eitaa logo
ناشناس های راحیل|Rahi
6 دنبال‌کننده
159 عکس
0 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
وای اگه ارادش بود عالی میشد.
بنظرم همه ما آدما اللخصوص تو سن نوجوونی مون این درگیری با افکار رو داریم و خب واقعا هم بده بنظرم اگه خیلی ذهنت شلوغه بنویسشون هرچی افکار داری رو تویه دفتر بنویس که حداقل احساس کنی ذهنتو خالی کردی
خیلی باهاش میخندم😭😂
وای واقعااااا ؟😭 وای عزیزممم😭✨
https://eitaa.com/Rahil2012/2957 وای قربونت برم چشمم😭✨
قربونتت😭✨✨
https://eitaa.com/Rahil2012/3053 کافه چمنزار تو چهارباغ عباسی حالا اگه دقیق تر خواستی بگو بهت بگم
https://eitaa.com/Rahil2012/3062 انشالله که خوب بشهه😭✨
بنظرم هر وقت به این فکر افتادی برو سمت یه کاری که تو رو یاد خدا بندازه بنظرم هرکاری که انسان رو یاد خدا بندازه یه نوع امید به زندگیه خود. کشی بنظرم وقتی تو ذهن کسی میاد که ناامیدی باشه ولی اینو بدون تا خداتو رو داری ناامیدی معنی نمیده زندگی مشکلاتی داره و اعصاب خوردگی هایی ولی قشنگی های خیلی کوچیک و گذراش هم داره هم سختی گذراهه و هم خوشحالی آفرين سعی کن با انجام یه کاری حال خودتو خوب کن و اصلا به این چیزا فکر نکن حتی ارزشش رو هم ندارن *امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی✨
وای منم واقعااااا آدم وقتی میره تو این فضا به انرژی خاصی داره که جاهای دیگه نداره و هرجا هم بگردی نمیتونی پیداش کنی آرامش، انگیزه، لذت، حس خوب و... ایشالا خدا خیلی خیلی خیلی خیلی زود نصیبت کنه بری کربلا :)))