منم اینجام 😅
اولین باره تو عمرم دارم بنر مینویسم ، قراره دخترای آقامون این بنر ُ رنگ کنن
نمی دونم تو کدوم خیابون قراره بزنن...
حالا بعد افطار بریم ببینیم تو کدوم خیابون زده شده😊
نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
سلام خوبی ؟ کجایی؟
دوستم زنگ زده میگه ما دهاتیم👌
ولی شبای قبل کف خیابون بودن ...
میگه اینایی که میان تو خیابون آدم نیستن به خدا... اینا ملائکه ان... دسته دسته تا آخر شب ، میان شعار میدن و میرن....
ملائکه عزیزم😍❤️ شبت بخیر🙏
نازِ نی || آموزش خوشنویسی🖤
دوستم زنگ زده میگه ما دهاتیم👌 ولی شبای قبل کف خیابون بودن ... میگه اینایی که میان تو خیابون آدم نی
عاشق تعبیرت شدم 😍 مامان ِ صالح جانم🫂
ملائکه🥹
😔🙏
خدایا منو ببخش که هی یادم میره همه چی دست تویه، حتی تلاش من ...
https://eitaa.com/nazeney
😔🙏
.
خدا در خط به خط وعده های راستین پیداست
خدا در ضرب شمشیر امیرالمومنین پیداست
https://eitaa.com/Nazeney
#وعده_صادق
خط نستعلیق تحریری
🚀
ببین نمی دونم تو کدوم خیابونی؟...
هر کجا هستی برا منم دعا کن🙏
منم برات دعا میکنم....
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای هم دعا کنیم🥹🙏
https://eitaa.com/nazeney