eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
94.3هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
673 ویدیو
484 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در کنکور ۱۴۰۳ 🔺️معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند در گروه آزمایشی مربوطه یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. 🔺️این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سؤالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند. 🔺️نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد. آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔹 حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد 🔸«حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: 🔻 نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد. 🔺️ بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱,۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد./مهر . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 پاسدار شهید سید مهدی سالم 🌷 تولد ۱ فروردین ۱۳۴۲ استان تهران شهر ری 🌷 شهادت ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ عملیات والفجر ۱ فکه 🌷 سن موقع شهادت ۲۰ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ من از این دنیای تنگ و تاریک و کوچک به سوی آخرت باعظمت و پرشکوه پرواز میکنم و این جای شادی دارد. ✅ مبادا شما بعد از شهادت من عزاداری کنید. که من خوشحالم و لحظه شهادت من لحظه ازدواج من است.اگر هم اشکی ریختید از روی عزاداری نباشد بلکه از روی شادی باشد. ✅ مبادا ای جوانان در غفلت بمیرید که علی علیه السلام در محراب عبادت شهید شد.مبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین علیه السلام در راه امامش و با هدف شهید شد ✅ ای برادران استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان برای تسکین دردهاست و همیشه یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید و مواظب باشید که هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازند. ✅ به خواهرانم وصیت میکنم که مانند حضرت زینب سلام الله راه برادرشان را ادامه دهند و به فراگیری علوم اسلامی بپردازند وانشاءالله فرزندانی را تربیت کنند که برای انقلاب مفید باشند. 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
💢بازگشت ۱۳ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل به کلاس‌‎های درس 👤وحیدی نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس: ▫️نشست کمیسیون آموزش مجلس با حضور مسئولین آموزش و پرورش و با موضوع جذب افراد بازمانده از تحصیل برگزار شد ▫️برابر آمار ارائه شده در دوره ابتدایی یعنی افراد ۶ تا ۱۱ سال ۱۶۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم که به دلایل مختلف در کلاس درس حضور ندارند. ۱۳ هزار کودک از این آمار امسال به کلاس های درس بازگشته اند ▫️بخشی از آمار ترک تحصیل مربوط به مهاجران خارج از کشور است که از کشور خارج شده اند ولی در این آمار هستند، برخی دیگر نیز به لحاظ جسمی یا ذهنی توانایی حضور در کلاس های درس عادی را ندارند. تعداد اندکی هم در این آمار فوت شدگان هستند که شناسنامه آن ها ابطال نشده است. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
❓ با کارنامه غیرمجاز هم میشه آمـوزش تربیت بدنی قبول شد؟💬 🔅 در رشته تربیت بدنی نیاز به تراز خاصی برای مجاز شدن در دبیری تربیت بدنی نیست. دقت کنید که با تراز زیر ۶٠٠٠ میتونید انتخابش کنید، نه اینکه صد در صد قبول بشید. 😎 🗣️ وقتی میگیم میتونید این رشته رو انتخاب کنید به این معنی نیست که حتماً و صد درصد قبول میشن 🥹. صرفاً تو انتخاب رشته میتونی بزنی، نه اینکه حتماً قبول میشی. 😃 🔅اگر رقیب نداشته باشید مشکلی نداره و نگاه به ترازتون نمی‌کنند. و اگه زیر ۶٠٠٠ هم باشه مشکلی نیست. ولی اگه رقیب بومی تو و و خودتون داشته باشید اون کسی پذیرش میشه که تراز بالاتری داشته باشه. پس بعد از آزمون عملی به سراغ تراز شما میرن. مثلا اگه ۶٠ نفر دبیر تربیت بدنی بخوان اول اونایی که تراز بالاتری دارند و آزمون عملی و مصاحبه خوبی دادن قبول میشن بعد اونایی که تراز و نمره آزمون و مصاحبه کمتری دارند. 🤩🥳 🔅 قبولی شما به کنکور ربط داره ولی نیاز به تراز خاصی برای مجاز شدن نداره. ولی اگه رقیب بومی داشته باشید اون شخصی پذیرش میشه که تراز بالاتری داشته باشه. 😶 ⭐ پس طبیعتا مساوی است با شانس بالاتر برای قبولی. 🫥 امسال چون مقدار جذب خوبه من پیشنهاد میکنم حتی اگر خدای ناکرده مجاز هم نشدید، در آزمون عملی شرکت کنید، با اینکه شانس کمی دارید ولی شاید با نمره آزمون عملی بالا بتونید قبول بشید.😍 . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی از دقایقی دیگر با رقابت بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب آغاز می‌شود 🔹این آزمون در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می‌شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢بازداشت ۴ کنکوری متخلف رئیس سازمان سنجش: 🔹 دیروز ۴ مورد دستگیری داشتیم‌؛ یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسش‌نامه گرفت دستگیر شد؛ یک‌ مورد هم در جنوب و ۲ مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند. 🔹آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند. 🔹با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آموزگاری.pdf
243.1K
اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی شغل آموزگاری 🔰 داوطلبان پذیرفته شده لازم است ۳ روز پس از اعلام نتایج از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل نمایند . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته 👤رئیس سازمان مدارس غیردولتی: ▫️بخشنامه شهریه مدارس و مراکز غیردولتی روز گذشته به استان‌ها ابلاغ شد و امسال آیتم‌های جدیدی در تعیین شهریه مدنظر است. ▫️به تدریج شهریه مدارس غیردولتی بر روی سامانه مشارکت‌ها www.mosharekatha.ir قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند از میزان شهریه مدارس مطلع شوند. ▫️شهریه هر مدرسه متناسب با امکانات و عملکرد مدرسه و شهریه سال گذشته متفاوت است و به محض تکمیل بارگذاری اطلاعات از سوی مدارس، سقف شهریه را تعیین می‌کنیم. ▫️تا زمان تعیین شهریه سال آینده پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته باید انجام شود . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
🔻 ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در کنکور رئیس سازمان سنجش: 🔸بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد 🔸 کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد. 🔸امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده. 🔸سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
ثبت نام و انجام دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در ltms هشتم اردیبهشت ماه 🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات 🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم 🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه 💢 برای سفارش انجام دوره به زیر پیام دهید. 👇 @lte_ms
👆🏽 دارید و دوره ها روز بعد ثبت میشه براتون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نحوه بارگذاری مدارک ۱ . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نحوه بارگذاری مدارک ۲ . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴نحوه بارگذاری مدارک ۳ . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢برای دانش آموزان جامانده در سیل زیرکوه کنکور دانشگاه فرهنگیان طی دو هفته بعد برگزار می‌شود 👤پورعباس رییس سازمان سنجش: ▫️ در شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی به دلیل وقوع سیل تعدادی از داوطلبان با وجود اینکه ارتش جمهوری اسلامی تلاش‌های زیادی داشت، جاماندند که در مجموع حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر به حوزه نرسیدند. ▫️ اما این نوید را به استان می‌دهیم که با هماهنگی با دولت برای برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان ظرف ۲ هفته آینده اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و یک آزمون دیگر از این افراد خواهیم گرفت. ▫️با توجه به اینکه آزمون سراسری نوبت دوم در تیرماه برگزار می‌شود این داوطلبان برای آزمون کنکور مشکلی نخواهند داشت و در تیرماه می‌توانند در کنکور شرکت کنند . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢امام جمعه اردبیل: با یک تقدیرنامه، کیک و آبمیوه نمی‌توان حق معلم را اداء کرد 👤سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل: ▫️روز معلم در پیش است نعمت تعلیم اساس تمام موفقیت‌ها و کلید تمام خوش بختی هاست و یک جامعه در تمام پیشرفت‌های خود مرهون عنایات معلم است ▫️معلم دین خود را با اخلاص به جامعه اداء می‌کند اما جامعه نیز باید عملاً قدردان باشد با یک تقدیرنامه و کیک و آبمیوه نمی‌توان حق معلم را اداء کرد بلکه با مادیات کلان هم نمی‌توان حق معلم را اداء کرد ▫️در حال حاضر بهترین عنایت به عزیزان معلمین حل مشکلات آنهاست در این باب عنایت به معلمین بازنشسته باید کمتر از شاغلین نباشد ▫️یک ماه و نیم است بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش تمام شده و تمدید نگردیده است و حالا می خواهیم آنها را به جلسه دعوت و برای آنها سخنرانی و لوح تقدیر بدهیم این قطعاً تکریم نیست ضد تکریم است. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی: 🔹طبق آیین نامه جدید سامانه نظارت بر مدارس غیردولتی با هدف شفاف سازی ایجاد می‌شود. 🔹تمام اطلاعات از جمله آمار کارکنان و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی، فضا و نوع مالکیت، تجهیزات آموزشی، مجوزهای تأسیس و راه اندازی، شاخص‌های ارزیابی، میزان شهریه دریافتی، درآمد و هزینه‌ها در این سامانه ثبت می‌شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
پیرو اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش به اطلاع پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون سال ۱۴۰۳ می رساند؛ با پیگیری های صورت پذیرفته از وزارت متبوع، تاکنون امکان ثبت اطلاعات و مدارک در سامانه my.medu.ir (جذب و استخدام_کارا) فراهم نگردیده است. 🔹به محض فراهم شدن این امکان، اطلاع رسانی خواهد شد. 🔺 لازم به ذکر است فرصت مناسب جهت ثبت اطلاعات و بارگزاری مدارک‌ نیز به پذیرفته شدگان داده خواهد شد. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
📝 موضوع: موارد مهم سابقه تحصیلی 📆 تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ 🙍‍♂️ مخاطب: استان/ مناطق/ مدارس/ متقاضیان ─ ✾࿐༅🍀🍀🌺🌺🍀🍀࿐✾ ─ 🌀دانش‌آموزان شاخه نظری شاغل به تحصیل در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، با شرکت در آزمون‌های نهایی نوبت خردادماه، سابقه تحصیلی برای گروه آزمایشی متناظر با رشته تحصیلی خود را ایجاد می‌نمایند. ❇️ این افراد در زمان مشاهده سابقه تحصیلی خود اطلاعاتی را نخواهند دید و با پیام "سابقه ای برای شما یافت نشد، در صورتی که دانش آموز در حال تحصیل می باشید، نمرات آزمون های نهایی دروس انتخابی شما در خرداد ماه سال تحصیلی جاری به عنوان سابقه تحصیلی در نظر گرفته خواهد شد" مواجه می شوند. ❇️هنرجویان شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش پایه‌های دهم(صرفاً دروس نهایی پایه دهم)، یازدهم(دروس نهایی پایه دهم و یازدهم) و دوازدهم(دروس نهایی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم) می‌توانند در یک گروه آزمایشی اصلی و یک گروه آزمایشی غیراصلی مورد تقاضا برای ایجاد سابقه تحصیلی شرکت نمایند. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 بسیجی شهید ابوالقاسم جوادی 🌷 تولد ۳۰ فروردین ۱۳۳۸ تهران 🌷 شهادت ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰ ارتفاعات بازی دراز استان کرمانشاه 🌷 سن موقع شهادت ۲۲ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ اما لازم است بر حسب وظیفه‌ی شرعی کاغذ پاره‌ای به عنوان وصیت بنویسم و سفارش‌هایی دارم که جز رضای خدا در آن نیست: ♦️ مال دنیا چشم انسان را خیره می‌کند و عقل را می‌دزدد، توشه و کوله بار آخرت را از مال دنیا خالی و از نماز و روزه و خیرات پر سازید تا در روز رستاخیز در پیشگاه خداوند شرمنده نباشید. ♦️ خواهران بدانید و آگاه باشید که حجاب شما همچون پتکی محکم است که بر فرق دشمنان اسلام فرود می‌آید از آن خوب پاسداری کنید و دیگران را به حفظ آن گوشزد نمایید ♦️ سعی کنید قرآن را بیاموزید. ♦️ جمهوری اسلامی نعمتی بزرگ است پس قدر آن را بدانید و گوش به فرمان امام خمینی این وحی الهی و قرآن ناطق بر زمین باشید و تا جان در بدن دارید او را یاری کنید تا این‌ که پرچم اسلام را به دست حضرت مهدی (عج) برساند ♦️ گول منافقین را نخورید که منافقین از کفار بدترند و لیبرال‌ها از هر دو خبیث‌تر 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله