بنظرم هر وقت به این فکر افتادی برو سمت یه کاری که تو رو یاد خدا بندازه بنظرم هرکاری که انسان رو یاد خدا بندازه یه نوع امید به زندگیه
خود. کشی بنظرم وقتی تو ذهن کسی میاد که ناامیدی باشه ولی اینو بدون تا خداتو رو داری ناامیدی معنی نمیده زندگی مشکلاتی داره و اعصاب خوردگی هایی ولی قشنگی های خیلی کوچیک و گذراش هم داره هم سختی گذراهه و هم خوشحالی
آفرين سعی کن با انجام یه کاری حال خودتو خوب کن و اصلا به این چیزا فکر نکن حتی ارزشش رو هم ندارن
*امیدوارم منظورم رو فهمیده باشی✨