فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎈 اردوگاه فیکها
📌 کلیپ کوتاه درباره فعالیت سازمان منافقین در فضای مجازی
#جنگ_سایبری
🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
💠 صحبتهای فاطمه آلیا درباره شهیندخت مولاوردی #حجاب #جنگ_سایبری 🆔 @majazihaa
💠 فریب فیکها را نخورید
✅ بعد از دوران هاشمی، کشور ما به نام اصلاحات با یک کاشت ذهنی درباره حجاب روبه رو شد که سرانجام آن آزادی بی قیدوبند بود. یعنی فضای مذهبی شهرها را به سمت بی بندوباری سوق دادند.
✅ این اتفاق در ادامه فعالیتهای شبکه بدامن که در دوره پهلوی نقش آفرینی داشت --یکی از آنها مادر رامین جهانبگلو فعال اصلاح طلب و فراری که این روزها در آلمان به سرمیبرد- شکل گرفت که فرح پهلوی در راه انداختن آن در ایران نقش به سزایی داشت.
❎ این جریان فائزه هاشمی را با خود همراه ساخت و بعد از انقلاب توانست از ظرفیت اصلاح طلبان استفاده کند و شکاف فرهنگی در کشور را ساحتارسازی کند و همین شد که بازی جنگ علیه حجاب در کشور ما رقم خورد.
❎ فعالان فرهنگی نباید از اسم خانم مولاوردی، نیلوفر ابتکار و افراد اینچنینی بگذرند که قطعا نقش به سزایی در هدایت و حمایت جریان دوربین به دست مصی علینژاد داشتند.
✅ جالب است که صجبت های خانم
آلیا ( https://eitaa.com/magazihaa/726 ) را بشنوید که به شهیندخت مولاوردی و ماجرای دادن اطلاعات زنان مطلقه ایرانی برای کار در آنتالیا به سازمان ملل را روایت میکند.
💠 گسیل دادن افراد بی حجاب به قم و پول گرفتن برای گشت و گذار در خیابان از طرفی، گران شدن چادر از طرف دیگر، بازی اینستاگرامی علیه حجاب از جهتی همه و تلاش دارند تا در کشور حیازدایی کنند.
💠 با این وجود باید همه دست در دست هم در مقابل این نفوذ فرهنگی بایستیم و با جریانسازی درست تلاش کنیم تا مسئله حجاب را به مفهوم حداقلی آن تنزل ندهند و امروز قطعا در راهپیمایی دفاع از حجاب میراث کهن سرزمین مادریمان شرکت میکنیم.
#مصی_علینژاد
#دوربین_ما_صدای_ما
#اینستاگرام
#جنگ_سایبری
🆔 @majazihaa
⚠️خطر فضای مجازی و سوء استفاده ضد انقلاب
🔸 یکی از مهمترین محصول جنگ رسانه ای تحت پوشش رهبران مجازی یا آواتار لیدز ها رخ داده است که در حوزه سیاسی و مذهبی به خوبی نمود دارد.
🔺در عرصه سیاسی به خصوص اغتشاشات سال ۹۶ که به دلیل مشکلات اقتصادی مردم برگزار شد، یک کانال معاند با تحریک مردم و آموزش شیوه های نوین درگیری خیابانی تلاش داشت تا خیابان های تهران و شهر های متعددی را ناآرام کند که البته چند روز این اتفاق در بسیاری از شهرهای ایران رخ داد و باید دانست که بستر این مسئله در فضای مجازی شکل گرفت.
#فضای_مجازی
#تلگرام
🆔 @majazihaa
↙️نظرات مختلف پیرامون حضور در فضای مجازی (1)
⬇️عمدتاً سه دسته نظر در حوزه فضای مجازی وجود دارد که عرصه را برای مخاطب ترسیم میکند و آنها هشدار میدهند، نهیپ می زنند یا تشویق می کنند و نسبت خویش را با فضای مجازی روشن کرده اند.
1️⃣ گروه اول قائل به ابزار بودن فضای مجازی هستند و اعتقاد دارند که باید در تلگرام و اینستاگرام حضور داشت این افراد معتقدند که نرم افزار یک واسطه برای برقراری ارتباط میان افراد است و تاثیری ندارد، که بعد از حذف پیج های اینستاگرامی توسط شرکت اصلی، طرفداران این گروه به حداقل رسیدند.
#فضای_مجازی
🆔 @majazihaa
نسرا استان قم
↙️نظرات مختلف پیرامون حضور در فضای مجازی (1) ⬇️عمدتاً سه دسته نظر در حوزه فضای مجازی وجود دارد که
↕️نظرات مختلف پیرامون حضور در فضای مجازی (2)
2️⃣ گروه دوم نگاه منفی نسبت به فضای مجازی دارند و تلاش دارند تا افراد را از حضور در فضای مجازی منصرف کنند. این جریان تلاش دارد تا شبکههای اجتماعی را به صورت کلی محکوم کنند که روحیه ضد تکنولوژی هم دارد.
3️⃣ گروه سوم معتقد به حضور هوشمند در فضای مجازی است، یعنی قائل به مدیریت شبکه های مجازی از مسیر دیگری هستند و معتقداند که باید با هدف در این مسیر حضور داشت و از طرف دیگر اصرار بر ایجاد بستر اینترنت ملی در کشور هستند تا بدین وسیله حضور بد افزار های جاسوسی دشمن به حداقل برسد.
#فضای_مجازی
🆔 @majazihaa
🔰مقدمه ای بر جنگ روانی
☑️سیاسیون و دانشمندان در دنیای امروز بعد از پرهزینه بودن و دلایل متعددی که جنگ سخت برای کشور داشت تصمیم گرفتند تا با قاعده جنگ روانی به صورت غیر مستقیم بر اعمال سلیقه و تصمیمگیری مردم نفوذ کنند.
⚪️جنگ روانی تاریخچه قدیمی دارد و میتوان از کتاب هنر جنگ سون تزو تا کتاب قدیمی دیگری که در حوزه جنگ تالیف شدهاند به این نتیجه رسید که این مسئله مورد اهمیت همه صاحب نظران در عرصه جنگ قرار بگیرد.
⚫️جنگ روانی برنامه ای است برای تغییر خواسته انسان ها بدون دخالت نظامی و تحمیل مستقیم اراده بر دیگران.
#عملیات_روانی
#فضای_مجازی
🆔 @majazihaa
✅ دومین روز از دوره فضای مجازی فردا چهارشنبه ساعت سه تا هفت برگزار می شود.
مکان مجتمع آیت الله سعیدی
#منتظرتان_هستیم
#دوره_آموزش
🆔 @majazihaa
✅ وقتی همه چیز را بردند
❎ سر دیوید اوماند رئیس سابق ستاد ارتباطات دولتی انگلستان (GCHQ) سازمان اطلاعات سیگنال های بریتانیا و هماهنگ کننده اطلاعات در ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ دیدگاه مشابهی دارد.
❎ به گفته او آنچه برای مقابله با تهدیدات فعلی مهم است، اسراری که دولت ها در اختیار دارند نیست، بلکه دسترسی به جریان های داده می باشد. منظور او دسترسی به ارتباطات مردم، اطلاعات محرمانه نگه داری شده توسط بانک ها و جنبش ها از طریق بررسی پایگاه های داده هواپیمایی است.
#پارا_کتاب
📝 خبره جاسوس های جدید
🆔 @majazihaa
✅ جلادهای ۲۰۱۹ هشتک می زنند.
⭕️ کاریکاتوری درباره گردان سایبری منافقین در آلبانی
#جنگ_سایبری
🆔 @magazihaa
🔽 عناصر چهارگانه جنگ روانی
🔺برای بررسی شیوه جنگ روانی به چهار عنصر اهداف، ابزارها، مخاطب و سیاست برخورد میکنیم که در سطح کنش و واکنش با ایشان و سمت و سو نیاز داریم تا بتوانیم دامنه تاثیر خود و قدرت نفوذ را افزایش دهیم.
🔺عملیات روانی موفق زمانی صورت میگیرد که عرصه شناخت در عامل به خوبی شکل گیرد و بتواند با توجه به معرفت وجودی فرد در کنار استفاده از مفاهیم اخلاقی، تأثیر عمیقی بر بدنه اجتماعی بگذارد.
#عملیات_روانی
🆔 @majazihaa
▪️ فضای مجازی عرصه تبلیغ، چرا و چگونه؟
◾️ فضای مجازی آمیخته از اطلاعات درست و غلط، نیز صحیح و باطل است. با نگاهی به صفحات اینترنت و نرم افزارهای خاصی چون اینستاگرام و تلگرام میبینیم که غالبا مبلغین فعال دارای مخاطبان کم بوده و بالعکس صفحات مربوط به افرادی که با اعتقادات همخوانی ندارد، از حضور پر رنگ مخاطبان مخصوصا جوانان برخوردار است.
◾️ گاهی اتفاق می افتد یک مسئله دینی در سایتی مانند ویکی پدیا که بر طبق ادعای خودشان دانشنامه آزاد جهانی است؛ مطالبی را وارد می کنند و بعد از گذشت دقایقی از آن صفحه حذف می شود. در سایر نرم افزارها این مسئله وجود دارد. تلگرام و اینستاگرام در زمره این حذف کننده ها قرار دارند. حذف مکرر صفحات سید حسن نصرالله و سردار حاج قاسم سلیمانی از نمونه های اقدامات این نرم افزار ها است. به نظر می رسد در این زمینه باید با آگاهی نسبت به شبکه ملی اطلاعات، کنترل فضای مجازی را از اختیار بیگانگان سلب کرد.
#فضای_مجازی
🆔 @majazihaa
⭕️ هنر دینی به معنای قشری گری و تظاهر ریاکارانه نیست
☑️ «هنر دینی بههیچوجه به معنای قشریگری و تظاهر ریاکارانهی دینی نیست و این هنر لزوماً با واژگان دینی به وجود نمیآید. ای بسا هنری صددرصد دینی باشد، اما در آن از واژگان عرفی و غیردینی استفاده شده باشد.
☑️ نباید تصور کرد که هنر دینی آن است که حتماً یک داستان دینی را به تصویر بکشد یا از یک مقولهی دینی - مثلاً روحانیت و غیره - صحبت کند ... آن چیزی که در هنر دینی بهشدت مورد توجه است، این است که این هنر در خدمت شهوت و خشونت و ابتذال و استحالهی هویت انسان و جامعه قرار نگیرد.»
📝 ۱۳۸۰/۵/۱
#امام_خامنهای
🆔 @majazihaa