آره خیلی قشنگ بود واقعااا هنوزم میگم قشنگه
اتفاقا من بیشتر سریالام کره ایه و بیشتر اونا رو میبینم
مثلا منظورم از عادی سازی این بود که مثلا اولای سریال وقتی دختره (جه می) داشت به او هونگ خیانت میکرد انگار خیلی چیز عادی بود من دلم سوخت برای او هونگ اونم خیلی جه می رو دوست داشت و یسری مسائل دیگه
ولی خب در کل داستان جالبی داشت اگه نخوایم عمیق بهش نگاه کنیم ✨✨