eitaa logo
دعاهای ناب
1.9هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
10.2هزار ویدیو
266 فایل
negin486970
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
آیا می دانید دعای حضرت یوسف علیه السلام در چاه چه بود ؟ ابو بصير مى‌گويد:از امام صادق عليه السّلام پرسيدم كه نيايش حضرت يوسف عليه السّلام در چاه چه بود؟ ما درباره آن اختلاف پيدا كرده‌ايم. حضرت فرمود:آنگاه كه يوسف در چاه تاريك فرود آمد،از زندگى دل بريد و گفت: اَللَّهُمَّ إِنْ كَانَتِ اَلْخَطَايَا وَ اَلذُّنُوبُ قَدْ أَخْلَقَتْ وَجْهِي عِنْدَكَ فَلَنْ تَرْفَعَ لِي إِلَيْكَ صَوْتاً وَ لَنْ تَسْتَجِيبَ لِي دَعْوَةً فَإِنِّي أَسْأَلُكَ بِحَقِّ اَلشَّيْخِ يَعْقُوبَ فَارْحَمْ ضَعْفَهُ وَ اِجْمَعْ بَيْنِي وَ بَيْنَهُ فَقَدْ عَلِمْتَ رِقَّتَهُ عَلَيَّ وَ شَوْقِي إِلَيْهِ . ابو بصير مى‌گويد:آنگاه امام اشك ريخت و فرمود:من نيز مى‌گويم: اَللَّهُمَّ إِنْ كَانَتِ اَلْخَطَايَا وَ اَلذُّنُوبُ قَدْ أَخْلَقَتْ وَجْهِي عِنْدَكَ فَلَنْ تَرْفَعَ لِي إِلَيْكَ صَوْتاً فَإِنِّي أَسْأَلُكَ بِكَ فَلَيْسَ كَمِثْلِكَ شَيْءٌ وَ أَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ بِمُحَمَّدٍ نَبِيِّكَ نَبِيِّ اَلرَّحْمَةِ يَا اَللَّهُ يَا اَللَّهُ يَا اَللَّهُ يَا اَللَّهُ يَا اَللَّهُ خدايا!اگر خطاها و گناهان،مرا نزد تو بى‌اعتبار ساخته و صدايم را پيش خويش بالا نمى‌برى،من از تو كه كسى مانند تو سراغ ندارم به حق محمد صلّى اللّه عليه و آله پيامبر رحمت خودت تمنا مى‌كنم.يا اللّه.يا اللّه.يا اللّه.يا اللّه.يا اللّه. آنگاه امام صادق عليه السّلام فرمود:اين دعا را بخوانيد كه من در سختى‌هاى بزرگ آن را بر زبان مى‌آورم. 📚الأمالی (للصدوق) ج۱ ص۴۰۳
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
استخاره ای براى تجارت روایت شده از امام موسی کاظم علیه السلام از عبد الرحمن بن سيابه: سالى با كالاى تجارتى قماش بمكه رفتم، و كارم كساد شد. رفقا بمن گفتند كه خوب است كه مال التجاره را به مصر ببريم، و به كوفه يا يمن باز نگردانيم. و آراء آنها در اين مطلب مختلف شد، پس از بازگشت از عرفات در مكه بخدمت امام هفتم رسيدم، و آراء رفقا را بحضرتش عرضه داشتم، و گفتم رأى شما چيست تا به آن عمل كنم؟ حضرت فرمود: بين مصر و يمن قرعه بزن و كارت را بخدا بسپر، هر شهرى كه قرعه بنام آن در آمد به آنجا برو، گفتم چگونه قرعه بزنم؟ فرمود: بر يك صفحه بنويس: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ اللَّهُمَّ أَنْتَ اللَّهُ الَّذِي لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ‏ عالِمُ الْغَيْبِ وَ الشَّهادَةِ أَنْتَ الْعَالِمُ وَ أَنَا الْمُتَعَلِّمُ فَانْظُرْ لِي فِي أَيِّ الْأَمْرَيْنِ خَيْرٌ لِي حَتَّى أَتَوَكَّلَ عَلَيْكَ فِيهِ وَ أَعْمَلَ بِه‏ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏، خداوندا تو خداوندى هستى كه جز تو خدايى نيست و بر هر عيب و آشكار عالمى، تو ميدانى و من از تو ميپرسم، كداميك برايم بهتر است تا با توكل بتو بدنبالش بروم. بعد كلمه (مصر) را پشت سر آن بنويس، بعد صفحه ديگرى بردار و همين دعا را با كلمه (يمن) بنويس، و در كاغذ ديگرى بنويس: لَا يُبْعَثُ إِلَى بَلَدٍ مِنْهُمَا كه به هيچ شهرى فرستاده نشود، بعد اين سه كاغذ را بدست يكى از رفقايت بده تا چنان مخلوط كند كه آنها را از هم باز نشناسى، بعد دست ببر، و يكى از آنها را بردار، و هر كدام بيرون آمد بخدا توكل كن و به نوشته همان عمل نما منبع : مكارم الأخلاق ترجمه ميرباقرى، ج‏1، ص: 490 و 491
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
یک نوع استخاره : عجلونی در ذیل روایتی از پیامبر اکرم صل الله علیه و آله نقل کرده است که حضرتش می فرماید : اَللّهُمَّ‏ خِرْلِي‏ وَ اخْتَرلِي عجلونی می گوید : بسیاری تجربه کرده اند چنانچه این دعا را شخصی هفت مرتبه بخواند سپس بگوید هر چه بر قلبم گذشت همان کار را خواهم کرد هر آنچه که بر ذهنش بین دو یا چند کار ابتدا می آید انجام دهد خیر او در آن خواهد بود منبع : کشف الخفاء ج ۱ ص ۱۸۸
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
ادعیة السِّر برای استخاره ای محمد هر کس می خواهد کاری انجام دهد و مردد بین دو امر است و قصد دارد بهترین آن را نزد من انتخاب کرده باشد و به آن عمل نماید هنگامیکه اراده می کند بگوید : اللَّهُمَّ اخْتَرْ لِي بِعِلْمِكَ وَ وَفِّقْنِي بِعِلْمِكَ لِرِضَاكَ وَ مَحَبَّتِكَ اللَّهُمَّ اخْتَرْ لِي بِقُدْرَتِكَ وَ جَنِّبْنِي بِقُدْرَتِكَ مَقْتَكَ وَ سَخَطَكَ اللَّهُمَّ اخْتَرْ لِي فِيمَا أُرِيدُ مِنْ هَذَيْنِ الْأَمْرَيْنِ وَ تُسَمِّيهِمَا أَسَرَّهُمَا إِلَيَّ وَ أَحَبَّهُمَا إِلَيْكَ وَ أَقْرَبَهُمَا مِنْكَ وَ أَرْضَاهُمَا لَكَ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِالْقُدْرَةِ الَّتِي زَوَيْتَ بِهَا عِلْمَ الْأَشْيَاءِ كُلِّهَا عَنْ جَمِيعِ خَلْقِكَ فَإِنَّكَ عَالِمٌ بِهَوَايَ وَ سَرِيرَتِي وَ عَلَانِيَتِي فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اسْفَعْ بِنَاصِيَتِي إِلَى مَا تَرَاهُ لَكَ رِضًا فِيمَا اسْتَخَرْتُكَ فِيهِ حَتَّى تُلْزِمَنِي‏ مِنْ‏ ذَلِكَ‏ أَمْراً أَرْضَى فِيهِ بِحُكْمِكَ وَ أَتَّكِلُ فِيهِ عَلَى قَضَائِكَ وَ أَكْتَفِي فِيهِ بِقُدْرَتِكَ وَ لَا تَقْلِبْنِي وَ هَوَايَ لِهَوَاكَ مُخَالِفاً وَ لَا بِمَا أُرِيدُ لِمَا تُرِيدُ مُجَانِباً اغْلِبْ بِقُدْرَتِكَ الَّتِي تَقْضِي بِهَا مَا أَحْبَبْتَ عَلَى مَنْ أَحْبَبْتُ بِهَوَاكَ هَوَايَ وَ يَسِّرْنِي لِلْيُسْرَى الَّتِي تَرْضَى بِهَا عَنْ صَاحِبِهَا وَ لَا تَخْذُلْنِي بَعْدَ تَفْوِيضِي إِلَيْكَ أَمْرِي بِرَحْمَتِكَ الَّتِي وَسِعَتْ كُلَّ شَيْ‏ءٍ اللَّهُمَّ أَوْقِعْ خِيَرَتَكَ فِي قَلْبِي وَ افْتَحْ قَلْبِي لِلُزُومِهَا يَا كَرِيمُ آمِين‏ هنگامیکه چنین کرد ( و دعا را خواند ) من نیز برای او منافع نزدیک و دور آن را بر می گزینم منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۳۰۶- ۳۲۴ و مسائل مربوط به آن, دعاها دعاها
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
استخاره برای حاجت مردى خدمت امام ششم آمد و عرضه داشت جانم فدايت، من گاهى كارى را انجام ميدهم بعد پشيمان ميشوم، فرمود چرا استخاره نمى‏كنى عرضه داشت چگونه؟ فرمود: پس از نماز صبح چون دست خود برابر صورت ميگيرى و بگو : اللَّهُمَّ إِنَّكَ تَعْلَمُ وَ لَا أَعْلَمُ وَ أَنْتَ عَلَّامُ الْغُيُوبِ‏ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ خِرْ لِي فِي جَمِيعِ مَا عَزَمْتُ بِهِ مِنْ أُمُورِي خِيَارَ بَرَكَةٍ وَ عَافِيَةٍ بگو: خداوندا تو ميدانى و من نميدانم و تو بر غيبها آگاهى پس بر محمّد و آل او درود فرست و در آنچه مورد عزم و اراده من است خير و بركت و عاقبت قرار ده، بعد سجده كن و در آن صد بار بگو أَسْتَخِيرُ اللَّهَ بِرَحْمَتِهِ أَسْتَقْدِرُ اللَّهَ‏ فِي‏ عَافِيَةٍ بِقُدْرَتِهِ‏ بعد از آن حاجت تو برآيد كه به هر حال خير تو در آن باشد و خدا را در آنچه ميكنى متّهم مكن. منبع : مکارم الاخلاق ص 320 و مسائل مربوط به آن دعاها
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
دعاى طلب خير در سجده شيخ صدوق ‏رحمه الله در كتاب «عيون اخبار الرضا عليه السلام» با سند خود از حضرت امام ‏رضا عليه السلام روايت كرده است كه امام صادق ‏عليه السلام فرمود: پس از نماز واجب سجده مى ‏كنى و صد مرتبه مى‏ گويى: أَللَّهُمَّ خِرْ لي. خداوندا؛ آنچه خير است براى من قرار بده. سپس به پيامبر اكرم ‏صلى الله عليه وآله وسلم و ائمّه طاهرين ‏عليهم السلام توسّل بجو، و بر آنان درود فرست و درخواست شفاعت كن، آنگاه ببين خداوند چه چيزى به تو الهام ‏مى ‏نمايد؟ آن را انجام بده كه آن، از عنايات خداوند تبارك و تعالى است. منبع : بحار الأنوار: 278/91 ، فتح الابواب: 238، مفتاح الغیب ص 37 و مسائل مربوط به آن دعاها
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
دعاى مهمّ براى طلب خير سيّد بن طاووس ‏رحمه الله از محمّد بن هارون تلعكبرى نقل كرده است و او به سند خوداز حضرت علىّ بن موسى الرضا عليه السلام روايت نموده است كه فرمود: از پدرم موسى بن جعفر عليهما السلام شنيدم و آن حضرت از پدرش امام صادق ‏عليه السلام‏ شنيده ‏اند كه فرمود: هر كس اين دعا را بخواند، جز آنچه دوست مى‏ دارد در سرانجام كارش ‏نمى ‏بيند، و دعا اين است: أَللَّهُمَّ إِنَّ خِيَرَتَكَ تُنيلُ الرَّغآئِبَ، وَتُجْزِلُ الْمَواهِبَ، وَتُطَيِّبُ‏ الْمَكاسِبَ، وَتُغْنِمُ الْمَطالِبَ، وَتُهْدي إِلى أَحْمَدِ الْعَواقِبِ، وَتَقي مِنْ ‏مَحْذُورِ النَّوآئِبِ. أَللَّهُمَّ إِنّي أَسْتَخيرُكَ فيما عَقَدَ عَلَيْهِ رَأْيي، وَقادَني إِلَيْهِ هَوايَ، فَأَسْأَلُكَ يا رَبِّ أَنْ تُسَهِّلَ لي مِنْ ذلِكَ ما تَعَسَّرَ، وَأَنْ تُعَجِّلَ مِنْ ذلِكَ ما تَيَسَّرَ، وَأَنْ تُعْطِيَني يا رَبِّ الظَّفَرَ فيما أَسْتَخيرُكَ فيهِ، وَعَوْناً بِالْإِنْعامِ ‏فيما دَعَوْتُكَ، وَأَنْ تَجْعَلَ يا رَبِّ بُعْدَهُ قُرْباً، وَخَوْفَهُ أَمْناً، وَمَحْذُورَهُ ‏سِلْماً، فَإِنَّكَ تَعْلَمُ وَلا أَعْلَمُ، وَتَقْدِرُ وَلا أَقْدِرُ، وَأَنْتَ عَلّامُ الْغُيُوبِ. أَللَّهُمَّ إِنْ يَكُنْ هذَا الْأَمْرِ خَيْراً لي في عاجِلِ الدُّنْيا وَ[اجِلِ] الْاخِرَةِ، فَسَهِّلْهُ لي وَيَسِّرْهُ عَلَيَّ، وَإِنْ لَمْ يَكُنْ فَاصْرِفْهُ عَنّي، وَأَقْدِرْ لي فيهِ‏ الْخِيَرَةَ، إِنَّكَ عَلى كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَديرٌ، يا أَرْحَمَ الرَّاحِمينَ. منبع : مستدرك الوسائل: 238/6، بحار الأنوار: 275/91 و مسائل مربوط به آن دعاها
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
نماز استخاره اين نماز به حضرت امام رضا عليه السلام منسوب است: هنگامى كه كارى اراده كردى، دو ركعت نماز بخوان و صد و يك مرتبه از خدا طلب خير كن ( استخیر الله) و هر تصميمى به نظرت آمد آن را زود انجام بده، و در دعايت بگو : لا إِلهَ إِلاَّ اللَّهُ الْعَلِيُّ الْعَظيمُ، لا إِلهَ إِلاَّ اللَّهُ الْحَليمُ الْكَريمُ، رَبَّ مُحَمَّدٍ وَعَلِيٍّ خِرْ لي في أَمْري – كَذا وَكَذا – لِلدُّنْيا وَالْاخِرَةِ، خِيَرَةً مِنْ عِنْدِكَ، مالَكَ فيهِ رِضىً وَ لي فيهِ صَلاحٌ في خَيْرٍ وَعافِيَةٍ، يا ذَا الْمَنِّ وَالطَّوْلِ. منبع : مستدرك الوسائل: 246/6، بحار الأنوار: 261/91
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
ازدیاد روزی : از آیاتی که تکرار آن موجب ازدیاد روزی است آیه شریفه ۵۸ سوره ذاریات : إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِينُ می باشد . این آیه را ۲۷ مرتبه بلافاصله بعد از نماز صبح به مدت چهل روز بخوان بعضی از علماء فرموده اند به مدت چهل روز نیازی نیست بلکه چند روز عمل کند اثر عجیب آن را خواهد دید منبع : تحفة الرضویة ص ۲۱و ۲۲
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
دعای امیر المومنین علی علیه السلام برای بی نیازی از بدان اللَّهُمَّ لَا تَجْعَلْ بِي حَاجَةً إِلَى أَحَدٍ مِنْ شِرَارِ خَلْقِكَ وَ مَا جَعَلْتَ بِي مِنْ حَاجَةٍ فَاجْعَلْهَا إِلَى أَحْسَنِهِمْ وَجْهاً وَ أَسْخَاهُمْ بِهَا نَفْساً وَ أَطْلَقِهِمْ بِهَا لِسَاناً وَ أَقَلِّهِمْ عَلَيَّ بِهَا مَنّاً منبع :بحارالانوار ج 75 ص 56 دعاها دعاها
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
برای رسیدن سریع روزی ابتدا سه مرتبه سوره مباركه توحید را بخوانید بسمِ اللهِ الرَّحمِنِ الرَّحيمِ قل هو اللَّهُ احد اللَّهُ الصَّمَدُ لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد سه مرتبه صلوات بفرستد. اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ سه ‌مرتبه آیه شریفه‌ زیر را بخواند. «‌ وَ مَنْ یتَّقِ اللَّهَ یجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یرْزُقْهُ مِنْ حَیثُ لا یحْتَسِبُ وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکلِّ شَی‏ءٍ قَدْراً » و سه صلوات دیگر بفرستید اللَّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ بدان که سریع روزی می‌رسد ان شاء الله
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
❇️ دعایی به منزلۀ کبریت احمر و از اسرار مکنونه ✍لطفاً متن دعایی که از اسرار مکنونه و به منزلۀ کبریت احمر در اجابت است و جهتِ مهمات عظیم، بعد از نمازهای واجب، یکبار خوانده می‌شود. را قرائت فرمایید تا ان شاء الله نوشته شده و مورد استفاده اهل سلوک قرار گیرد؟ ⚜آیت الله مبشرکاشانی: بله. متن دعا این است: اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْمَكْتُوبِ فِي سُرَادِقِ الْمَجْدِ وَ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْمَكْتُوبِ فِي سُرَادِقِ الْبَهَاءِ وَ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْمَكْتُوبِ فِي سُرَادِقِ الْعَظَمَةِ وَ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْمَكْتُوبِ فِي سُرَادِقِ الْجَلَالِ وَ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْمَكْتُوبِ فِي سُرَادِقِ الْعِزَّةِ وَ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْمَكْتُوبِ فِي سُرَادِقِ الْقُدْرَةِ وَ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْمَكْتُوبِ فِي سُرَادِقِ السَّرَائِرِ السَّابِقِ الْفَائِقِ الْحَسَنِ النَّضِيرِ وَ رَبِّ الْمَلَائِكَةِ الثَّمَانِيَةِ وَ رَبِّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ وَ بِالْعَيْنِ الَّتِي لَا تَنَامُ وَ بِالِاسْمِ الْأَكْبَرِ الْأَكْبَرِ الْأَكْبَرِ وَ بِالِاسْمِ الْأَعْظَمِ الْأَعْظَمِ الْأَعْظَمِ الْمُحِيطِ بِمَلَكُوتِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ وَ بِالِاسْمِ الَّذِي أَشْرَقَتْ لَهُ السَّمَاوَاتُ وَ الْأَرْضِ وَ بِالِاسْمِ الَّذِي أَشْرَقَتْ بِهِ الشَّمْسُ وَ أَضَاءَ بِهِ الْقَمَرُ وَ سُجِّرَتْ بِهِ الْبِحَارُ وَ نُصِبَتْ بِهِ الْجِبَالُ وَ بِالِاسْمِ الَّذِي قَامَ بِهِ الْعَرْشُ وَ الْكُرْسِيُّ وَ بِأَسْمَائِكَ الْمُكَرَّمَاتِ الْمُقَدَّسَاتِ الْمَكْنُونَاتِ الْمَخْزُونَاتِ فِي عِلْمِ الْغَيْبِ عِنْدَكَ أَسْأَلُكَ بِذَلِكَ كُلِّهِ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَفْعَلَ بی کَذا و کَذا. [به جای کلمۀ کذا و کذا، حاجت بخواهد.]
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
. 📿 ختم 14عدد صلوات ⚜ آیت الله مبشرکاشانی: مرحوم آقافخر تهرانی فرمود: جهت رسیدن وسیله نقلیه برای رساندن مسافر به مقصد، چهارده عدد صلوات بفرستد و به روح حضرت سلمان هدیه نماید، طولی نمی کشد که وسیله نقلیه برای رساندنش به مقصد ، سر می رسد. این ختم ،تجربه شده و همچنین ، ختم 14 صلوات و هدیه آن به حضرت معصومه سلام الله علیها از مجربات حقیر و بعض دوستان است.
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
. ❇️ ختم 100 هزار صلوات که محال را ممکن می کند ازآیت الله کشمیری (ره) در بعض از کتب اذکار و ختوم ، ختم صد هزار صلوات به عنوان یکی از ختوم مجرب آمده است. و مرحوم آیت الله کشمیری(ره) به آیت الله مبشرکاشانی فرمودند که آیت الله سیدعلی آقا قاضی فرمود:«این ختم تخلف ندارد و امر محال را ممکن می کند و محال است که حاجت روا نشود» و طریقه این ختم چنین است که: با این نیت نذر کند که خدایا نذر می کنم و بر ذمّه من است که طی دو ماه قمری صد هزار صلوات بفرستم و به پیامبر(ص) هدیه نمایم تا فلان حاجت من برآورده شود. پس به نذر خود وفا کند و هر روز مقداری صلوات(مثلا روزی حدود هزار و هفتصد صلوات) بفرستد به طوری که مجموع صلوات ها در دو ماه قمری ، صد هزار شود و باید به چند نکته توجه شود:1- هنگام ختم صلوات با وضو و روبه قبله باشد 2- هنگام ذکر صلوات راه نرود و با کسی سخن نگوید 3- روزانه کمتر از 1000 نفرستد 4- نباید حتی یک روز ترک شود و از صبح تا غروب وقت دارد صلوات ها را بفرستد ولی اگر بعد از نماز صبح ،صلوات ها را بفرستد بهتر و حصول نتیجه قطعی تر است.و معظم له این ختم را مکرّر تجربه نموده اند در کتاب مجربات الامامیه حکایاتی از مجربات این ختم نقل نموده که قابل توجه است از جمله به نقل از مرحوم آیت الله سیدعلی میبدی می گوید:آرزو داشتم به زیارت عتبات بروم نذر کردم صد هزار صلوات بر محمد و آل محمد (ص) بفرستم و به رسول خدا(ص) هدیه کنم.بعد از پایان ختم صلوات حاجت روا شدم و به زیارت ائمه علیهم السلام مشرف شدم و بعد به طوس رفتم و قبل از اتمام عمل به وطن خود بازگشتم مجددا مشغول صلوات شدم و بحمد الله به مراد رسیدم و بعد از تحصیلات به شهر خود مراجعت نمودم و در آن جا[کرمانشاه] گرفتار والی ظالمی شدم که مرا اذیت می کرد و سینه ام تنگ شد پس نذر کردم که صدهزار صلوات بفرستم که عزل شود پس تعجیل نمودم و در مدت چهل روز ختم را انجام دادم پس عزل شد و هرگز نصب نشد و به عده ای این عمل را آموختم پس انجام دادند و به حاجات خود رسیدند.
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
. ✳️ ختم مجرب از شیخ بهایی(قدس سره) و حکایتی از آیت الله یاسری(ره) ⚜ آیت الله مبشرکاشانی: آیت الله حاج شیخ محمود یاسری از علمای متقی و اولیاء الله بوده است. بنده او را ندیدم ولی از بعض ثقات حالات و حکایات معنوی او را شنیده ام. از جمله آن ها، حکایتی است که اجمال آن این است: مرحوم یاسری به جهت برآورده شدن حاجتی که داشته مشغول ختمی منسوب به شیخ بهاء الدینی می شود که نوشته اند شیخ بهایی فرموده هرکس این دعا و اسماء را به مدت ده روز بخواند و از صبح چهارشنبه شروع نماید و به روز جمعه ختم کند قطعا حاجتش روا گردد(ان شاء الله) و اگر حاجت او روا  نشد مرا لعن کند، آقای یاسری به دستور العمل شیخ بهایی عمل می کند ولی نتیجه نمی گیرد پس مرحوم یاسری بر پشت بام منزل رو به قبله ایستاده،روح شیخ بهایی را مخاطب قرار داده و می گوید : چرا فرمودید اگر کسی حاجت خود را نگرفت به من و پدرم عبدالصمد لعن کند؟ در این ایام شخصی که در علوم غریبه مهارت داشته با روح شیخ بهایی ارتباط برقرار کرده و به اطلاع مرحوم یاسری می رساند.در جلسه ای که تشکیل می شود سوالاتی از روح شیخ بهایی می پرسند که شیخ از پاسخ به سوالات آن ها خود داری نموده و می گوید: من الآن فرصت پاسخگویی به سوالات شما را ندارم زیرا باید به استقبال آقای حجت برویم. از شیخ بهایی می پرسند: کدام حجت؟ شیخ می گوید: همان آقای حجت که گاهی خدمت امام زمان می رسید[ بعضی نقل کرده اند : همان حجت که هفته ای یک یا دو مرتبه خدمت امام زمان می رسید].سپس در رابطه با ختمی که مرحوم یاسری گرفته بود، می گوید: چرا مرا مقصر می دانید و حال آن که اصل نسخه چنین است: هر کس به مدت ده روز ، هر روز صد مرتبه این دعا را بخواند و از روز «جمعه» شروع کند و به روز «یکشنبه» ختم کند حتما نتیجه می گیرد حال آن که شما به جای آن که از صبح جمعه شروع کنید، به روز جمعه ختم کردید. آقای یاسری گفته بود: همان روز [در سال 1331 ه.ش]، رادیو اعلام کرد که آیت الله العظمی حجت کوه کمره ای به لقاء الله پیوست و بدین وسیله قدر و منزلت آیت الله حجت برای ما بیشتر معلوم شد که از مقربین امام زمان(عج) بوده است. این حکایت را بنده از چند تن از فضلا شنیدم و بیش از همه به نقل مرحوم حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن معزی اعتماد نمودم .از آن جا که نقل دعای مذکور از جهت متن و عدد و زمان شروع و تاریخ آن مختلف بود، از آقای معزی که از منسوبین و بستگان مرحوم یاسری ،بود پرسیدم: آیا این حکایت را شما از شخص آقای یاسری شنیدید؟ ایشان گفت: بله از او شنیدم و اصل ختم و چگونگی و شرایط آن را مرحوم یاسری برای من مکتوب نمود و دستخط ایشان را دارم. روز بعد دستخط مرحوم یاسری را برای حقیر آورد و بنده از روی آن استنساخ نمودم و نسخه آن مرحوم با نسخه ای که آیت الله سید مهدی لنگرودی (عبد الصاحب) به حقیر داده بود مطابقت داشت . شرائط ختم این است که: 1- از صبح جمعه شروع کند و به صبح روز یکشنبه ختم نماید 2- بعد از نماز صبح و بعد از تسبیحات حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها، بلافاصله و بدون سخن گفتن با دیگران مشغول به ذکر شود. 3- تا پایان ذکر با طهارت باشد و اگر به خواب رفت وضوگیرد و ادامه دهد و اگر عدد را فراموش کرد از سر گیرد 4-هر روز یکصد مرتبه، نه کمتر و نه بیشتر این ذکر را بگوید و آن چه در بعض کتب آمده که ده مرتبه بگوید صحیح نیست 5-« بسم الله الرحمن الرحیم» جزء ذکر است و باید صد مرتبه تکرار شود. و اصل نسخه ذکر چنین است: « بسم الله الرحمن الرحیم یا مُفَتِّحَ الأبواب یا مُقَلِّبَ القُلُوبِ و الأَبصار یا دَلیلَ المُتَحیِّرین و یا غیاثَ المُستغیثین توکّلتُ علیک یا رب و اقضِ حاجتی و اکفِ مُهِمّی و لا حولَ و لا قوّةَ إلا بالله العلیِّ العظیم و صلّی الله علی محمد و آله أجمعین
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
دستور آیت الله میرزا جوادآقا ملکی تبریزی برای ختم ذکر« یا علی » آیت الله مبشرکاشانی: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد نصیری از شاگردان مرحوم آیت الله بهاءالدینی در امور معنوی و اخلاقی بود هر از گاهی در منزل ایشان جلسه ختم صلوات برقرار می شد و حقیر گاهی شرکت می کردم و بعض بزرگان مانند آیت الله رضوانی و ... از تهران شرکت می کردند. مرحوم حاج آقای نصیری برای بنده چنین حکایت کرد که پدرم از شاگردان و علاقه مندان مرحوم آیت الله میرزا جوادآقا ملکی تبریزی بود. مرحوم میزرا جواد آقا به پدرم ختم ذکر «یاعلی» را با طریقه خاصی آموخته بود و فرموده بود که این طریقه را فقط به مومنین بیاموزید زیرا از ختوم حتمی الإجابه است و نیز باید در امور مهم به آن حضرت به این روش متوسل شد: ده شب هرشب رأس ساعت معینی دو رکعت نماز حاجت بخوانید بعد از سلام 110 مرتبه صلوات بفرستید سپس 1570 مرتبه ذکر مبارک « یا علی» را بگویید و حاجت خود را بخواهید و در پایان سه مرتبه صلوات بفرستید که مجرب است. باید به چند نکته توجه شود: 1- هنگام ختم با وضو و روبه قبله باشد 2- هنگام ذکر راه نرود و با کسی سخن نگوید 3- نباید حتی یک شب ترک شود 4- یک مکان مشخص انتخاب شود 🆔 @mobasherkashani
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
. 💠 عمل و دستورالعمل مهم در استجابت دعا ✍ فردی عضوی از اعضای یکی از انبیاء گذشته را در اختیار داشت. وقتی می‌خواست دعا کند آن را بین انگشتان دستش می‌گذاشت و دعا می‌کرد. هر چند انسان خوبی نبود (چون می‌خواست از این طریق خود را فردی اهل کرامت نشان دهد و عده‌ای را دور خود جمع کند؛ ولی مردم نمی‌دانستند او عضوی از اعضای بدن پیغمبری را در اختیار دارد)، ولی خدا به احترام آن شیء، دعای او را مستجاب می‌کرد 🔹آیا حضرت عالی عملی را سراغ دارید که اگر سالک الی الله با آن عمل به درگاه خدا رود اثر آن شی را داشته باشد و خداوند تبارک و تعالی دعای او را مستجاب کند؟ ⚜ حضرت آیت الله مبشر کاشانی : نصف شب بر خیزد و در زیر آسمان دو رکعت نماز حاجت بخواند و اعمال قرآن به سر را طبق نسخۀ بحارالانوار انجام دهد (هر چند اگر اعمال قرآن به سر گذاشتن را طبق مفاتیح الجنان که در شب‌های قدر وارد شده انجام دهد باز هم خوب است، اگرچه تفاوت اندکی با یکی از روش‌هایی که در بحار آمده و مورد نظر ماست دارد). اگر با صدق و اعتماد کامل باشد. در یک جلسه، مشکلش حل و دعایش مستجاب می‌شود. بهترین وقت برای این کار شب جمعه است. 📚 این شرح بی نهایت 🆔 @mobasherkashani
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
. 📿 ختم « ناد علی» و توسل به امیرالمومنین(ع) ⚜آیت الله مبشرکاشانی: مرحوم آیت الله کشمیری از قول استاد معنوی خود «سید أفضل حسین هندی» برای حقیر چنین نقل فرمود: به نیت استمداد از وجود مقدس حضرت أمیر المؤمنین صلوات الله علیه ختم نادعلی صغیر به عدد 110 مرتبه أربعین بگیرد به مقصد می‌رسد و نیز فرمود: به تعداد دوازده هزار مرتبه در یک جلسه نیز موثر و مقصد حاصل است طریق این ختم را بعضی بزرگان چنین فرموده‌اند: هر کس که حاجت مهمی داشته باشد شب جمعه وضو بسازد و ده مرتبه سورة توحید بخواند و بعد پانزده مرتبه صلوات بفرستد و بعد دوازده مرتبه تسبیحات أربعه را بگوید و بعد با اخلاص تمام هفت مرتبه نادعلی[صغیر] بخواند حاجتش برآورده شود إن شاء الله. « نادِ عَلیاً مَظهَرَ(مُظهِرَ) العَجائِب تَجِدهُ عَوَناً لَکَ فِی النَوّائِب کلُّ هَمٍّ و غمٍّ سَیَنجَلی بِوِلایَتِکَ یا علیُّ یا علی یا علی» از آیت الله کشمیری سؤال نمودم که چه توسلی به أمیرالمؤمنین صلوات الله علیه بهتر است؟ فرمود: مرحوم قاضی (رحمة الله علیه) به زیارت ششم أمیر علیه السلام بسیار سفارش می‌فرمود (همان زیارت ششم که در مفاتیح الجنان آمده است) و نیز فرمود: توسل به أمیر المؤمنین صلوات الله علیه با این ابیات به تعداد یکصد و ده مرتبه جهت حاجات مادی و معنوی مؤثر و خوب است. یا أمیرَ المؤمنین یا ذَا النِعَم یا إمامَ المتّقین یا ذَالکَرَم إنَّنا جئناکَ فی حاجاتِنا لا تُخَیِّبنا و قُل فیها نَعَم و بعد از پایان این مصرع را بگوید: فَمَن دَقّ بابَ الکَریمِ انفَتَحَ و در کتاب جواهر مکنونه ، همین توسل و رباعی آمده: جهت هر مشکلی و هر مطلبی و حاجتی روی دهد و خواهد که قضاء حاجت و انجاح مطلب شود، وضو بسازد و رو به طرف روضه مقدسه مبارکه حضرت أمیرالمؤمنین(ع) کند و این رباعی را یکصد و پانزده مرتبه بخواند که مجرّبست إن شاء الله تعالی و در پایان، دو دفعه این مصرع را بخواند. و در بعضی از کتب آمده هر روز صبح بعد از نماز مشغول این رباعی شود و هفتاد مرتبه بخواند و بعد از رباعی سه مرتبه بگوید: «یا أبا الغوث أغثنی، أدرکنی أدرکنی أدرکنی». و در جواهر مکنونه آمده تا سه روز هر روز یکصد و ده مرتبه این توسل و رباعی را بخواند. و در هر مرتبه سه مرتبه بگوید «یا أبا الغوث أدرکنی یا علیّ أدرکنی » تا سه روز این ختم خوانده شود مقصود به عمل آید. 📚سردلبران @mobasherkashani
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
. ✍ ذکری بسیار مجرّب برای قضاء حوائج ملامصطفی خویی، صاحب کتاب جواهر مکنونه گفته است: مجرّب است، مجرّب است، مجرّب است و هیچ شک و تردیدی در آن نیست که برای قضای حوائج 1000 بار بگوید و در وسط حرف نزند «حَسْبِيَ اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكِيلُ‏ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِيم‏، لا إِلهَ‏ إِلَّا أَنْتَ‏ سُبْحانَكَ‏ إِنِّي‏ كُنْتُ‏ مِنَ‏ الظَّالِمِينَ». از محضر شما دو سؤال دارم: 🔸 آیا بهتر نیست «وَ أَنْتَ‏ أَرْحَمُ‏ الرَّاحِمِينَ‏» به آخر این ذکر اضافه شود؟ 🔸 آیا منظور انجام آن در یک بار است؟ ج۱) به همین طریق گفته شود و لازم نیست «وَ أَنْتَ‏ أَرْحَمُ‏ الرَّاحِمِينَ‏» به آن اضافه شود. ج۲) این که فرمودهاند در حوائج تجربه شده، ظاهراً در حوائج دنیوی است که با یکبار انجام دادن، به آن حوائج رسیده است. اما حوائج معنوی نیاز به اربعین دارد. بهتر این است که قبل از شروع به ختم، 70 مرتبه استغفار کنیم و 100 مرتبه صلوات بفرستیم و افضل این است که شروع ذکر در روز اوّل، بعد از دو رکعت نماز حاجت باشد. @mobasherkashani
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
. 🔴 علت نتیجه نگرفتن از ختومات و اذکار ✍ چرا بعضی از افراد، ختوم و اذکاری را که در کتابها مییابند، انجام میدهند؛ ولی نتیجه نمیگیرند؟ ⚜ آیت الله مبشرکاشانی: دلایل متعددی میتواند داشته باشد و موانع اجابت دعا در روایات آمده و ابن فهد حلّی در کتاب «عدة الداعی» آورده است و خلاصه آنچه در روایات آمده یا علماء اخلاق فرموده اند عبارت است از: 🔸 اذکار و اوراد (به خصوص در مسائل سلوکی) به منزله ی دارو هستند که طبیب حاذق به بیماران روحی و به حاجتمندان به تناسب میدهد و به خاطر همین نکته اجازه ی استاد عامل لازم است. همان گونه که مریض و بیمار در امراض جسمانی و ظاهری باید به اجازه ی طبیب و پزشک مخصوص خود از دارو استفاده نماید وگرنه داروها، برای سلامتی اش مفید نخواهدبود. 🔸 داشتن معایب نفسانی و رذائل اخلاقی از عوامل دیگر به نتیجه نرسیدن در ختومات و اذکار است. پس سالک الی اللّٰه باید تطهیر درون کند. 🔸باید رعایت شرایط کند و دعا و ذکر را به عددی که گفته شده بگوید و شرایط طهارت و رو به قبله بودن و عدم تکلم با غیر هنگام ذکر و جمعیّت حواس و سایر شرایط رعایت شود. 🔸 یکی از مهمترین عوامل به نتیجه نرسیدن در اربعینیات و ختومات، انجام گناه است، پس گناه به منزله ی سم مهلکی است که اثر و برکات ختومات و اذکار را به باد میدهد؛ از این رو بر سالک الی اللّٰه، مراقبه و محاسبه ی قوی و دائمی، فرض است. 🔸 باید با قطع و یقین به اجابت، مشغول دعا شود و با حسن ظنّ به لطف بی کران الهی، حاجت خود را مسألت نماید و تردید در اجابت دعا نداشته باشد. 🔸 باید با زبانی دعا کند که گناه نکرده باشد لهذا باید قبل از دعا کردن به ذکر استغفار مشغول شود تا زبان و قلب و نفس او تطهیر شود و نیز باید قدری صلوات بفرستد تا به برکت محمد و آل محمد صلوات اللّٰه علیهم اجمعین دعایش مستجاب گردد. 🔸حق الناس نباید به گردن دعاکننده و ذاکر باشد و در مکان غصبی دعا نکند وگرنه دعایش مستجاب نمیشود. 🔸 شکم او باید خالی از مال حرام باشد. 🔸هنگام دعا با حال تذلّل دعا کند و خاضع و خاشع باشد. 🔸در حوائج و نیل به مقاصد، امید به خلق خدا نداشته باشد و فقط به لطف خدا امیدوار باشد. 🔸 باید مقرّبین یعنی محمّد و آل محمّد صلوات اللّٰه علیهم اجمعین را واسطه قرار دهد و خدا را به حق آنان قسم دهد تا دعایش مستجاب گردد. 🔸باید با لسان صدق دعا کند یعنی با زبان صدق و صداقت از خدا حاجت بخواهد و وقتی میگوید: «إیّاکَ نَعبُدُ وَ إیّاکَ نَستَعین» به حقیقت خدا را پرستش کند و فقط از او مسألت نماید. روزی شخصی خدمت آیت اللّه بهاءالدینی رسید. حضرت آقا از او پرسید: کجا بودی؟ گفت: مسجد جمکران. آقای بهاء الدینی در قالب مزاح پرسید: آیا رفته بودی دویست مرتبه به خدا دروغ بگویی؟ یعنی دویست مرتبه بگویی: «إیّاکَ نَعبُدُ وَ إیّاکَ نَستَعین» یعنی فقط تو را میپرستیم و فقط از تو کمک و استعانت میخواهم در حالی که اطاعت غیر خدا میکنید و از غیر خدا استعانت میخواهید. @mobasherkashani
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
برای دیدن مقصود در خواب : از مجربات برای دیدن مقصود در خواب این است که این کلمات را بنویسی : بطیطن و ش ها ربا ساو عیا ئمو هئواس لحصو اد طلمه رود کلمات هاء و طاء و واو و عین را بزرگتر بنویس و درون آن خالی باشد . این کاغذ را در دست بگیر و بخواب تا ببینی به شرط آنکه با طهارت بدن و پاکی رختخواب و با وضو باشی و این که تنها باشی و نترسی . این عمل را در شب جمعه یا دوشنبه و یا پنج شنبه می توان انجام داد منبع : معراج العارفین ص ۴۶
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
ذکری برای گرفتن حاجت که از اسرار عجیبه است از اسرار عجیبه که به کرات اتفاق افتاده که در اثنای ذکر به اجابت رسیده این است که تسبیحی درست کنی که 129 داشته باشد و این عمل مخصوص شب دوشنبه یا جمعه است . اگر خواسته باشی شب جمعه عمل نمایی باید روز پنج شنبه را روزه داری و اگر خواسته باشی شب دوشنبه عمل کنی روز را باید بگیری و افطار کن به غیر از حیوانی و مال حلال و در اطاقی که کسی در آن جا نباشد وارد شو و دو رکعت نماز به جا آور به نیت حاجت و بعد 129 مرتبه ذکر شریف یا لطیف را بگو و پس از اتمام بگو : أَلَا يَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِيرُ ( آیه 14سوره ملک ) مجرب است . منبع : هزار و یک ختم ص 200
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
دعا جهت عزت و دولت دو رکعت نماز حاجت بخواند 📌سپس 500 مرتبه بگوید : مَن كَانَ يُرِيدُ الْعِزَّةَ فَاِنَّ الْعِزَّةُ  لِلَّهِ جَمِيعًا اثر عظیم دارد . بعضی مقید به 📌 روز پنج شنبه کرده اند منبع : منتخب الختوم ص 105 و بعضی نیز گویند خواندن 300 مرتبه برای عزت نزد علماء مفید است منبع : گوهر شب چراغ ج 1 ص 152
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
جهت رسیدن به مال و ثروت : روز پنج شنبه دو رکعت نماز به نیت کسب مال وثروت بخوند و سپس سوره یاسین را بخواند و این عمل را تا سه روز به عمل آورد اکمل خواهد بود منبع : گوهر شب چراغ ج ۲ ص ۱۵۷
هدایت شده از ختوم و اذکار مجرب
ختم سوره یس برای حاجات : از مرحوم میرداماد نقل است هر کس 💥 سوره یس را در 💥هفت روز و💥 روزی📌 سه مرتبه بخواند و بعد از قرائت دعای یا من تحل به عقد المکاره را نیز 📌 یک مرتبه بخواند سریعا دعایش به اجابت خواهد رسید . اما شروع بستگی به نوع درخواست آن شخص دارد 📌 روز برای طلب عزت و مقام . روز برای پیروزی و ظفر ( بر مشکلات و دشمن ) 📌روز برای دفع شر کسی که قصد او را کرده است و دفع شر دشمن . 📌روز پنج شنبه برای طلب رزق و روزی و وسعت در آن . روز 📌 برای ازدواج . ( روز 💥شنبه و 💥چهارشنبه ذکر نشده است ) اما دعا : يَا مَنْ‏ تُحَلُ‏ بِهِ‏ عُقَدُ الْمَكَارِهِ‏، وَ يَا مَنْ يَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ، وَ يَا مَنْ يُلْتَمَسُ مِنْهُ الْمَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ. ذَلَّتْ لِقُدْرَتِكَ الصِّعَابُ، وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِكَ الْأَسْبَابُ ، وَ جَرَى بِقُدرَتِكَ الْقَضَاءُ ، وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِكَ الْأَشْيَاءُ. فَهِيَ بِمَشِيَّتِكَ دُونَ قَوْلِكَ مُؤْتَمِرَةٌ، وَ بِإِرَادَتِكَ دُونَ نَهْيِكَ مُنْزَجِرَةٌ. أَنْتَ الْمَدْعُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ، وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ فِي الْمُلِمَّاتِ، لَا يَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلَّا مَا دَفَعْتَ، وَ لَا يَنْكَشِفُ مِنْهَا إِلَّا مَا كَشَفْتَ  وَ قَدْ نَزَلَ بِي يَا رَبِّ مَا قَدْ تَكَأَّدَنِي ثِقْلُهُ، وَ أَلَمَّ بِي مَا قَدْ بَهَظَنِي حَمْلُهُ. وَ بِقُدْرَتِكَ أَوْرَدْتَهُ عَلَيَّ وَ بِسُلْطَانِكَ وَجَّهْتَهُ إِلَيَّ. فَلَا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ، وَ لَا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ، وَ لَا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ، وَ لَا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ، وَ لَا مُيَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ، وَ لَا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ. فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ افْتَحْ لِي  يَا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِكَ، وَ اكْسِرْ عَنِّي سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِكَ، وَ أَنِلْنِي حُسْنَ النَّظَرِ فِيمَا شَكَوْتُ، وَ أَذِقْنِي حَلَاوَةَ الصُّنْعِ فِيمَا سَأَلْتُ، وَ هَبْ لِي‏ مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَ فَرَجاً هَنِيئاً، وَ اجْعَلْ لِي مِنْ عِنْدِكَ مَخْرَجاً وَحِيّاً. وَ لَا تَشْغَلْنِي بِالاهْتِمَامِ عَنْ تَعَاهُدِ فُرُوضِكَ، وَ اسْتِعْمَالِ سُنَّتِكَ. فَقَدْ ضِقْتُ لِمَا نَزَلَ بِي يَا رَبِّ ذَرْعاً، وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَيَّ هَمّاً، وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى كَشْفِ مَا مُنِيتُ بِهِ، وَ دَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِيهِ، فَافْعَلْ بِي ذَلِكَ وَ إِنْ لَمْ أَسْتَوْجِبْهُ مِنْكَ، يَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِيمِ. منبع : گلهای ارغوان ج 1 ص 149