من نگفتم هرکی زد ماست باید بره بمیره کی اینو میگه چرا حرف میزارین تو دهن ادم؟
بعدشم تا وقتی کسی توهین نکرده کسی توهین نمیکنه شما مثل اینکه پیامهای قبلشو نخوندین
سلااام مرسیییی تو خوبی
یکی باید بیاد به خودم اینو بگو😂😂
ولی من از 2 روز پیش تصمیم گرفتم برنامه ریزی کنم و تایم بگیرم و درس بخونم تو هم اگه دوست داری تایم بگیر درس بخون البته برای بعضی ها جوابه بعضی ها استرس میگیرن ولی برای من که جواب بوده بعدشم برای خودش یه جایزه بزار مثلا خودم میشینم سریال میبینم
مرسیی
اسمتو بگو بهم حتما میشناسم
اخ گفتی منم روزایی که میرفتم مدرسه از طرف دیگه حالم خوب نبود فکر میکردم اگه مدرسه تموم شه حالم خوب میشه ولی الان فقط دلم میخواد بیام مدرسه و دوباره خاطره بسازم:)))
منم مثل تو دلم برای باشگاه و کلاس زبانم یزره شده..
آره منم شنیدم قشنگه
زیاد با داستانش حال نمیکنم از لحاظی که یجورایی میدونم قرار چی بشه و مثلا داستانش رو تو کیدراما دیگه هم هست. ولی بازیگرانش خوبن خیلی و یه روزی میبینم. فعلا میخوام سریال خاستگاری تجاری ببینم امیدارم بد نباشه!