عزیز من خودم جزو دنبال کننده هاشون بودم
ولی شما تاحالا دیدید همین کومان و میا از کسی که به ایران حمله کرد و اینهمه آدم کشت حرف بزنه؟
تازه تشویق به حمله هم میکردند
هرچی هم میشه نه ببین تقصیر ج.ا هست
اینهمه شهید ندادیم که این آدما بخوان از این حرفا بزنن
اگه فیلمی ببینم و یا کتابی بخونم حتما تو کانال میزارم و خیلی موقع ها درموردشون صحبت میکنم
آهنگ هم نمیدونم چون هر بار گذاشتم از ایتا اخطار گرفتم ولی اگه شد اوکی