eitaa logo
ذره بین حقیقت
151 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
6.5هزار ویدیو
103 فایل
ما جمع فرهیختگان آگاه سازدرمسائل فرهنگی ، سیاسی،اجتماعی ، درجامعه جوان کشورهستیم
مشاهده در ایتا
دانلود
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کلیپ رو هم خوبه که ببینید چون هم از دیدگاه منطق وهم ازدیدگاه تاریخ و تجربه موضوع را عنوان میکنند،! اگرچه الان دیگه موضوع توافق گذشته حرف من سر آینده است. مراقب باشیم و با بصیرت.. کانال دکتر موتا مشاهدات و تجربه های یک مادرِ دندانپزشک ساکن آلمان
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حاج قاسم رسید مهمانت ؟ 🌐 پایگاه خبری مقاومت اسلامی @akh_moq_is
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر نگاه راهبردی به عمق تفاهم و توافق نامه؛ حقایق مساله؛ ۱- این روزها ایران و آمریکا بسمت تفاهم و توافقی در حرکتند که هیچ یک به پایداری و ماندگاری ان اعتقادی ندارند. ۲- هر دو کشور معتقدند؛ مفاد ان هر چه باشد، نمی تواند اختلافات فی ما بین دو کشور را برطرف کند. ۳- ادعای پیش روی امریکا اینگونه است؛ اگر توافقنامه انتظارات حداکثری امریکا را تامین نکند ، امریکا مجددا با ایران وارد جنگ خواهد شد. ۴- این جنگ بازیگر دیگری هم دارد بنام رژیم صهیونی، که به هیچ وجه ، معتقد و متعهد به هیچ توافقی نبوده، نیست و نخواهد بود. ۵- تقریبا همه مسئولین و احاد مختلف مردم ایران باور دارند که اگر امریکا و رژیم صهیونی در قبل ، حین و پس از امضای توافقنامه، به فرصتی برسند که بتوانند بعضی از فرماندهان و مقامات ایران را ترور کنند ، بلافاصله این کار را خواهند کرد . ۶- گرچه در جنگ ۴۰ روزه تحمیلی سوم امریکا و رژیم صهیونی به بعضی از اهداف اعلامی خود نرسیدند اما این به ان معنا نیست که از پیگیری اهداف خود منصرف شده و انها را کنار گذاشته اند . ۷- اعلام جنگ ، اتش بس، نگارش تفاهم نامه ، توافقنامه و... همه برای امریکاییها و رژیم صهیونی فقط گام هایی است در جهت نابودی ایران و انقلاب اسلامی. ۸- سوال؛ چرا امریکائی ها برای رسیدن به این تفاهم و توافق که هیچ ارزشی برای انها ندارد و حتی یک ساعت به ان وفادار نخواهند بود، اینهمه وقت صرف می کنند؟؟؟ دلائل؛ الف- آمریکا و رژیم صهیونی به فرصتی برای پر کردن خشاب های خود و تکمیل بانک اهداف خود نیاز داشتند و آتش بس و مذاکره این فرصت را به انها داد. ب- انها در صدد بودند و هستند به اهدافی که در جنگ دست نیافتند در مذاکرات برسند و به همین دلیل بسمت مذاکره جهت رسیدن به بعضی از اهداف خود ، در حرکت هستند‌ . ج- فارغ شدن از جنگ مستقیم نظامی و رفتن به سمت مذاکره باعث شد فضای عمومی دنیا و داخلی امریکا فشار خود را بر روی ترامپ کاهش دهد و قیمت نفت از ۱۲۰ دلار به زیر ۹۰ دلار برسد. ج- امریکا و رژیم صهیونی بخوبی، هم از اراده اکثر مردم ایران که خواهان "تداوم جنگ" و هم از اراده اکثریت دولت مردان و سیاسیون ، که خواهان "توقف جنگ" هستند، مطلع بوده اند ، تداوم جنگ "باعث اتحاد بیشتر مردم ایران" می شد و مطرح شدن مذاکره، "باعث تفرقه بین مردم ایران"، لذا انها بسیار امیدوار بودند و هستند با کشاندن ایران به پشت میز کثیف و خیانت بار مذاکره ، اختلاف بین مردم با مردم و با دولت مردان را افزایش داده ، تاب اوری مردم، در مقابل فشارهای مستقیم جنگ، تورم، کاهش درامد و... را تضعیف ، خیابانها را خلوت و آشوب های داخلی را جهت تعقیب همان اهداف اولیه جنگ آغاز نمایند. امریکا و رژیم صهیونی همچنان به این راهکار بسیار امیدوارند. د- کشاندن ایران به صحنه مذاکره و فرسایشی کردن مذاکره ، باعث تخفیف دستاوردهای اصلی جنگ شده و پرچم ایران را از قله عزت و افتخار جهانی به یک بازیگر سياسی هم سطح سایر کشورها تبدیل می کند . ه- امریکا در این جنگ دریافت که هر ضربه نظامی ایران به انها ، غرش هر موشک ایرانی ، موجب بیداری جمعی از ملت های مظلوم دنیا و ایستادگی انها را در مقابل امریکا را باعث میشود ، اما دادن ده ها امتیاز به ایران از طریق مذاکره ، هرگز دستاوردی محسوب نشده و موجب بیداری و تهییج ملت های مظلوم جهان علیه نظام استکباری جهانی نخواهد شد. ۹- آیا حکمرانان و مسئولين ایرانی ، از این حقایق اگاه نیستند ؟ انها چرا بسمت مذاکره و تفاهم و توافق با امریکا حرکت کردند؟؟ من تاکنون پاسخ درستی برای این سوال نیافته ام. این تفاهم و توافق با آمریکا کدام مشکل ایران با آمریکا وبا رژیم صهیونی را برطرف میکند؟ الله اعلم علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر تفاهم نامه خاتمه جنگ بین ایران و امریکا امضا شد ، بد یا خوب ،کامل و یا ناقص، اینکه ایا همین تفاهم نامه مقدمه جنگ است ، یا دفع کننده شر دشمن از سر ملت ایران . اما واقعیت ها و حقایق مسلم؛ از ۹ اسفند تا به امروز و در راس همه، رهبری حکیمانه ، امت مبعوث و نیروهای مسلح ایران عزیز نقش بسیار مهمی برای اینکه این جنگ و در ادامه ان ، اتش بس ، مذاکره ، تفاهم نامه ، توافقنامه و... به قله افتخار ایران تبدیل شود، داشته اند. از امام شهیدمان که راست قامت در سنگر خود ایستاد و در همانجا بشهادت رسید ، تا رزمندگان ما که در حین شلیک موشک ها بشهادت رسیدند، تا امت مبعوث ما که در مقابل هواپیماهای جنگی دشمن سینه سپر کردند . تا فداکاریهای بخش های خدماتی نظام در اوج بمباران وحشیانه دشمن ، همه و همه سند افتخار نظام است و در نهایت هم آهنگ سازی و مقاوم سازی همه اجزا و اضلاع نظام توسط رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی ما ، که توانست نظام ما را با افتخار از این پیچ مهم تاریخی عبور دهد. امروز که این تفاهم نامه به امضا رسید؛ مردم ما و نظام ما در شرایطی بسیار امیدوار تر به اینده ، بسیار قویتر و پر صلابت تر و عزیز تر از گذشته بر روی این کره زمین می درخشند. امروز که این تفاهم نامه به امضا رسید؛ دشمنان ما نسبت به قدرت و جایگاه ایران عزیز ، بسیار ضعیف تر و نا امیدتر جلوه می کنند. ودر مجموع ؛ امروز اعتراف دوست و دشمن به قدرت ایران ، به حقوق ملت ایران ، به صلابت نیروهای مسلح ایران، به پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به قدرت رهبری در ایجاد وحدت ، انسجام و هدایت همه اجزای نظام و تکیه گاه بی بدیل مردم ، جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ، صد چندان متحول و ارتقا یافته است. قطعا امروز ایران ، از جایگاه بسیار بالاتری و با دستان بازتری نسبت به همه ادوار تاريخي خود به محیط پیرامونی خود توجه دارد و به مناسبات با دوستان و دشمنان خود در منطقه و در کل کره زمین می اندیشد و متقابلا همه بازیگران اصلی و فرعی در نظام بین الملل به ایران امروز بسیار متفاوت از گذشته می نگرند. قطعا دولت و تک تک ارکان حاکمیتی نظام ، امروز بیش از گذشته توفیق خدمت به مردم را دارند . قطعا همه اینها مرهون لطف خدای مهربان، درایت و هوش امام شهیدمان ، خون های پاک فرزندان شهید و مجروح و مجاهد و رزمنده این سرزمین و صبر و استقامت ملت ایران است . خدا را بواسطه همه این نعمت ها، بی نهایت شاکریم، بر استانش سجده شکر بجا می اوریم ، و از او می‌خواهیم همچنان ملت ایران را در مسير صبر و سلامت و عزت و برخورداری از زندگی همراه با آسایش و آرامش یاری فرماید، دشمنان این ملت را نیست و نابود بگرداند. و همه ما را قدر دان اسلام عزیز ، قران مجید و ائمه اطهار (ع) و بویژه عنایات حضرت حجت (عج) که افتخار ما به سربازی تحت فرماندهی ایشان و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای حفظه الله است ، بگرداند. به لطف و مرحمت دائم خود ، امین یا رب العالمین علیرضا تنهای کیسمی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
درسهای تلخ تاریخ اسلام برای همیشه تاریخ که منافقین نفوذی و ساده اندیشان خودی باعث گمراهی ما نشوند : تاریخ اسلام به ما می گوید که واقعه غدیر که یک واقعه روشن بود توسط منافقین نفوذی دردستگاه پیامبر اسلام ص نقض شدو منافقین با کمک ساده اندیشان بی دقت با شعار وحدت این خیانت را توجیه کردند ، پس از انحرافات گسترده وقتی امام علی ع به خلافت رسیدبازدر جنگ صفین بابتی امیه منافقین، باکمک ساده لوحان حکمیت را به امام علی ع تحمیل کردند، بازهم با کمال تاسف در زمان امام حسن ع ساده لوحان بدلیل بی عملی ساده لوحان ظاهر بین ، وترس از جهاد با منافقین طرفدار معاویه و ترورهای آنان امام حسن ع را به صلح تحمیلی رساندند، و در اثر همین صلح تحمیلی ماجرای کربلا رابوجودآوردندچراکه ساده لوحان همیشه ترسو،ظاهربین،توجیه گراقدامات منافقین بوده و هستندو همیشه امام زمان خود و مؤمنین را گرفتار مشکلات می کرده اند، همچنان که در تاریخ انقلاب اسلامی هم منافقین نفوذی و ساده لوحان بازرگان و بنی صدر و منتظری وقطعنامه۵۹۸ را به امام‌تکمیل کردند، چنانچه منافقین نفوذی برجام پوچ ومحرمانه های آن را که نقشه ترور شهید سلیمانی شهید رئیسی شهید لسماعیل هنیه شهید سید حسن نصر الله و شهید سید هاشم و فرماندهان شهید حزب الله فرماندهان شهید سپاه قدس د فرماندهان سپاه و ارتش و سیدالشهدای انقلاب اسلامی امام خامنه ای که محصول برجام و محرمانه های آن و ادامه آن خفت بزر گ تاریخی که به امامین انقلاب اسلامی و ملت ایران توسط منافقین نفوذی سبز و بنفش تحمیل شد،جفا به امامین انقلاب اسلامی و ملت ایران نیست اما افشای این واقعیات تلخ جفا به امامین انقلاب است!!!!!!این شبهه ای که همیشه منافقین طول تاریخ ساخته وساده لوحان آن را انتشار داده اند جفا نیست ؟ کمی هوشیار باشیم که بازیچه منافقین و سادهدلوحان نباشیم که با یک خروس قندی و سماق کفار و منافقین دام خطر ناک آنان را نبینیم😳😂😂😂😔🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ذره‌بین حقیقت
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتراض یک فروشنده روغن ماشین مگه تازه افزایش قیمت ندادین؟ مگه مذاکره نشده؟ چرا دوباره افزایش قیمت؟؟ 🆔 @GizmizTel 💯
20.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا با مذاکره با آمریکا ، مشکل حل می شود ؟
19.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مجلس چرا تعطیل است⁉️ 🔻تعطیلی مجلس توسط جناب قالیباف 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدجوری دلتنگم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴چه کسی اجازه رقیق سازی به شما داده است؟ شما می‌خواهید ما را خلع سلاح کنید!؟/ شرح محتوای توافقنامه* حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: بند 1⃣ دو کشور ترک مخاصمه در همه‌ی جبهه‌ها انجام دهند. مگر ما به آنها حمله کرده ایم؟ چرا مشخص نیست متجاوز چه کسی بوده است؟ بند2⃣ دو کشور به حاکمیت ارضی یکدیگر احترام بگذارند،  مگر ما به واشنگتن حمله کرده‌ایم؟ آنها بودند که از ده هزار کیلومتر آن طرف تر به کشور ما حمله کرده‌اند. بند 5⃣ ایران تنگه را مدیریت نمی‌کند و عوارضی نباید گرفته شود. همچنین کشتی‌های نظامی هم می‌توانند عبور کنند. بند 7⃣ یک تعدادی از تحریم‌ها برداشته می‌شود، یک سری از این تحریم‌ها مصوبه کنگره آمریکاست. گفته نشده آن‌ها چه می‌شود. بند 8⃣ مسأله‌ی رقیق سازی آمده است. مگر قرار نبود سر مسأله هسته‌ای مذاکره‌ای نکنیم؟ توان بازدارندگی ما را به نیز مذاکره بردید؟ می‌خواهید ما را خلع سلاح کنید؟ بند 1⃣ 1⃣ حسب پیشرفت مذاکره مقداری از پول‌های ایران آزاد می‌شود. یعنی پول خودمان را  با امتیاز گرفتن می‌خواهند بدهند و بعد هم در یک حساب مشترک باید باشد که آنها نظر بدهند در کجا خرج شود. 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی، یالثارت الخامنه‌ای @tofan_yamani متحد با هم شروط رهبری را سر دست بگیرید 👈 این ده شرط همون شروطیه که باهاش مردم عزادار رو به مذاکره مجاب کردند و حق عقب نشینی از هیچ‌یک رو ندارند در روز تولد قاتل یزیدی امام طبق خواست خودش توافق را اعلام میکنند😭 ذلت نمی‌پذیریم نه به با شیطان انتقام انحلال شعام لبیک یا نماز استغاثه😭🤲 سوره فتح دعای صحیفه و توسل
. ❌ قالیباف: ساختار مدیریتی کشور از فرد محوری خارج شده و گروهی تصمیم می گیریم 👆اشتباه می کنید! 👈 مملکت رهبر دارد! 👈 کشور قانون اساسی ومجلس دارد! 👈 مگر شما ولی فقیه هستید؟ 👈 وقتی رهبری هستند نمیتوانیدگروهی عمل کنید! 👈 با مجوز چه کسی علیه رای ملت دیکتاتوری را به ظاهر اجماعی راه انداختید؟ 👈 اگر تصمیم شما گروهی نیست مجلس را خلاف قانون چرا تعطیل کردید؟رای مجلس باید برای قراردادها نافذوبارای اکثریت باشد 👈 با مجوز چه کسی رهبری را شورایی و گروهی کردید؟ 👈 با مجوز مبتنی برچه قوانین به خود اجازه ورود در حیطه ولایت فقیه دادید؟! ✍ اگر سال ۵۷ انقلاب کردیم شاخصه ای داشتیم مبنی بر حکومت ولایی طبق کتاب ولایت فقیه امام خمینی کبیر 👈 ولایت فقیه هم با رای خبرگان ملت و بیعت مردم محقق می شود 👈 خبرگان ملت به شما رای داده یا ملت با گروه شما بیعت کرده؟! ✍ آقای قالیباف مابشمااعتمادکردیم بواسطه همرزم سرداران بزرگ ! در بهترین شکل، شما یک نماینده از تهران هستید با کمتر از ۵۰۰ هزار رائ!ویاپس از رای کل مجلس میتوانید اقدام به عمل کنید! رهبری فرد ی نیست براساس کل ارا مردمیست اساس تمام اقدامات شماباید رسمازیر نظرودستور رهبری باشد .
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنچه عاقلان باهوش و شرافتمند باید به آن توجه کنند تا متوجه شوند که جز بی عقلان بی هوش و بی شرفان فقط دنیابل آن بوده وتشنه مذاکره حقیرانه بوده و هستند وهرتوافق رابهتر از بی توافقی می دهند باید توجه کنند و از منافقین تشنه مذاکره دوری کنند/👇👇👇