eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
94.3هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
671 ویدیو
484 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
سوال پرتکرار: ✅️میشه هم آموزگاری شرکت کرد هم دبیری ؟ ◀️جواب : خیر فقط یکی رو می تونید انتخاب کنید چون اولا یک دفترچه منتشر شده دوما داخل دفترچه نوشته یه کد شغل محل. ☑️پرورشی دفترچه اش کلا جداست و می تونید شرکت کنید . 👈پس نتیجه اینجوریه که اگر رشته تون رو بخوان می تونید آموزگاری و پرورشی یا دبیری و پرورشی شرکت کنید. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢 ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی خرج کردیم @newsfarhangiann 👤وزیر آموزش و پرورش: ▫️۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی خرج کردیم. اصلاحیه آیین نامه رتبه بندی مبتنی بر هدف کلان لازم است و نباید آن را "صنفی" کرد. ▫️حتما هم قانون و هم آیین نامه رتبه بندی نیاز به اصلاح دارد. اما آنچه اجرا شده منجر به این شد که حقوق معلمان به طور متوسط ۲۶ درصد رشد کند . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢شرایط معلمان غیردولتی جهت شرکت درآزمون👇👇 🔹دارا بودن حداقل دو (2) سال سـابقه فعاليت آموزشـي و تربيتي با حداقل ده (10) ساعت فعاليت در هفته براسـاس قرارداد معتبر مورد تاييد وزارت آموزش و پرورش كه در يك يا چند قالب مصاديق زير👇كسب شده باشد. 🔹سابقه حق التدريس و خريد خدمات آموز شي درآموزش و پرورش و نهضت سواد آموزي با تاييد معاونت سوادآموزيادراه كل آموزش وپرورش استان 🔹تدريس در مدارس غيردولتي و غير انتفاعي داراي مجوز از آموزش و پرورش 🔹آموزش در مهد كودكها و پيش دبستاني داراي مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزيستي كشور 🔹سرباز معلمی که دو سال درس هم داده هم میتونه شرکت کنن . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔍 زیر ذره‌بین آزمون استخدام آموزش و پرورش- رشته شغل‌های آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ @newsfarhangiann ♨️ بلاخره دفترچه داغ‌ترین آزمون استخدامی امسال منتشر شد! آزمون بزرگ آموزش و پرورش که در آن تقریباً ۵۳ هزار ظرفیت شغلی برای مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز وجود دارد. 👥 شرایط سنی آزمون: ✅ ملاک تعیین سن اولین روز ثبت‌نام آزمون است ✅ حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال ✅ ۹ بهمن ۱۳۶۲ الی ۹ بهمن ۱۳۸۲ 👀 آزمون دارای شرایط افزودن به سقف سنی شامل: ✅ طرح جوانی و جمعیت ✅ ایثارگران ۲۵ درصد ❗️ در کدام آزمون‌ها ثبت‌نام کنیم؟ ✅ افراد فقط مجاز به انتخاب یک کد شغل محل برای آموزگاری و یا دبیری، هنرآموزی هستند. ✅ افراد می‌توانند در آزمون مربی پرورشی، مراقب سلامت و مربی تربیت بدنی که به زودی توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود ثبت‌نام کنند. ✅ افرادی که در هر دو آزمون قبول شوند، ۱۰ روز مهلت خواهند داشت تا در یکی از کد شغلی فرایند خود را نهایی کنند. 📥 شرایط بومی گزینی آزمون ✅ شهرستان محل تولد و محل تقاضای شغل محل یکی باشد. ✅ احراز بومی بودن به موجب سکونت به مدت حداقل ده سال (استشهاد) ✅ بخشی از ده سال می‌تواند با سوابق تحصیلی احراز شود. ✅ بخشی از ده سال به کمک سوابق بیمه دولتی یا عناوین مشابه در بخش خصوصی احراز شود. ✅ شهرستان تهران و مراکز استان‌ها بومی گزینی ندارند. ✅ امتیاز بومی‌گزینی ضریب ۱.۴ بوده که در نمره کتبی داوطلب ضرب شده و به آن نمره مکتسبه می‌گویند. 📈 امتیاز جوانی جمعیت در این آزمون: ✅ در شهرهایی با نرخ زادآوری کمتر از ۲.۵ (جدول ۱ در صفحه ۲ دفترچه) به ازای تاهل و هر فرزند دو درصد به نمره کتبی و ۱ سال به سقف سنی داوطلبان اضافه می‌شود. 👥 شرایط معلمان غیر دولتی برای شرکت در آزمون استخدامی ✅ دارا بودن حداقل دو سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته. 📚 مواد حیطه عمومی آزمون تغییری نکرده است. 📅 تقویم آزمون: ✅ ثبت نام: ۹ الی ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ⏲زمان دریافت کارت: ✅ آموزگاري: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ✅ دبيري و هنرآموز: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ⏲زمان آزمون ✅ آموزگاري: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ✅ دبيري و هنرآموز: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 🖍 حداکثر زمان مجاز برای فراغت از تحصیل یا پایان خدمت ✅ حداکثر زمان مجاز برای فراغت از تحصیل یا دریافت کارت پایان خدمت دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام خواهد بود. ✅ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ✅ این تاریخ برای آموزگاری، دبیری و هنرآموز مشترک است. ✌ حد نصاب قبولی: ✅ حدنصاب قبولی در آزمون ۵۰ درصد میانگین نمره مکتسبه ۳ نفر اول آزمون در هر کد شغل شهرستان است. حد نصاب شامل ۴۰ درصد نمره حیطه عمومی و ۶۰ درصد حیطه اختصاصی است. تمامی مشاغل به صورت ۳ برابر ظرفیت اعلام نتیجه خواهند شد. 🖍 نحوه ارزیابی تکمیلی: 👀 بررسی مدارک خود اظهاری و تحصیلی و... پس از اعلام نتایج 👀 سنجش صلاحیت‌های عمومی، اختصاصی و تخصصی توسط تیم ارزیابان 👀 نکته: در مشاغل هنرآموزی، داوطلبانی که دیپلم آنها هنرستان باشد امتیاز دارند. 👀 در صورت تایید شدن شخص از سوی گزینش، فرد حداکثر یک ماه فرصت دارد تا مدرک ICDL و روخوانی قرآن خود را ارائه کند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
شهریه_کودکستان.pdf
1.07M
👆👆👆 ✍ابلاغ آیین‌نامه شهریه کودکستان‌ها @newsfarhangiann ▫️ از سوی وزیر آموزش و پرورش آیین نامه شهریه کودکستان ها ابلاغ شد ▫️سال تحصیلی تربیتی کودکستان‌ها اعم از مهدهای کودک و یا مراکز پیش دبستانی همانند هر سال تحصیلی برای یک دوره ۹ ماهه یعنی از مهرماه هر سال تا خرداد ماه سال بعد تعریف شده است و شهریه خدمات تربیتی سالیانه کودکستان‌ها نیز به ازای ۹ ماه و در هر ماه ۹۶ ساعت و هفته‌ای ۲۲ ساعت فعالیت، تعیین شده است و خانواده نیز باید بر همین اساس شهریه‌ها را پرداخت کنند. ▫️کودکستان‌ها موظفند برای خدمات یک سال تحصیلی شهریه کامل سالیانه را دریافت کنند اما برای خدمات فصلی باید یک سوم شهریه کامل سالیانه، برای خدمات ماهیانه باید یک نهم شهریه کامل سالیانه و برای خدمات ساعتی باید یک هشتصد و شصت و چهارم شهریه کامل سالیانه را از خانواده‌ها دریافت کنند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
وضعیت سنی پذیرش دانشگاه فرهنگیان @newsfarhangiann اقای وزیر درباره سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و نامه خود به دانشگاه فرهنگیان در خصوص انجام مصاحبه و پذیرش ۱۳۰ نفر از داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ که بالای ۲۴ سال سن داشتند و نتوانستند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند، عنوان کرد: تکلیف قانونی به ما شده و حکم است که باید رعایت کنیم. ۱۳۰ نفر هستند که این ۱۳۰ نفر بین یک تا سه ماه اضافه سن دارند. اینها برای ورود به دانشگاه فرهنگیان مصاحبه می‌شوند اما به طور کلی شورای عالی انقلاب فرهنگی سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را تصویب کرده و مساله تمام شده است‌. وزیر آموزش و پرورش افزود: البته هنوز ابلاغ نشده است. قانونی را برای کنکور دانشگاه فرهنگیان به شورای عالی انقلاب فرهنگی بردیم. آنچه در خصوص سن ورود به دانشگاه فرهنگیان تصویب شده هشت ماده دارد که یک ماده آن به "تدوین نظام اختصاصی جذب دانشجو معلم" معطوف می‌شود. یکی از موارد این نظام سن ورود به دانشگاه فرهنگیان است. منتظر ابلاغ این نظام هستیم. بنابراین مساله حل شده و همین روزها ابلاغ می‌شود. نگران آن نباشید . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🛑تجربه انجام فعالیت‌های آموزشی و تربیتی جایگزین رشته‌های تحصیلی برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزگاری @newsfarhangiann طبق اطلاعات منتشر شده در دفترچه آزمون استخدامی، در مشاغل آموزگاری تجربه انجام فعالیت‌های آموزشی و تربیتی می‌تواند جایگزین رشته‌های تحصیلی شود. داوطلبان متقاضی در صورت داشتن سوابق فعالیت‌های آموزشی و تربیتی و به شرط داشتن مدرک دانشگاهی لیسانس و بالاتر (مدارک همتراز) و با رعایت شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. 🔸دارا بودن حداقل دو سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل 10 ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش‌و‌پرورش. 🔸سابقه حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی در آموزش‌و‌پرورش و نهضت سواد آموزی با تایید معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان. 🔸تدریس در مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی دارای مجوز از آموزش‌و‌پرورش. 🔸آموزش در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی دارای مجوز از آموزش‌و‌پرورش و بهزیستی. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔴 شوخی دانش آموز با اسپری فلفل در اهواز، ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد صبح امروز یکشنبه ۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در پی شیطنت کودکانه یکی از دانش‌آموزان مدرسه متوسطه اول پسرانه سروش ناحیه ۱ اهواز در به همراه آوردن اسپری فلفل، پنج دانش آموز و سه معلم با احساس تنگی نفس به مراکز درمانی اعزام شدند این افراد پس از اعزام به مرکز درمانی، مداوا و از مرکز مربوطه مرخص شدند. ➖➖➖➖➖➖ 🔴 تعداد زیادی از دانشگاه‌های غیردولتی دچار کمبود دانشجو شده‌اند مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم گفت: تعداد زیادی از موسسات آموزش عالی غیردولتی دچار کمبود دانشجو شده‌اند و حتی خیلی از دانشجویان صرفا دنبال رشته‌هایی هستند که بازار کار داشته باشند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
سن جدید بازنشستگی اعلام شد/ این افراد پس از ۳۵ سال بازنشسته می‌شوند 🔹تمامی افراد باسابقه زیر ۱۵ سال بعد از ۳۵ سال بازنشسته می شوند. 🔹طبق قانون، سن بازنشستگی برای بانوان تا اندازه‌ای از آقایان کمتر است؛ به‌طوری که حداکثر سن بازنشستگی تامین اجتماعی زنان در قانون ۵۵ سالگی ذکر شده است. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
فروش چاپ شده منابع استخدامی آموزش و پرورش با کمترین قیمت و تضمین ۱۰۰ درصد ❤️❤️❤️❤️ جهت سفارش وارد کانال زیر شوید https://eitaa.com/joinchat/2085552336C926db8da2d
👇🏽 ♨️ آموزش و پرورش در خصوص برای اعلام شد 👇🏾👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b ❇️ جزییات بیشتر کلیک کنید 👆🏽
شرایط معلمان غیردولتی حهت شرکت درآزمون👇👇 @newsfarhangiann ✈ دارا بودن حداقل دو (2) سال سـابقه فعاليت آموزشـي و تربيتي با حداقل ده (10) ساعت فعاليت در هفته براسـاس قرارداد معتبر مورد تاييد وزارت آموزش و پرورش كه در يك يا چند قالب مصاديق زير👇كسب شده باشد. 🔅 سابقه حق التدريس و خريد خدمات آموز شي درآموزش و پرورش و نهضت سواد آموزي با تاييد معاونت سوادآموزيادراه كل آموزش وپرورش استان 🔅تدريس در مدارس غيردولتي و غير انتفاعي داراي مجوز از آموزش و پرورش 🔅 آموزش در مهد كودكها و پيش دبستاني داراي مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزيستي كشور 🔹سرباز معلمی که دو سال درس هم داده هم میتونه شرکت کنن . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
اختصاص ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از سهمیه استخدام آموزش و پرورش به ایثارگران @newsfarhangiann 🔹از مجموع رشته شغل محل‌های مندرج در مجوز استخدامی وزارت آموزش و پرورش، تعداد ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه برای ایثارگران با حداقل ۲۵ درصد جانبازی اختصاص یافته است. 🔹به استناد مجوز سازمان‌های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه کشور، وزارت آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در سه رشته شغلی آموزگار ابتدایی، دبیری و هنرآموز و مربی امور تربیتی، تربیت بدنی و مشاوره به تعداد ۷۲ هزار و ۹۱ نفر کرده است. 🔹براین اساس آزمون آموزگار ابتدایی با ظرفیت ۲۸ هزار نفر در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال‌جاری و آزمون دبیری و هنرآموز با ظرفیت ۲۴ هزار و ۹۶۱ نفر در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت برگزار می شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔥آلودگی هوا برای روز و احتمال برای استان ها و شهرهای زیر👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1921319557C9f5330333b ❇️جزییات بیشتر 👆کلیک کنید
پاسخ سازمان سنجش ⁦ آیا میشه دبیری و آموزگار ابتدایی همزمان ثبت نام کنیم ؟ 👈 بله میتونید . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
انتقالی، مأموریت و مرخصی کارکنان قراردادی مانند کارکنان پیمانی و رسمی شد. @newsfarhangiann 🔹در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه هفتم توسعه توسط نمایندگان مجلس، بند (پ) ماده (۱۰۶) اصلاح گردید.  بند(۲) متن اصلاحی و الحاقی به شرح زیر مصوب گردید: 🔹انتقالی، مأموریت و مرخصی کارکنان قراردادی مانند کارکنان پیمانی و رسمی است. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
باسلام و احترام خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ فایل پاداش و ذخیره مرخصی مرحله دوم بازنشستگان ۱۴۰۱ «حدودا ۴۰ درصد»جهت پرداخت به خزانه داری کشور ارسال شد. انشالله بعد از بررسی و تائید خزانه داری به بانک ارسال خواهد شد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 بسیجی شهید محمود شریفی 🌷 تولد ۱۳۱۰روستای خاتونکندی، زنجان 🌷 شهادت ۱۱ بهمن ۱۳۶۵ شلمچه 🌷 سن موقع شهادت ۵۵ سال 🌷 بازگشت پیکر مطهر شهید اسفند ۷۳ 🌷محل خاکسپاری گلزار شهدای بهشت زهرا،تهران 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشدواین شهید عزیز فاتحه صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
وضعیت_فعالیت_مدارس 🔹با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و‌ شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود. 📡پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی فرمانداری شهرستان ارومیه . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔹با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان ، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود. 🔹اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔴 اعلام نتایج امتحانات نهایی دی‌ماه دانش آموزان طی امروز و فردا @newsfarhangiann 👤رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، از اعلام نتایج امتحانات نهایی دی در آینده نزدیک (طی امروز یا فردا) خبر داد. 🔹به گفته این مقام مسئول پس از اعلام نتایج، دانش‌‌آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس my.medu.ir، کارنامه امتحانات نهایی خود را مشاهده کنند. 🔹همچنین لازم به ذکر است که طبق آئیین‌نامه آموزشی دانش‌آموزان می‌توانند پس از مشاهده نمرات خود، در صورت نیاز درخواست رسیدگی مجدد (اعتراض به نمره)، اعتراض خود را به صورت کتبی به مدرسه اعلام و ثبت کنند. پس از اعلام نتایج نهایی و اعلام نتایج اعتراضات، دریافت کارنامه نیز از طریق سایت my.medu.ir امکان‌پذیر است. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔸 نظرسنجی از مدیران مدارس و دانش آموزان به منظور طراحی برنامه آزمون های نهایی @newsfarhangiann به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در سومین جلسه ستاد عالی آزمون های وزارت آموزش و پرورش، گفت: جلسات این ستاد به صورت منظم در وزارت آموزش و پرورش با حضور اعضای کارگروه های تخصصی و همچنین به صورت متناظر در استان ها به منظور رسیدگی به مسائل این حوزه برگزار می گردد. وی در ادامه افزود: به منظور جلب مشارکت و همکاری دستگاه ها و نهادهای کشور، مصوبه ای در هیئت دولت در راستای برگزاری مطلوب آزمون های وزارت آموزش و پرورش انجام شده است. رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری مصوبات ستاد عالی آزمون ها، تصریح نمود: مصوبات این ستاد در شوراهای آموزش و پرورش هر استان و مسائل مربوط به امنیت برگزاری آزمون ها نیز در شورای تامین استان ها پیگیری خواهد شد. وی با اشاره به آماده سازی بسته آموزشی ویژه دبیران دوره متوسطه، اظهار داشت: به منظور آشنایی دبیران گرامی دوره دوم متوسطه نظری با شیوه طراحی آزمون های نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم یک بسته آموزشی توسط دبیرخانه های تخصصی دروس تهیه و توسطه گروه های آموزشی در هر استان در اختیار دبیران و دانش آموزان قرار خواهد گرفت. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .