاری از کشورهای دیگر هم سابقه دارد، اما بعضی اقدامات از جنس خودتحقیری در فضای مجازی هم نکته بسیار عجیبی است از ظهر امروز تصویری در فضای مجازی در برخی کانالها تکرار و در بعضی گروه‌ها دست‌به دست می‌شود که گویی یک فرد عرب به ایرانیان توهین بی‌شرمانه‌ای کرده است اینکه بعضی اکانت‌ها ممکن است با دیدن تصاویر واقعی امروز، حرفهای ناروایی بزنند غیرواقعی نیست، اما این تصویری که دست به دست می‌شود کاملاً جعلی است و فقط یک جستجوی ساده در ایکس یا همان توئیتر سابق می‌تواند این جعلی بودن را تایید کند جالب اینکه برای این پست این اکانت جعلی بازدید یک میلیونی هم درج شده است! و جالب‌تر اینکه برای آواتار این اکانت جعلی عکس فیصل‌بن‌فرحان، وزیر خارجه عربستان انتخاب شده است! آدرس واقعی اکانت ایکس فیصل بن‌فرحان به این شکل است: ‎@FaisalbinFarhan؛ و در این اکانت چنین اهانتی به چشم نمی‌خورد.
نظرسنجی درباره رونالدو!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ضایع شدن مجری شبکه ایران اینترنشنال، دقیقا همان لحظه پس از دروغ‌پردازی😂 👈مجری : فکر نمی‌کنم رئیسی جرات کنه از این درب ( که منافین منتظرن بیاد و علیهش اقدام کنند) خارج بشه . 👌تو همین لحظه که پخش زنده هست ابراهیم رئیسی مثل شیر از همون در خارج میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌سوال‌های اساسی و سوزناک رئیس جمهور در نشست با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی.. 🔶طبق آمار و گزارشات رسمی در سال گذشته میلادی بیش از هزار نفر از مردم توسط پلیس آمریکا به قتل رسیدند، چرا رسانه‌های غربی این‌موضوع را پیگیری نکردند؟ 🔷خانمی که چند روز پیش در یک فروشگاه در ایالت متحده مشکوک به سرقت بود توسط سه پلیس به قتل رسید، چرا رسانه های غربی موضوع اتهام این فرد را پیگیری نکردند؟ 🔶چرا تعرض به رنگین پوست‌ها دغدغه رسانه‌های غربی نیست؟ 🔷دختران ‌محجبه در فرانسه به علت داشتن حجاب از تحصیل باز مانده‌اند چرا به این موضوع پرداخته نمی‌شود؟ 🔶چرا از کشورهایی که صاحب قدرت هسته‌ای هستند سوالی نمی‌شود که به چه علت قدرت هسته‌ای دارید؟ 🔷در بیست سال حضور آمریکا در افغانستان بیش از ۱۸۰ هزار نفر کشته شدند و بیش از ۳۵ هزار کودک معلول شد، چرا حضور ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان دغدغه رسانه‌های غربی نیست. میلیاردها دلار از پول مردم آمریکا در این زمینه هزینه شد. 🔶موضوع هسته‌ای، حقوق بشر، زن، حجاب، بهانه است.
حاجی دمت گرم از توی آمریکا ، داری آمریکا را می زنی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تشکر ویژه از شبکه ی سه بابت این تبلیغ مهم ⛔️ حکم برای آدمی که ناخن میذاره و آرایشگری که این کار رو انجام میده....