سعی میکنم بدون سانسور ببینم ولی خب حقیقتا اونقدر برام اهمیت نداره سانسور هم میبینم
من از اون آدمایم که همه جور آهنگی گوش میدم سبک خاصی ندارم ولی اکثرشون غمگینه
حالم داره از اسم مذاکره بهم میخوره
مذاکره باکی؟ با قاتل 170 تا دختر و پسر؟ با قاتل مردممون؟
اصلا 24 ساعت نشده که اینا شرطای آتش بس رو زیر پا گذاشتن
بخدا همیننن لبنان تا الان خدا شاهده چقدر کمکمون کرد ما هم شروع میکنیم.
خیلی دلم گرفته خدا میدونه 💔