ببخشید ولی دیگه زر مفت نزن
رهبرم تو خونه خودش وقتی که داشت به امثالی مثل تو خدمت میکرد شهید شد بعد سس خرسی شما و امثالهم چی کدوم گورستانی خودشونو قایم کردن؟
خوشحالم میکنی بری از چنلم بیرون
من نگفتم هرکی زد ماست باید بره بمیره کی اینو میگه چرا حرف میزارین تو دهن ادم؟
بعدشم تا وقتی کسی توهین نکرده کسی توهین نمیکنه شما مثل اینکه پیامهای قبلشو نخوندین
سلااام مرسیییی تو خوبی
یکی باید بیاد به خودم اینو بگو😂😂
ولی من از 2 روز پیش تصمیم گرفتم برنامه ریزی کنم و تایم بگیرم و درس بخونم تو هم اگه دوست داری تایم بگیر درس بخون البته برای بعضی ها جوابه بعضی ها استرس میگیرن ولی برای من که جواب بوده بعدشم برای خودش یه جایزه بزار مثلا خودم میشینم سریال میبینم