eitaa logo
نِـــفـــــــار
418 دنبال‌کننده
848 عکس
981 ویدیو
54 فایل
قُلۡ إِنَّمَآ أَعِظُكُم بِوَٰحِدَةٍۖ أَن تَقُومُواْ لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَٰدَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُواْۚ | در جست‌وجوی حقیقت، بدان خواهد رسید M.Sc in Road & Transportation at KHU سرباز امام خامنه‌ای | @rahbar_enghelab_ir علی عباسیان | @aliabbasian
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز دو بار آتش بس بصورت نقض شده: یکی حمله به سکان نفتکش ایرانی توسط جنگنده آمریکا. یکی هم حمله به قصد ترور فرماندهان حزب الله لبنان در ضاحیه بیروت. اعضای محترم ، تصمیم انقلابی لازم است. به گفتمان رهبر انقلاب وفاداری حداکثری نشان دهید و در اسرع وقت دستور حمله گسترده و متقابل به دشمن را صادر کنید. @SaeedTavanarad @nephaar
13.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▫️دومین پیام صوتی رئیس مجلس به مردم عزیز ایران: 📍۵ درخواست محمدباقر قالیباف از مردم در دوره جدید جنگ | مسئولان از اقدامات خود درباره گرانی ها به مردم گزارش دهند 📌 دشمن با فشار اقتصادی به دنبال تسلیم ایران است | احتمال حمله نظامی مخصوصا حملات تروریستی را کم نمی‌دانیم | پیروزی نهایی در جنگ، ایران را به یکی از بازیگران مؤثر در نظام بین‌الملل تبدیل می‌کند | جنگ وارد دوره جدیدی شده و مسئولان اجرایی توجه دارند که نقش‌شان موثرتر از قبل شده و باید با برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی پای کار باشیم | در جلسات غیررسانه‌ای پیگیر گرانی‌ها هستیم | مسئولان اجرایی برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم مسئولیت دارند و مردم نیز باید اقداماتی انجام دهند | دولت از اقدامات خود درباره گرانی به مردم گزارش بدهد | «صرفه‌جویی» مؤثرترین موشکی است که مردم می‌توانند به قلب دشمن شلیک کنند | نیازمند راه‌اندازی پویش «ایران همدل» با مواسات هستیم | امروز نقش اساسی بسیج  در مساجد و محلات پیگیری مشکلات مردم است | دولت مطمئن باشد کاری که بسیج می‌تواند در محلات انجام دهد، هیچ دستگاهی نمی‌تواند| به ایده و طرح‌های نخبگان برای حل مشکلات جنگ نیاز داریم، منتظر کسی نباشید، راه‌حل‌ها را به مسئولان ارائه کنید | ایرانیان خارج از کشور می‌توانند یکی از بزرگ‌ترین ارکان شکست دشمن باشند و مسئولان را مجبور کنند تا از ظرفیت‌های‌شان برای کمک به ایران استفاده شود | از تک تک مردم نجیب ایران با هر سليقه سیاسی و مذهبی که پشتوانه دفاع از ایران عزیز هستند قدردانی می‌کنم @Ghalibaf @nephaar
🔴 محتوای ایمیل ارسال شده توسط «مرجع تنگه خلیج فارس» به چندین شرکت کشتیرانی که کشتی‌هایشان در خلیج فارس سرگردان مانده است علی هاشم خبرنگار الجزیره: ✍ دستورالعمل عبور از تنگه هرمز کشتی‌هایی که قصد عبور از تنگه هرمز را دارند باید به آدرس info@PGSA.ir ایمیل بزنند. مهمترین نکات در نظر گرفته شده در مکانیزم عبور: ۱) اولویت پرداخت به ارز ملی ایران ۲) اخذ ضمانت‌نامه از بانک‌های ایرانی ۳) اگر کشوری در جنگ اخیر به ایران خسارت وارد کرده است، ابتدا باید خسارت را بپردازد، سپس مجوز عبور دریافت کند. کشورهایی که ایران را تحریم کرده یا پول ایران را مسدود کرده‌اند، اجازه عبور ندارند. ۴) عنوان صحیح «خلیج فارس» باید در تمام مدارک نوشته شود. ۵) عدم رعایت موارد فوق منجر به توقیف و جریمه نقدی به میزان ۲۰٪ ارزش محموله خواهد شد. @nephaar
⚠️ وقتی ما در میدان می‌توانیم پیروزی‌های قابل توجهی کسب کنیم، چرا عده‌ای اصرار به مذاکره دارند؟! مذاکره‌ای که حتی یک مورد هم تجربه موفق نداشته‌ایم! @nephaar
War report No33 mohammadi 17021405.mp3
زمان: حجم: 29.6M
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ | مهدی محمدی - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ @nephaar
هاآرتص: پس از بیش از دو ماه تلاش برای تسلیم ایران، ترامپ در نبردی بی‌راه‌حل در برابر دشمنی سرسخت و باتجربه گرفتار شده است که نه می‌ترسد و نه تسلیم دستورها می‌شود! @nephaar
❇️ 💡یک توصیه خیرخواهانه به رئیس جمهور محترم در موقعیت حساس جنگی! جناب دکتر پزشکیان! شما کابینه را زمان صلح تشکیل و افراد را برای تصدی مناصب، انتخاب و برای کسب رأی اعتماد به مجلس معرفی کرددید. اما ناگهان با شروع به کار دولت و از همان روز تحلیف، با ترور شهید هنیّه در تهران، نشانه‌های جنگ مستقیم با ایران آشکار شد و در جنگ ۱۲ روزه و نهایتاً جنگ رمضان به اوج رسید. پیشنهادم با احترام به دولت محترم، در این شرایط حساس جنگی اینست: 1⃣ برخی اعضاء کلیدی دولت از جمله وزرای اقتصاد، کشاورزی، صمت، کشور، امور خارجه، کار و برخی معاونان محترم را _ که انسان‌های شریفی هستند ولی برای حالت جنگی، مهیا نشده‌اند و می‌توانند عناصر مفیدی در جایگاه مشاور باشند_ با مدیرانی متخصص، جوان، مومن، انقلابی، فاقد فعالیت اقتصادی شخصی، و بی‌تعلق به احزاب سیاسی تعویض کنید. 🔸این تعویض همچون تعویض بازیکنان یک تیم در شرایط خاص، نه تنها توهین به وزرای فعلی نیست؛ بلکه نشانه حکمت و تدبیر هوشمندانه شما و اخلاق‌مداری آنان می‌باشد. 2⃣ یا اگر تغییر اعضاء به هر دلیلی به مصلحت نیست با استفاده از اختیارات قانونی، چند متخصص جوان، مومن، شجاع، و معتقد به مبارزه تا احقاق کامل حقوق ملت را به عنوان معاون در امور راهبردی، اجرایی، سیاسی، امنیتی، نظامی، اقتصادی و سیاست خارجی منصوب و همه امور تخصصی را بصورت قرارگاهی به آنان بسپارید. 🔸 ۲۰ پزشکیان جوان، کار را تمام خواهند کرد. (حجةالاسلام مهدوی ارفع) @nephaar
جنگ‌نوشت| در این نزدیک به ۷۰ روزِ جنگ، در محافل مختلف با افراد و سلایق مختلف از زنان روستایی تا بسیجیان کف پایگاه‌ها و مردم در مساجد و خیابان و برخی فضاهای نخبگانی و حتی با جمع‌های ضدانقلابی هم، گپ و گفت‌وگو داشتم! نتیجه آن شد که ضعف جدی ما در این جنگ نه میدان نظامی است و نه حفظ خیابان توسط مردم مبعوث! بلکه ضعف جدی ما اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی، بی‌نام و نشان مثلاً «به نقل از یک مقام آگاه»، چندگانه و بسیار با تأخیر در قصه دیپلماسی است؛ نمی‌شود که بسیاری از رسانه‌های دنیا از یک مذاکرات دوطرفه صحبت کنند و بعضاً محتوایش را هم منتشر کنند اما مردم عزیز ایران یا چیزی ندانند و یا به نقل از یک مقام مجهول آگاه، فقط گوشه‌ای از آن را بشنوند! اگر نگران وحدت و اعتماد مردم هستید، بدانید که میدان دیپلماسی ما، یک سرهنگ ذوالفقاری با صلابت سخنگوی قرارگاه خاتم کم دارد! @nephaar
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازخوانی | رهبر شهید انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور: مردم ما مردمی خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند. پ.ن: این فهم عمیق رهبر شهید ما را بگذارید در کنار آن موضع بسیار غلطی که گفت: «مرگ بر بی‌حجاب!» کاش این روحانیون چماق‌ بدست هم ارتباطشان با مردم همین‌قدر عمیق و از سر دلسوزی برای ایشان بود! ما اول باید بپذیریم که مردم مومن، کنار ما هستند نه روبروی ما! سپس لب به سخن باز کنیم! @nephaar
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بدون شرح | جشن عروسی در غزه؛ لبخند زندگی در میان ویرانی‌ها...❤️ ❤️ @nephaar
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✈️ تصاویر رسمی دردناک از خسارت وارد شده به برخی فرودگاه‌های کشور در پی حملات دشمن @nephaar
جنگ‌نوشت| یعنی حفظ حیات بعثت مردم! هیچ کس حق ندارد جلوی فریادهای این ملت رشد یافته مکتب شهید خامنه‌‌ای را بگیرد؛ آن‌ها در یک ارتباط عمیق با رهبر جامعه به خوبی امر او را شناخته و وظیفه‌ خود را در میدان فریاد می‌زنند! @nephaar