✡️ هالیوود و ترویج همجنسبازی در انیمیشنهای کودکان (١)
1️⃣ #دگرباشی_جنسی در غرب به فاصله دوسه دهه با عنوان #همجنسگرایی بهعنوان حق اولیه شناخته شد! حامیان پشتپردهٔ این بیپردگیِ اخلاقی از تمام ابزارها برای عادیسازیِ این رفتار نابهنجار بهره بردند و در این بین #هالیوود بیشترین خدمت را به ترویج #همجنسبازی کرد. تابوها یکی پس از دیگری شکست و هالیوود ارزشهای جامعه را دیگرگون ساخت.
2️⃣ «جورج وینبرگ» روانشناس و فعال حقوق همجنسبازان در سال ۱۹۷۲م درست یک سال قبل از رأی انجمن روانپزشکی آمریکا نسبت به حذف «همجنسگرایی» از فهرست اختلالات روانی، واژه «هوموفوبیا» را در کتاب «جامعه و همجنسگرای سالم» استفاده کرد. به جرأت میتوان گفت که در هالیوود هیچ ضدارزشی طی سه دهه گذشته به اندازهٔ همجنسبازی به یک ارزش و حتی حقوق اولیه تبدیل نشده است!
3️⃣ برای نمونه فیلم سینمایی «فیلادلفیا» روایت داستان یک همجنسباز به نام «اندرو بِکِت» است و او را فردی مظلوم نشان میدهد تا بیننده با او همذاتپنداری کند. این فیلم با بهره بردن از تحریک عواطف بهدنبال ایجاد حسّ طرفداری از این فرد است، که در اصل نماینده قشری است که قرار است یکی از تابوهای غیراخلاقی تمام تاریخ را به مسألهای عادی تبدیل کند.
4️⃣ هالیوود پس از این فیلم، تولید محتواهای همجنسبازی را در حد وسیعی گسترش داد. آنچنان هماهنگی در پیکرهٔ کلی هالیوود وجود داشت که چنین فیلمهایی جوایز متعدد سینمایی نیز دریافت کردند.
5️⃣ «هیلاری سوانک» در سال ۱۹۹۹ جایزه اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن را برای بازی در فیلم همجنسبازی «پسرها گریه نمیکنند» دریافت کرد. «آبی گرمترین رنگ است» با موضوع تراجنسیتی نخل طلای کن را دریافت کرد. و چه جوایز متعددی که نصیب عوامل فیلمهای دارای موضوع دگرباشی جنسی شد.
✡️ هالیوود و ترویج همجنسبازی در انیمیشنهای کودکان (٢)
1️⃣ اما مسأله حالا شکلی بهغایت بحرانی به خود گرفته است. #هالیوود در مسیر ترویج بیاخلاقی، مضامین #همجنسبازی را به انیمیشنهای کودکان معصوم کشانده است. کودکی که حتی هنوز مجاز به یادگیری مفاهیم و آموزههای جنسی در روابط طبیعی انسانها نیست، حالا در محتواهایی که تماشا میکند با مضامین همجنسبازی مواجه میشود!
2️⃣ «در یک تپش قلب» (In a Heartbeat) اولین انیمیشن حاوی مضمون همجنسبازی است. این انیمیشن کوتاه ۴ دقیقهای در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و داستان آن در مورد علاقهٔ یک پسر دبستانی به پسری دیگر است. این انیمیشن کوتاه پس از انتشار در یوتیوب تنها در یکی از پستهای خود بیش از ۴۰ میلیون بار و در مجموع نزدیک به ۱۰۰ میلیون بار تماشا شد.
3️⃣ اما مسأله به همین انیمیشن کوتاه ۴ دقیقهای ختم نشد. حالا گردانندگان اصلی صحنهٔ #تهاجم_فرهنگی، همجنسبازی را در یکی از پربینندهترین انیمیشنهای روز دنیا گنجاندند.
4️⃣ «داستان اسباببازی ۴» دارای لحظهای از حضور یک زوج همجنسگرای زن است که فرزند خود را به مهد کودک میبرند. همین صحنه کافی بود تا مادران آمریکایی و پویش «یک میلیون مادر» کمپینی برای تحریم این انیمیشن بهراه بیاندازند. بیش از دوازدههزار مادر آمریکایی به این کمپین پیوسته و خواستار ممنوعیت پخش این انیمیشن شدند. متأسفانه این مادران موفق نشدند و لابیهای همجنسبازان در #والت_دیزنی قویتر و سمبهشان پرزورتر بود و اکران «داستان اسباب بازی ۴» همچنان ادامه دارد.
5️⃣ هنوز مادران در شوک ورود مضمون همجنسبازی به انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» بودند که انیمیشن جنجالی کمپانی دیزنی و #پیکسار با عنوان «بهپیش» (Onward) در سطحی بالاتر به معرفی یک شخصیت همجنسباز پرداخت. این انیمیشن در سینماهای آمریکا اکران شد. با این وجود، اکران فیلم سینمایی انیمیشن «بهپیش» در بسیاری از کشورهای خاورمیانه ممنوع شد. روسیه و برخی کشورهای دیگر نیز صحنههای مزبور را سانسور کردند.
✡️ هالیوود و ترویج همجنسبازی در انیمیشنهای کودکان (٣)
1️⃣ انیمیشن «بهپیش» از این جهت حائز اهمیت است که اولین شخصیت همجنسگرای دنیای فیلمهای #پیکسار و #دیزنی را معرفی کرد. «مأمور اسپکتر» نام این شخصیت زن است و «لِنا وایت» بهجای او صداپیشگی میکند. این اولین باری است که یک کارکتر انیمیشنی آشکارا خودش را #همجنسگرا معرفی می کند.
2️⃣ #دن_اسکنلان کارگردان این انیمیشن در جواب منتقدین و مخالفین گنجاندن مضمون #همجنسبازی در این فیلم، گفت: ما میخواستیم که دنیای امروزی را نشان دهیم!!!
3️⃣ کمپانیهای دیزنی و پیکسار برای فروش بیشتر «به پیش» (Onward) از «کریس پرَت» «تام هالند» و «لنا وایت» برای صداپیشگی استفاده کردند. نکتهٔ جالب اینکه #لنا_وایت که صداپیشگی شخصیت جنجالی این انیمیشن را انجام داده خودش نیز #همجنسباز است.
4️⃣ شخصیت اسپکتر فیلم «بهپیش» با صورتی که تنها #یک_چشم در وسط دارد، در یک صحنه ظاهر شده، اما نقش او در قصه کلیدی است.
✡️ هالیوود و ترویج همجنسبازی در انیمیشنهای کودکان (۴)
1️⃣ جالب اینکه هدف اصلی از ترویج کجرفتاری جنسی و #همجنسبازی از سوی #هالیوود تنها عادیسازی این قضیه جهت گسترش ویروسیِ آن میان تودهٔ مردم است. دلیل منطقی این است که تعداد #همجنسبازان بهحدّی نیست که در این سطح برای آنها محتوا تولید شود و خود همجنسبازان برای مغزهای متفکر پشت این تهاجم اهمیتی ندارند و تنها گسترش این مضامین مورد نظر است. دوم اینکه تولید محتوای انیمیشنی برای رده سنی کودکان، مورد استفادهی بزرگسالانِ همجنسباز نیست.
2️⃣ بخش عظیم صنعت سرگرمی آمریکا بهحدّی مساله همجنسبازی را جدّی گرفته و برای آن هزینه کرده که بهتازگی برخی از تلویزیونها، سایتها و پلتفرمها در بین بخشهای مختلف محتواهای خود همچون اخبار، ورزشی، زنده، خانواده، جنایی و غیره، بخش «LGBTQ» (انواع همجنسباز) را گنجاندهاند!
3️⃣ قطعاً هدف ویژهای برای گنجاندن این بخش در رسانههای پخش محتوا وجود دارد، چراکه بخش دستهبندی صفحهی موارد پخش، بهدلیل محدودیت فضا، بسیاری از عناوین مهم که دربرگیری بالایی بین مخاطبین داراست را بخاطر همین محدودیت در فهرستها ندارد، حالا بخش جزئی محتواهای همجنسبازی را در کنار کلیترین بخشهای خود قرار میدهند که از حیث تعادل میزان مخاطب نیز به هیچ عنوان قرابتی با دیگر دستهبندیها ندارد.
4️⃣ انیمیشن «بهپیش» آخرین فیلم دارای مضمون همجنسبازی نخواهد بود همچنانکه کمپانی ماروِل فیلمی در حال ساخت با عنوان «ابدیها» دارد که مشخصاً اولین زوج سینمایی دنیای اَبَرقهرمانی را معرفی میکند. «برایان تایری هنری» و «هاز سلیمان» هنرپیشههای این فیلم هستند که قرار است پاییز آینده اکران شود.
5️⃣ مساله حائز اهمیت اینکه هالیوود با تابوشکنیهای غیراخلاقی خود سعی در آلودهکردن تمام ژانرها در همه گروههای سنّی به کجرفتاری جنسی و همجنسبازی داشته و ساحت #هنر و همچنین #خانواده برایش محلّی از اعراب ندارد.
✡️ هالیوود و صهیونیسم؛ یک روح در دو بدن (١)
1️⃣ از زمان شکلگيری هالیوود، #یهودیان احساس کردند اين صنعت تبليغاتی و ديداری میتواند برايشان بسيار مفيد باشد. آنان تصميم گرفتند #سینما را به يک دستگاه پولساز تبديل کنند و طبق معمول از اين درآمدها در جهت تحقق اهداف #صهیونیسم و در ورای آن رژیم صهیونیستی، حداکثر استفاده را ببرند.
2️⃣ در شيوهٔ کار #هالیوود، کارگردان، متکی بر مدیرتولید يا تهیهکننده است. اين مديرتوليد يا تهيهکننده است که کارگردان يا بازيگر را انتخاب میکند و سناريوی دلخواهش را بهدست کارگردان میدهد. در چنين محيطی، ناگفته پيداست که اين شرکت سازنده است که نوع فيلم را انتخاب کرده و بر کارگردان تحميل میکند. به اين ترتيب، هرچه که سازنده در مخيله خود دارد، به تصوير کشيده میشود و بيننده را نيز چارهای نيست جز آنکه اين اندیشهها را بر پردهٔ سینما تماشا کند.
3️⃣ در هالیوود همهچيز افسانه است. قهرمان فيلمها اسطورهاند و هيچچيز بر آنها کارگر نمیافتد. انواع بمب، موشک و راکت در کنارشان منفجر میشود، بیآنکه خراشی بر آنها وارد شود يا حداقل از اين همه گرد و خاک سرفه کنند! آنها با لبخندی بر لب که بيشتر به لبخند فاتحان جنگ میماند، از ميان دود و آتش خارج میشوند!
4️⃣ در اين سینما که صهیونیسم بینالملل صحنهگردان آن است، قتل و کشتار بسيار طبیعی و راحت است. فرد بهراحتی يک اسلحه برمیدارد، هرکس را که میخواهد میکشد، بعد اسلحه را در جيب پالتويش میگذارد و با خونسردی از محل دور میشود. گویی هيچ اتفاقی نيفتاده است!
✡️ هاليوود و صهيونيسم؛ يک روح در دو بدن (٢)
1️⃣ #هالیوود در دوران #جنگ_سرد با بزرگ کردن خطر #کمونیسم، کوشيد تا خطر #صهیونیسم را کوچک جلوه داده و بهاصطلاح بر آن سرپوش بگذارد. چرا که رژیم صهیونیستی نياز به زمان داشت تا بهعنوان پايگاه آمريکا در منطقه، جای پای خود را محکم کند.
2️⃣ لذا میبينيم که در سال ١٩۵١، سناتور آمریکایی #جوزف_مککارتی طی نطقی آتشين از رواج افکار کمونیستی در ميان فرهيختگان و هنرمندان ايالات متحده سخن راند و از مقامات کاخ سفيد خواست تا هرچه زودتر ريشهٔ کمونیسم را در عهد تمدن غرب بخشکانند!
3️⃣ از اينرو کميتهٔ بررسی فعالیتهای ضد آمریکایی، هنرمندان و کارگردانهای مهاجر اروپایی را مورد بازجویی قرار داد و آنان را تهديد کرد که اگر در مسیر مورد نظر آمریکا گام برندارند بهسختی مجازات خواهند شد.
4️⃣ هدف از اين اقدام، جلوگيری از فعاليت کارگردانان و فیلمسازانی بود که قصد داشتند خارج از چهارچوبهای ساختگی و مبتذل هالیوود دست به خلق آثار هنری بزنند.
5️⃣ اگر آن روز مککارتی از بهاصطلاح خطر #نفوذ کمونیسم سخن گفت، بهواقع خود نيز میدانست که چنين نفوذی در جامعهٔ سراسر غربیِ آمریکا يا وجود ندارد يا اگر هم باشد بسيار کمرنگ است و نمیتواند به ارکان آن صدمهای بزند.
✡️ هالیوود و صهیونیسم؛ یک روح در دو بدن (٣)
1️⃣ در آن دوران افرادی چون #رونالد_ریگان که يکی از اعضای اين کمیته بود، عدهای از سرشناسترين و بنامترين کارگردانهای جهان از جمله «آرتور میلو» و «کلیفورد اودیتس» و «چارلی چاپلین» را به ضدیّت با آمريکا و همسویی با اتحاد جماهیر شوروی (که همچنان تحت سلطهٔ رژيم خودکامهٔ «استالین» قرار داشت) متهم کردند و بسياری ديگر را در #لیست_سیاه قرار دادند.
2️⃣ کار به جایی رسيد که ١٠ تن از سینماگران و سناريونويسان #هالیوود که بعدها به هالیوودیهای دهگانه شهرت يافتند به زندان و محروميت از کار و سفر محکوم شدند. (الفا بیزنی، هربرت بیبرمن، لسترکول، ادوارد دیمیتریک، رینگ لاردنر، جان هاوارد لاوسن، آلبرت مالتس، سام اورنیز، آدریات اسکات و دالتون ترومپو.)
3️⃣ به اين ترتيب، هالیوود پس از تصفيههای خونين استالین در عهد شوروی سابق که پشت همه را به لرزه درآورد، دست به بزرگترين تصفیهٔ فرهنگی و سینمایی در جهان غرب زد تا راه برای سلطهجویی سران کاخ سفيد و #صهیونیسم بینالملل هموار گردد.
4️⃣ پس از اين تصفيهٔ سیاه که آمريکا همچنان میکوشد آن را مخفی نگاه دارد، مجموعه فیلمهای «جیمز باند»، «مرد شش میلیون دلاری»، «رمبو» و غيره به بازارهای آثار هنری و سینمایی جهان، بهويژه جهان سوم، راه يافت و چشم نسلهای جوان را که بیاطلاع از ماهیت سلطهجویانه آمریکا و صهیونیسم بودند، به خود خیره ساخت.