اگه این ساینها بلافاصله جواب پیامت رو نمیدن، اصلاً به خودت نگیر و ناراحت نشو. واقعیت اینه که چت کردنِ مداوم و ۲۴ ساعته، اونا رو کلافه و خسته میکنه.
آکواریس ، پایسیز ، کپریکورن ، اسکورپیو
خوشبختانه اونی که ازینجا کپی میکنه خودش میدونه لورز واقعی کیه نیازی نیست من چیزی بگم ㅋㅋ
آریس؟ اینا در کنار اینکه خیلی باانگیزهان ولی همونقدر هم میتونن سریع یه چیزی رو رها کنن. باید حواسشون باشه که با "عجلهکردن" زندگیشونو خراب نکنن. لازمه بگم زود عصبی میشن و زود هم آتیششون خاموش میشه ؟
آریس توی روابط شخصیش کسیه که سریع بیخیال نمیشه ، تحمل میکنه تا زمانی که اون آدم به طور کامل گند بزنه و بعد بایبای. ( هرچند بازم بهشون فرصت میده )
تورس .. مشکل اصلیشون اینه که انگار روی یه چرخه گیر کردن و نمیخوان ازش بیان بیرون. یهو میبینی طرف یه کاری رو دوست نداره، ولی چون همیشه همین کارو کرده و بهش عادت داره ،پس ولش نمیکنه. این لجبازی سر تغییر کردن ، گاهی فرصتهای خیلی خوب رو ازشون میگیره.
تورس دایرهی امن براش خیلی مهمه. به راحتی شکسته نمیشه و البته ، اگه بشه به راحتی اعتماد نمیکنه. میتونیم بگیم تورس تراست ایشوز داره.
جمنای ، اینا یه جورایی همیشه تو یه عالمه فکر و خیال و ایده گیر کردن. هزار تا کار رو همزمان شروع میکنن، ولی هیچکدوم رو درست حسابی تموم نمیکنن. در آخر هم کلی کار نیمهکاره رو سرشون ریخته و دلشون میخواد همهچیز رو بندازن گردن شانسِ نداشتنشون.
جمنای ها خیلی فانن. ( طنز دارکی دارن ) ولی در هرصورت حوصلتون سر نمیره.
بهتره فکر اینکه بخوای از یه جمنای چیزی رو پنهان کنی یا بهشون خیانت کنی رو از سرتون بندازید بیرون چون بهم اعتماد کنید ، یه جمنایِ آسیب دیده اصلا چیز جالبی نیست.
کنسر ها دلشون خیلی نازکه. یه حرف کوچولو ممکنه دنیا رو رو سرشون خراب کنه. و همیشه هم نگرانن که نکنه کسی دوستشون نداشته باشه یا تنها بمونن. اینقدر وابسته میشن که انگار نفسشون به همون یه آدم بنده.