https://eitaa.com/Rahil2012/3053
کافه چمنزار تو چهارباغ عباسی
حالا اگه دقیق تر خواستی بگو بهت بگم
بنظرم هر وقت به این فکر افتادی برو سمت یه کاری که تو رو یاد خدا بندازه بنظرم هرکاری که انسان رو یاد خدا بندازه یه نوع امید به زندگیه
خود. کشی بنظرم وقتی تو ذهن کسی میاد که ناامیدی باشه ولی اینو بدون تا خداتو رو داری ناامیدی معنی نمیده زندگی مشکلاتی داره و اعصاب خوردگی هایی ولی قشنگی های خیلی کوچیک و گذراش هم داره هم سختی گذراهه و هم خوشحالی
آفرين سعی کن با انجام یه کاری حال خودتو خوب کن و اصلا به این چیزا فکر نکن حتی ارزشش رو هم ندارن
*امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی✨