eitaa logo
نظر سوم
1.6هزار دنبال‌کننده
286 عکس
74 ویدیو
2 فایل
یادداشت ها و چرک نویس های مجتبی عرب
مشاهده در ایتا
دانلود
این عکس کنار مرز جنوبی لبنان و سرزمین های اشغالی، یک سو خیام، یک سو مزارع شبعا، یک سو کریات شمونه در کنار یک شهید زنده گرفته شد. تا این قاب شاهدی باشد برای شفاعت شهیدی که مطمئن بودم شهید خواهد شد. آنجا یک فیلم گرفتم و به این مضمون گفتم که مرز سرزمین های ما مستضعفان! روزی به اینجا خواهیم آمد تا سرزمین های مان را پس بگیریم. امید داشتم کنار مجاهدانی مثل ابوجعفر توفیق رزم داشته باشم، او خط مقدم نبرد آخرالزمانی جبهه حق بود و خط مقدم را خوب می‌شناخت اما ابوجعفر هم شهید شد. البته که باید شهید می‌شد شهید زنده بود تنها باقیمانده از ۸ فرمانده محور جنوب و فرمانده محوری مهم اتفاقی و در نماز مغرب مسجد بچه ها را پیدا کرد، او ما را پیدا کرد، فهمید ایرانی هستیم احساس تکلیف کرد که راهنمای ما بشود. همه جا برد طیبه، نبطیه، خیام، اطراف مرجعیون روستا به روستا، منطقه به منطقه با راهنمایی بلد راهی به نام ابوجعفر رفتیم. پدر شهید بود، بعد از کلی این سمت و آن سمت رفتن ما را منزل خودش مهمان کرد. ما نمک‌گیر ابوجعفر شدیم . فکر میکردم خدا او را برای نبردی سخت‌تر از نبرد اولی‌بأس نگه داشته باشد همه حرف او و آنهایی که نشان‌مان داد این بود که ما فدای ایران! ایران باید حفظ شود. چقدر ابوجعفر ها جنگیدند و رفتند تا جنگ آسان به مرز ایران نرسد وقتی رسید هم اینها مردانه جنگیدند تا در جنگ ما شهید شدند. یک فرمانده مهربان، شجاع، معنوی، انقلابی، خوش محضر از نظر سیاسی هم مسلط به اوضاع ایران از همان‌ها که حزب‌اللهی های داخلی ایران شاکی بودند، شاکی بود به شوخی میگفتم یا زیادی کیهان می‌خوانی یا در گروه های ایتا هستی. نتیجه دوشنبه شب را جمعه در نبطیه می‌بینیم. در حمله های مکرر همین چند روز تفاهم می‌بینیم. نباید از مرزی که خودمان گذاشتیم یعنی حمله به ضاحیه = پاسخ از تهران به اسرائیل کوتاه می‌آمدیم حتی اگر می‌خواستیم تن به این تفاهم غلط بدهیم از همان اول نباید می‌گذاشتیم حرف مسئولین ما و شرط آنها بی‌ارزش شود. نباید وعده ترامپ در کنترل اسرائیل و به قول عزیزان رفع فوری محاصره دریایی را جدی می‌گرفتیم. اگر از همین روز اول همین خط اول تفاهم بخواهد به این راحتی کنار گذاشته شود و ما فقط لفظ بگوییم دودش در چشم خود مسئولین تفاهم و نهایتا مردم ایران خواهد رفت. ما یعنی -رهبرمان و مردم- از دیشب منتظر تحقق شروط گفته شده هستیم. حالا که مسئولیتش را پذیرفتید، بسم الله @nazare3
کجای کار می‌لنگد؟ @nazare3
ان‌شاءالله امشب در زمانه در باب کدام اصول گفتگو می‌کنیم @nazare3