به کیا به ناحق گفتم حرومزاده؟
شما چرا به خودت میگیری من به اونایی که خودت میدونی کیا گفتم وطن فروش دیگه نمیدونم شما هم جزوشونی یانه عقیده شما هم تا وقتی نگفتید من نمیدونم اصلا نمیفهمم ملاک شما از حرومزاده بودن چیه
اگه میگی صحبت کن و حتی انتقاد کن همین کارو کردم غیر این بود؟
ببخشید ولی دیگه زر مفت نزن
رهبرم تو خونه خودش وقتی که داشت به امثالی مثل تو خدمت میکرد شهید شد بعد سس خرسی شما و امثالهم چی کدوم گورستانی خودشونو قایم کردن؟
خوشحالم میکنی بری از چنلم بیرون