عزیز من خودم جزو دنبال کننده هاشون بودم
ولی شما تاحالا دیدید همین کومان و میا از کسی که به ایران حمله کرد و اینهمه آدم کشت حرف بزنه؟
تازه تشویق به حمله هم میکردند
هرچی هم میشه نه ببین تقصیر ج.ا هست
اینهمه شهید ندادیم که این آدما بخوان از این حرفا بزنن