به کیا به ناحق گفتم حرومزاده؟
شما چرا به خودت میگیری من به اونایی که خودت میدونی کیا گفتم وطن فروش دیگه نمیدونم شما هم جزوشونی یانه عقیده شما هم تا وقتی نگفتید من نمیدونم اصلا نمیفهمم ملاک شما از حرومزاده بودن چیه
اگه میگی صحبت کن و حتی انتقاد کن همین کارو کردم غیر این بود؟
ببخشید ولی دیگه زر مفت نزن
رهبرم تو خونه خودش وقتی که داشت به امثالی مثل تو خدمت میکرد شهید شد بعد سس خرسی شما و امثالهم چی کدوم گورستانی خودشونو قایم کردن؟
خوشحالم میکنی بری از چنلم بیرون
من نگفتم هرکی زد ماست باید بره بمیره کی اینو میگه چرا حرف میزارین تو دهن ادم؟
بعدشم تا وقتی کسی توهین نکرده کسی توهین نمیکنه شما مثل اینکه پیامهای قبلشو نخوندین
سلااام مرسیییی تو خوبی
یکی باید بیاد به خودم اینو بگو😂😂
ولی من از 2 روز پیش تصمیم گرفتم برنامه ریزی کنم و تایم بگیرم و درس بخونم تو هم اگه دوست داری تایم بگیر درس بخون البته برای بعضی ها جوابه بعضی ها استرس میگیرن ولی برای من که جواب بوده بعدشم برای خودش یه جایزه بزار مثلا خودم میشینم سریال میبینم