برای خود منم خیلی پیش میاد
که وقتی میبینم که موقعی که از نت و گوشی دورم خیلی بیشترم انگیزه برای کتاب خوندن دارم تا وقتی که دائما سرم تو گوشیه بنظرم باید سعی کنی آروم آروم بگی هرروز هرچقدر کم میخونم بعد به مرور زمان بنظرم هی بیشتر میخونی و اون انگیزه برمیگرده یا هم میتونی یه مدت گوشی و اینترنت رو از خودت دور کنی اونموقع وقتی که میزاری میای سر گوشی رو میزاری پای کتابت