eitaa logo
دهلیز || ناصر علی نژاد
279 دنبال‌کننده
375 عکس
260 ویدیو
5 فایل
اینجا محل دل نوشته های من است و هر آنچه را در جهت رشد اندیشه ها مفید بدانم! ارتباط با بنده 👇👇 @naser_alinezhad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ بیانات استاد احمد عابدی درباره بنیاد خیریه و اهمیت اطعام در غزه 🔴 امروز بزرگترین مسئله دنیا اسلام مسئله غزه و فلسطینه و این صهیونیست های غاصب علاوه بر اینکه انواع سلاح های اهدایی استکبار را بر سر مردم مظلوم و قهرمان فلسطین می ریزند، امروزه از سلاح گرسنگی هم دارند استفاده میکنند و مردم رو با گرسنگی دارند به شهادت میرسونند. 🔷🔸🔷🔸🔷🔸🔷🔸🔷 اطلاعات حساب خیریه ❌برای کپی کردن متن روی شماره ها کلیک کنید❌ بانک پاسارگاد: شماره کارت:
5022291329674046
شماره حساب:
2308100179177931
شماره شبا:
IR710570023081017917793101


بانک ملت: شماره کارت:
6104338926896834
شماره حساب:
8899889953
شماره شبا:
IR210120020000008899889953

🔷🔸🔷🔸🔷🔸🔷🔸🔷🔸 📌 با عضويت در كانال و با معرفی به دوستان خود، و جذب کمک های مردمی، از خادمين افتخارى و ياور مردم مظلوم غزه شويد. اجرکم عندالله. 🔹کانال رسمی بنياد خيريه اُمّ اليتامىٰ خديجة الكبرىٰ سلام الله علیها🔻 🆔@bonyadkhadijah 🆔 🇮🇷 ‌‌ 👉 @ahmad_aabedi ┗⊰⃟☘࿐ྀུ༅🇸🇩🌷🇮🇷࿇━┛‌
کتاب نوشته رو مطالعه کردم ، آنچه دریافتم این بود که چقدر مهم است که معارف زیبای دین ، با بیانی زیبا بیان شود . و بیان عین صاد حقیقتا زیباست. در دوره ای که متأسفانه دچار جامعه ای دو قطبی شده ایم و به بهانه‌ی حجاب هرکسی حق را به طرف خود می کشاند ، جای امثال استاد علی صفایی خالی است... لطافت روح نویسنده را از قلم لطیفش می شود دریافت. لذا تصمیم گرفتم بخش هایی از این کتاب را که به نظرم جالب تر بود با شما اشتراک بگذارم. هرچند تمامِ کتاب، خوردنی است... 👇 ✅ @naser_alinejad
🧕🙍‍♀ حجاب و آزادی روابط(۱) در قرآن آیه هایی هست که حجاب را اثبات میکند: «قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ وَ قُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظهر» این دستوری است به مردها و زن هایی که مؤمن هستند؛ یعنی هدفی و جهتی پیدا کرده اند و به آن جهت گرایشی داشته و در آن جهت حرکت دارند. این دستور را به کسانی داده اند که مؤمناند و گرویده اند و راه افتاده اند. مادامی که کسی به این حد نرسیده باشد نمی شود به او دستوری داد و از او چیزی خواست حجاب در مدینه مطرح شد؛ هنگامی که زیربناها محکم و زمینه ها آماده شده بود؛ آن هم برای آنهایی که جهت داشتند. ما بدون اینکه زمینه‌ای آماده کرده باشیم، بدون اینکه مغزها را به آگاهی و شناخت و دل ها را به عشق و عقیده ای رسانده باشیم حجاب میخواهیم. ما میخواهیم قبل از اینکه فکری را عوض کرده باشیم لباسها را عوض کنیم! این خیلی سطحی نگری است که بخواهیم چادری بر سری بیندازیم بدون اینکه در آن سر و مغز حرکت و شناختی به وجود آورده باشیم بر فرض چنین حجابی تحقق پیدا کند و چنین لباسی را کسی بر دوش کشد؛ چه سودی دارد و چه نتیجه ای جز خستگی و سنگینی نفرت و انزجار؟! ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط اثر عین صاد 👇 ✅ @naser_alinejad
🧕👩‍🦳 حجاب و آزادی روابط (۲) ما مسائل اسلامی را در سطح پایینی مطرح کردیم. این است که مجبوریم قربان صدقه برویم که تو را به خدا لباستان را بپوشید. حیف وقتی که شناخت و عشق نباشد، گدایی تقاضا خواهد بود؛ ولی اگر آن توجه آمد، به زور هم نمی توانی از حجاب جدایش کنی و اگر جدایش هم کردی او دیگر بت نیست. وقتی چادر زینب را برداشتند و در مسیر آوردند، زینبی نیست که دیگران را تحریک کند؛ زینبی که آن بار فکری را با خودش حمل میکند و آن همه درد را به دوش میکشد و آن هدف را در پیش دارد وقتی از حجابش جدایش میکنند در همان لحظه هم کسی را در خودش نگه نمیدارد؛ بلکه نگاهش خلق را به راهی میکشد که در پیش دارد. سوز زینب هر سوز دیگر را جز سوز حق از دل جدامیکند و شور او شور شهوت را محکوم میکند. اینها هنگامی که عریان بودند و پوشش هایشان را به غارت برده بودند خلق را به خودشان جذب نمیکردند؛ اما هستند کسانی که وقتی در پوشش و حجاب هستند دلها را بیشتر به خودشان جذب می کنند. حجاب برایشان زینت شده؛ زینتی که پستی و بلندی های بدنشان را می پوشاند ولی زیبایی هایشان را بیرون میریزد خود پوشش زن شده است زینت و حال اینکه دستور این بود که زن زینت هایش را بپوشاند: «لا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ). ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط نوشته عین صاد 👇 ✅ @naser_alinejad
🧕👩‍🦱 حجاب و آزادی روابط(۳) ما خیال میکنیم لذت در ولنگاری است، در دیدن هاست. در حالی که لذت در عطش است. ما خیال میکنیم سد کشیدن جلوی غریزه و بهره برداری کردن ازآن در سطحی عالی تر هدر دادنش است. خیال میکنیم رهبری کردن استعدادهای انسان ضایع کردن آنهاست. اگر این استعدادها به حرکت انسان کمک کردند انحطاط است؟! ارتجاع است؟ خشکی و جمود وقتی مطرح میشود که انسان شناخته نشده باشد؛ اگر انسان شناخته شد که چه کسی است و چه نقشی دارد و نقشش تنها لذت نیست، بهره برداری صرف نیست بلکه رشد است! ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط نوشته عین صاد 👇 ✅ @naser_alinejad
🧕👱‍♀ حجاب و آزادی روابط (۴) انسان وقتی که عظمت خودش را یاد کرد و فهمید کارش حرکت است جهت حرکتی را پیدا میکند عالی؛ و وقتی فهمید در این عالم، کارگر است کارفرمایی انتخاب میکند: بزرگ؛ دیگر محرک در روح عظیم این انسان و حاکم بر او جز الله نیست. آن که فهمید بزرگ است دیگر کوچک ها حرکتش نمی دهد. آنهایی که هدفی پیدا کردند، دیگر درنگ و آرام ندارند. مؤمن که جهت پیدا کرده و راه افتاده، دیگر نمی تواند آرام بگیرد و درنگ کند؛ از درنگ متنفر است. مؤمن نمیتواند بازی کند، نمی تواند سرگرمی داشته باشد؛ که نه بازیچه است، نه بازیگر و نه تماشاچی بازی مال بچه هاست سرگرمی برای آنهاست که کار ندارند. و درنگ برای آنهاست که راه را ندیده اند: «إِنَّ الْمُؤْمِنَ لَمَشْغُولُ عَنِ اللَّعِبِ»؛ «مؤمن از بازی به گرفتاری ها و کار خودش مشغول است. ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط نوشته عین صاد 👇 ✅ @naser_alinejad
🙍‍♀🧕 حجاب و آزادی روابط(۵) نیاز به مقبولیت و خودنمایی (ستایش شدن و ستودن) که در زن و مرد هست با حجاب چطور برطرف می شود؟ پاسخ: در مسئله نیازها، روحها وقتی که عالی شدند دوست دارند خودشان را به کسی نشان بدهند که بزرگ باشد. وقتی که روح ها به این علو رسیدند بزرگ را جز حق نمیبینند و جز با او و برای او نمیتوانند باشند جز به او خودشان را نمیتوانند نشان بدهند و جز تعریف او را نمیخواهند خلقی که بی ملاک اند، تنبیه ها وتعریف هاشان ارزشی ندارد. چنین کسی دیگر شب و روزش و تمام وجودش این نیست که از کجا لباس بخرد؛ کجا بدهد بدوزند؛ چه مدلی بدوزد و با چه دگمه ای و چه آستری؛ چه اتویی بزند و چه عطری داشته باشد که همه خلق را به خودش جذب کند کارش این نیست که خلق از او تعریف کنند و به به بگویند و اسیرش شوند و در او بمانند و بپوسند. ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط نوشته عین صاد 👇 ✅ @naser_alinejad
🧕👵 حجاب و آزادی روابط (۶) مردها چشم شان کور ، آنها نگاه نکنند! پاسخ: ما در یک جامعه مرتبط هستیم گند در همان جایی که هست نمی ماند حتی اگر تو خودت وبا نداشته باشی اگر کاری کردی که دیگری وبا بگیرد وبای او به تو هم سرایت میکند. در ثانی تو در مرحله ای هستی که عشق خلق در دلت نشسته است. پس چطور میتوانی شاهد از دست رفتن آنها ، اسیر شدن و ماندگار شدن و گندیدنشان باشی؟ پس با این دید تو به گونه دیگری با مسائل رو به رو میشوی؛ حتی اگر با رنج باشد و زحمت وقتی میفهمی این دوایی که در دستت هست اگر به دست بچه برسد مسموم میشود و گند میگیرد و نابود میشود، این دوا را سر جایش میگذاری و دم دست رهایش نمیکنی؛ پیش هر چشمی و هر دستی نمیگذاری مراعاتت با این دارو پیش آدم های مختلف تفاوت دارد. ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط نوشته عین صاد 👇 ✅ @naser_alinejad
نخستین واکنش آیت الله صدیقی( رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر) به ادعای زمین خواری: امضایم را جعل کردند/ مؤسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه ها انتشار یافته ، بدون اطلاع اینجانب به ثبت رسیده . 👇 ✅ @naser_alinejad
استدلال جناب میرلوحی را با فرمان رهبری در ١٣٨١/٨/۶ مبنی بر واکنش نشان دادن به هر پدیده ضدعدالت در واقعیات کشور و پاسخ خواستن از هر مظنونی مقایسه و فاصله‌ها تا رهبری را مشاهده نمایید و ببینید که این قسم نگرانی‌ها بیش از آنکه برای مقام ولایت باشد برای کسانیست که به راحتی رهبری را هزینه خود کرده همواره از ایشان خرج خود میکنند https://khl.ink/f/3150 بخشی از پیام "اگر عدالت‌(عدالت‌ واقعی‌ و ملموس‌ و نه‌ فقط سخن‌ گفتن‌ از عدالت‌) آرزو و آرمان‌ و هدف‌ برنامه‌ریزی‌هاست‌، پس‌ باید هر پدیده‌ی‌ ضدعدالت‌ در واقعیات‌ کشور مورد سؤال‌ قرار گیرد. ثروت‌های‌ سربرآورده‌ در دستانی‌ که‌ تا چندی‌ پیش‌ تهی‌ بودند، میدان‌ دادن‌ به‌ عناصری‌ که‌ زرنگی‌ و پررویی‌ آنان‌ همه‌ی‌ گلوگاههای‌ اقتصادی‌ را به‌ روی‌ آنان‌ می‌گشاید، و خلاصه‌ پدیده‌ی‌ بسیار خطرناک‌ انبوه‌ شدن‌ ثروت‌ در دست‌ کسانی‌ که‌ آمادگی‌ دارند آنرا هزینه‌ی‌ کسب‌ قدرت‌ سیاسی‌ کنند و البته‌ با تکیه‌ بر آن‌ قدرت‌ سیاسی‌ اضعاف‌ آنچه‌ را هزینه‌ کرده‌اند گرد می‌آورند. اینها و امثال‌ آن‌، نقطه‌های‌ استفهام‌ برانگیزی‌ست‌ که‌ هر جوان‌ معتقد به‌ عدل‌ اسلامی‌ ذهن‌ و دل‌ خود را به‌ آن‌ متوجه‌ می‌یابد و از کسانی‌ که‌ مظنون‌ به‌ چنین‌ تخلفاتی‌ شناخته‌ می‌شوند پاسخ‌ می‌طلبد و همچنین‌ در کنار آن‌ از دولت‌ و مجلس‌ و دستگاه‌ قضایی‌ عملکرد قاطعانه‌ برای‌ ریشه‌کن‌ کردن‌ این‌ فسادها را مطالبه‌ می‌کند امروز این‌ مهمترین‌ و مطرح‌ترین‌ مسئله‌ی‌ کشور ماست‌ و نسل‌ جوان‌ دانشجوی‌ متعهد و مؤمن‌ نمی‌تواند نسبت‌ به‌ آن‌ بی‌تفاوت‌ بماند ________ 📚@reza_afshar
🧕👩‍⚕ حجاب و آزادی روابط(۷) «اسلام زن را با چادر سیاه در قبرستان خانه مدفون کرده است» این سخن وقتی درست است که به جای اینکه زن را با چادر پوشانده باشند مغزش را با چادر بسته باشند. چه کسی می تواند ادعا کند که بهره برداری کردن از استعدادهای عالی انسان او را به مرگ بستن است؟! مگر چادر در دهان زن است و مغز او را می پوشاند؟! زن به خاطر اینکه استعدادهای انسان را به خودش جذب، و در خودش ضایع نکند و باتلاق استعدادهای عظیم انسان نشود، خودش را می پوشاند و حرکتش را، نگاهش را و گفت وگویش را کنترل میکند. همین زن هنگامی که ببیند باید حرف بزند، حرف میزند؛ همان طور که فاطمه حرف زد. هنگامی که ببیند باید بیرون بیاید، بیرون می آید؛ همان طور که زینب بیرون آمد. حجاب داشتن نه با حرف زدن منافات دارد نه با بیرون آمدن و نه با خلق را به حرکت وادار کردن . ملاک ها برای ما گم شده اند و از دست رفته اند. همان فاطمه ای که معتقد است سعادت زن در این است که کسی او را نبیند و او کسی را نبیند همین فاطمه هنگامی که حقی مطرح است و خلق به ظلمی دچار شده اند داد میزند و فریاد میکند و طوری خلق را به محاجه میکشاند و با احتجاجش محکوم میکند که گویا‌رسول از خاک سر برداشته . فاطمه در آن لحظه که آن دفاع را از علی کرد و در آن لحظه که خواست حکومت اسلام را از انحطاطی که سر راهش است نجات دهد و از سطح پاسداری و پرستاری بالاترش بیاورد، کسی را تحریک و خلق را به خودش جذب نکرد، بلکه به حق دعوت کرد. همین طور زینب و هر زنی که با آن جهان بینی و با آن شناخت و عشق همراه شد. وقتی که سکوت فاطمه حق را از بین ببرد، فاطمه حق ندارد سکوت کند. ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط نوشته عین صاد 👇 ✅@naser_alinejad
🧕👩‍🦰 حجاب و آزادی روابط(۸) در جاهای دیگر مسائل جنسی منهای حجاب حل شده! پاسخ: و اما این شبهه که در جاهای دیگر، مسائل جنسی، منهای حجاب حل شده؛ باید بین حل شدن قضیه و هدر شدن استعدادهای انسان فرق .گذاشت ممکن است مسائلی را با پذیرفتنش حل کرده باشیم اینکه بگوییم مشکل دزدی در فلان جا حل شده و دیگر هر کسی دزدی ،کند مهم نیست این حل شدن مشکل نیست. اینکه میگویند برخورد زن و مرد با مسائل جنسی در کشور سوئد و... حل شده است یعنی چه حل شده؟ یعنی استعداد انسانی به رشد خودش رسیده؟ یا اینکه آن استعدادی را که با آن عظمت باید این همه راه را طی کند، در یک بعد حبسش کردند و ضایعش کردند و هدرش دادند و از بین بردند؟ آبی که باید زندگی ساز باشد نیروهایی را به وجود بیاورد، روشنی هایی به وجود بیاورد در یک مرحله ضایع شده و در یک مرحله دیگر به هر جایی رهایش کردند. این حل شدن مسئله نیست؛ بلکه هدر دادن و ضایع کردن استعدادهاست در دو شکل ریاضت یا اسراف. قضیه هنگامی حل می شود که هیچ مسأله ای بوجود نیاید. درست است که در آن کشورها در این هفتاد سال مسئله ای به وجود نیامده، ولی در انسان چه؟ در انسان با آن همه استعدادهای که دارد، مسئله ها به وجود آمده! حل کردن در زمینه ای است که استعدادها رهبری شده و به ثمر رسیده است در آنجا انسان عظیم، در حد بازیچه و بازیگر و تماشاچی تنزل پیدا کرده! این فاجعه انسان است در این سطح ماندن و در این حد زندگی کردن انسان با آن همه استعداد، حل مسئله اش نیست، بلکه هدر دادن استعدادش است. راه کنجکاوی و نشاط زندگی و حل مسئله جنسی به این نیست که زن و مرد را کنار هم رها کنیم؛ نشاط زندگی به رشد انسان است و جواب کنجکاوی به جواب دادن به سؤالهای انسان است و حل مسئله جنسی به رهبری کردن این نیروهای عظیم است. 👇 ✅ @naser_alinejad
🧕👩 حجاب و آزادی روابط(۹) حجاب نشاط زندگی را از بین می برد! پاسخ: انسان حسابگر و آگاه ،نگاهها و حرف ها و حرکت ها و راه رفتن هایش کنترل شده و حساب شده خواهد بود. تمام وجودش فکر و سنجش و حرکت است و با این سنجش و فکر از نشاط زندگی عقب نمی افتد بلکه به آن میرسد؛ چون نشاط، چیزی جز رشد استعدادهای انسان نیست. انسان وقتی به نشاط میرسد که نیازهایش برآورده شده باشد. اگر انسان فقط چشم بود و شهوت بود نشاطش به این بود که ببیند و بماند؛ ولی وقتی که انسان فکر است و عقل است وقتی از تضادها برخوردار است و وقتی حرکت است، نشاطش هم به این است که به حرکتش ادامه دهد و به رشدش برسد پس آنچه سنگ راه انسان متحرک و راه افتاده باشد، حتی اگر ولنگاری و لذت آزادی در برخوردها باشد، از نشاطش میکاهد نشاط زندگی به این است. ✍ بخشی از کتاب حجاب و آزادی روابط نوشته عین صاد @naser_alinejad
افکار تیم ماست و قیمه در ماه مبارک رمضان 🤔😁 میگم تا حالا فکر کردین اجر روزه دار فقط محدود به اون موقع که گرسنه و تشنه هست نمیشه اون لحظات نزدیک به اذان صبح از همه اجرش بیشتره وقتی هر کی به یه سمتی میدوه که بخورد و بیاشامد😁 خدا با ذوق به ملائکه میگه بیاین نگاه کنید چجوری دارن میدوند و میخورن بهم فقط برای اینکه تسلیم امر من باشند و یک ثانیه از امر من تخطی نکنند بنظرم تصاویر ما از اون بالا خیلی خنده داره و خدا هم میخنده اصلا ماه مبارک رمضان ماه گرفتن ثواب مفته یعنی آدم تف می‌کنه ثواب داره نخند جدی میگم شما یه نصف برنج مونده لایه دندونت میری تف میکنی خدا میگه ببینید حال کنید اندازه ی یه نصف برنجم از فرمان من سرپیچی نکرد برای این تف براش ثواب بنویسید اصلا ماه مبارک یه جوریه شما بخاطر اینکه ماه شعبان روزه نگرفتی هم بهت جایزه میدن جدی میگم خدا میگه نگاه کنین این بنده ای که کل شعبان خواست روزه بگیره نتونست از خواب پاشه سحری بخوره ببین از اول ماه مبارک رمضان چجوری سر وقت پا میشه اینو تا دیروز با لگد می‌زدی نمی‌تونست پاشه ولی توی این ماه چون من دستور دادم ساعت ۴صبح پا میشه دو پرس قرمه سبزی و هشت لیوان آب میخوره لذا بخاطر اون نتونستن و این تونستنش براش ثواب بنویسید😜 حتی طرف روزه نگرفته اشتباه کرده دم افطار روزه دارا افطار میکنن این حسرت میخوره خدا میگه آخی ببینین بنده ام حسرت خورد به اینم یه چیزی بدید بره . خلاصه در این ماه ما بخوایم و نخوایم مورد رحمت و مغفرت هستیم فقط کافیه لج نکنیم همین اصلا طرف دلش درد میگیره خدا میگه بنویس ملائکه میگن خداجان چی رو بنویسیم یارو دلش خب درد می‌کنه میگه وردار قلمتو بنویس این طفلک انقدر سحری خورد دلش درد گرفت ملائکه میگن بابا خب کمتر میخورد خدا میگه خب حالا نمیدونسته آپشن ذخیره ی آب فقط مال شتره ولی در هر صورت چون برای اطاعت از امر من خورده بنویس مورد داشتیم طرف داشته با خودش شکلک در می‌آورده خدا گفته بنویس فرشته ها گفتن انصافا دیگه این ثواب نداره خدا گفته این چون از شدت گرسنگی رد داده براش حسنه بنویسید جدی میگم رحمت خدا بی انتهاست توی ماه مبارک چون انسان با یک فریضه ی طولانی ۲۴ساعته مواجه میشه لایق رحمت دائم میشه به فرشته ها هم میگه اینقدرم سر روزه دار جماعت با من چونه نزنید روزه دار جماعت خط قرمز منن ،عزیز دل منن حواستونو جمع کنین اینا تکون خوردن شما فقط بنویسین بعدا خودم یه دلیلی پیدا میکنم که بهشون پاداش بدم.😊 🤣 قیمه ها رو بریز تو ماستا👇 😂 @mastogheymeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
، وقتی پیشنهاد پست فرماندهی تخریب قرارگاه را به او دادند! _آقا منصور مطمئنی من غاصب نیستم ؟ @naser_alinejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آقای علم الهدی! سلام علیکم از باب نصیحت الائمه توجه شما را به دو نکته دلسوزانه جلب میکنم 🔸اول شما بعنوان امام جمعه‌ای که رسانه بر روی شما بسیار توجه دارد و مدام با انعکاس بخش‌هایی از صحبتهای شما، به نظام و انقلاب حمله میکند آیا تیم رسانه‌ای دارید تا در چگونگی بیان شما را یاری کنند؟ 🔸دوم گرچه شما خود مجتهد هستید و نظرتان و درکتان از اسلام را بیان میکنید و این خود نشان از آزادی اندیشه و بیان در اسلام دارد اما آیا تحلیل و نگاه رهبری به مردم و عدم شرکت بخشی از آنان در انتخابات اینگونه است؟ "من همان روز گفتم، امروز هم میگویم که اگر مردم در انتخابات شوراها شرکت نکردند، به‌خاطر این بود که از عملکرد شوراها راضی نبودند. اگر شوراها این دوره خوب عمل کنند، خواهید دید که مردم در دوره‌ی بعد، اگر بخواهند برای شوراها به پای صندوق بیایند، پُرشور خواهند آمد. آن‌جایی که مردم امید دارند که کاری انجام گیرد، میآیند. وقتی دیدند نه، شوراها خوب عمل نکردند، مردم دلسرد و ناامید میشوند. من تقریباً یک ماه و نیم قبل در زنجان به مسؤولان گفتم که اگر میخواهید مردم در انتخابات شرکت کنند، عملکردهایتان را خوب کنید. اگر مردم عملکردها را ببینند، برای ورود در انتخابات تشویق میشوند. ١٣٨٢/٩/٢۶ مراقب تریبون رسمی نماز جمعه باشید و توجه بفرمایید که هر چه بیشتر مردم را درک نمایید، مردم به شما که فعلا مسئولیتی دارید احساس نزدیکی بیشتری میکنند، همان مردمی که بارها و بارها مورد تمجید رهبری عزیز و امام راحل قرار گرفته و برای اسلام هزینه‌ها دادند ✍🏼 ٢ فروردین ١۴٠٣ ____ 📚@reza_afshar
😡جنایت دیگری از رژیم حرامزاده صهیونیستی و سکوت مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان 👳‍♂ شیخ / عضویت 👇🏻 @sheikh_farhad_fathi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کجا «به توچه؟!» درجامعه زیاد خواهد شد...؟ حجت الاسلام قنبریان برشی از جلسه هشتم سخنرانی ظهرهای رمضان با موضوع "ولاءها و ولایت ها در قرآن"!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فیلم سینمایی مصلحت هم اکنون شبکه ۳
ریاست محترم دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین علی نژاد سلام علیکم اخیراً یک فایل صوتی از جنابعالی به دفاع از آقای صدیقی منتشر شده است ، با استماع آن چند سؤال در اذهان عمومی ایجاد گردیده ،که به محضرتان تقدیم می کنم تا در صورت صلاحدید، پاسخ دهید: ۱_ جریان آقای صدیقی را به گونه‌ای تشبیه به شهید بهشتی نمودید! آیا جایگاه علمی ، عقلانی و مدیریتی شهید بهشتی با کسی که سابقه روشن علمی ، فقاهتی و مدیریتی ندارد و بعضاً با بیانات احساسی و نقل خواب از بزرگان و مکاشفه از امام زمان (عج)به‌دنبال اثر گذاری می باشد ، قابل مقایسه است ؟ ۲_ آنچه بیشتر انسان را با تحلیل شما مردد می کند، خاطراتی است که از قضاوت حضرتعالی و جمعی از دوستانتان در جریان مرحوم حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی و جناب حجت‌الاسلام حاج آقای فرحانی در ذهن ها نقش بسته است . آن روز هم همراهی و حمایت همه‌جانبه تان از یک شخص، جوّ سنگینی برپا کرد ،‌ به گونه‌ای که تشخیص را برای خیلی از خواص ، سخت و دشوار کرد. اما هم اینک با گذشت دودهه و با پیام تسلیت پربار و وزین رهبری حکیم و فرزانه ، که همه چیز برای همگان روشن گشت ، جای این پرسش اساسی باقی ست که چرا پرچمدار جریان فکری شما ، در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و رد صلاحیت شد؟ ۳_ جنابعالی در جایگاه ریاست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، مفصل نسبت به امام جمعه موقت تهران ادای دِین نمودید! آیا نسبت به ائمه جمعه استان خوزستان که مستقیماً در حیطه مسئولیت تان قرار دارد هم اینگونه پاسخگو هستید ؟ آنچه تجربه برخی دوستان برای ارتباط گیری با شما درجهت طرح پیشنهادات و انتقادات بوده، خلاف این رویه بوده و هست. در پایان برایتان از درگاه خداوند متعال توفیق و سلامت را خواستارم. والسلام علیکم و رحمة الله ارادتمند ناصر علی‌نژاد ✅ @naser_alinejad
ایراد خطبه در این زمان ، توسط آقای ، تنها در یک صورت قابل توجیه است که ایشان اعلام نماید ؛ بخاطر احترام به افکار عمومی از این جایگاه استعفا می دهم! @naser_alinejad
🍁🍂 به نظرم نظام وارد یک "بازی بزرگ" شده است. این "بازی" (یعنی میدانی با قواعد متنوع و مشخص) اکنون سه جبهه دارد: جبهه نظامی، جبهه اجتماعی و جبهه اقتصادی. در جبهه نظامی بخشی از ظرفیت معماران نظام مشاهده شد و مسئله "توازن" در منطقه هم‌اکنون مورد بحث و گفتگو قرار گرفته است. اما در جبهه اجتماعی ورود گشت ارشاد قابل تامل است. در جبهه اقتصادی هم افزایش لجام‌گسیخته قیمتها و ارزها پرسشی را پیش روی اهل نظر می‌گذارد. جبهه نظامی را می‌توان و توانستیم با "منطق قدرت" حل کنیم اما دو جبهه دیگر با "منطقِ قدرت" حل‌شدنی نیست بلکه نیازمند "قدرتِ منطق" هستیم. بازنگری و فهم منطق تحولات اجتماعی و درک ضعف ساختارِ اقتصادی یک "بایدِ تاریخی" است. ✍سیدجواد میری ✅ @naser_alinejad