eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
94.1هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
676 ویدیو
485 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 همسان سازی در ۳ سال، در سال اول ۴۰ درصد و در دو سال بعد هم ۶۰ درصد: ◾️رئیس سازمان برنامه و بودجه: 🔻با ابلاغ قانون بودجه در حال تنظیم احکام حقوقی بازنشستگان هستیم و جلسات با صندوق‌های‌ بازنشستگی شروع شده که در روزهای آینده تکمیل خواهد شد و با توجه به اینکه اجرای همسان سازی حقوق از ابتدای سال اجرایی می‌شود، معوقات هم پرداخت خواهد شد. 🔻در برنامه هفتم موضوع همسان سازی حقوق دیده شده که طی سه سال اجرای شود؛ به طوری که در سال اول ۴۰ درصد و در دو سال بعد هم ۶۰ درصد اجرایی شود. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
♻️ اظهاراتی در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و آزمون‌های استخدامی 💢 لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: 🔻در این مرحله از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت دیگر مداخله‌ای نداریم/ مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان در این زمینه نقش دارند. 🔻هیچ کاری در حوزه اداری و استخدامی را متوقف نمی‌کنیم و آزمون‌های استخدامی سر وقت خود برگزار خواهد شد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۳۱ خرداد، آخرین مهلت برای ثبت‌نام الکترونیکیِ سرویس مدارس 🔹وزارت آموزش‌وپرورش: در سال تحصیلی پیش‌رو انعقاد قرارداد «سرویس مدارس» بین مدارس و پیمانکاران «ممنوع» است. 🔹سازمان شهرداری‌ها امسال در سامانۀ irtusepand.ir ثبت‌نام و نظارت بر سرویس مدارس را برعهده گرفته. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢بازگشت دانش‌آموزان استثنایی به مدارس عادی 👤 رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ▫️ امسال طرحی را اجرا خواهیم کرد تا دانش‌آموزان استثنایی با تأیید آموزگار به مدارس عادی بازگردند، گفت: اگر دانش‌آموز در نارسایی مربوطه توانایی کسب کرده باشد پس از بررسی می‌تواند به مدارس عادی بازگردد. ▫️فرمی را برای آموزگار دانش‌آموزان استثنایی ارسال می‌کنیم تا شرح حال دانش‌آموز را یادداشت کند. پس از آن مجدد دانش‌آموز را سنجش می‌کنیم و اگر توانایی تحصیل در مدارس عادی را داشته باشد این کار انجام خواهد شد، همچنین خانواده‌ها می‌توانند درخواست سنجش مجدد فرزند خود را به مدرسه، اداره استثنایی منطقه یا سازمان آموزش و پرورش استثنایی ارائه دهند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
.❌👇🏽 📌جهت اطلاع از خدمت امروز، کانال زیر کلیک کنید 👇🏽👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️ سوالات امروز و فردا 👆🏽👆🏽
🔺 سوال : آیا مصاحبه پرورشی تدریس دارد؟ 🔹 پاسخ: بله تدریس دارید اما طرح درس شما به شکل طرح درس آموزگاری و دبیری نیست و یه جور برنامه ریزی باید انجام بدید برای موضوعی که در اختیارتون میذارن 🔹بعنوان مثال برای تربیت بدنی از شما میخوان یه تکنیک ورزشی رو به دانش آموزان آموزش بدید خب شما باید در قالب یه برنامه ریزی صحیح و منظم تدریس خودتونو ارائه بدید این تدریس شامل خلاقیت و بازی وار سازی هم میشه ... . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢 آغاز ثبت‌نام اسکان موقت تابستانی فرهنگیان بعد از امتحانات خرداد نیک فر،مدیرکل رفاه وزارت آموزش و پرورش: 🔹امسال هم امکان اسکان فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان در مراکز رفاهی برای تعطیلات تابستان فراهم است. 🔹فرهنگیان پس از پایان امتحانات خرداد می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
☀️ ▪️ شرایط استفاده از مرخصی بدون حقوق: 1⃣ تا دو ماه (جهت سفر به کربلا، حج عمره، حج تمتع (بار دوم) و در مواقع اضطراری) 2⃣ از یک سال تا سه سال (با دلیل موجه) 3⃣ حداکثر تا پنج سال (صرفا جهت ادامه تحصیل خود همکار ) 4⃣ حداکثر تا شش سال (صرفا به همسران مامور به خارج از کشور) ▫️تبصره 1 ماده 84 قانون مدیریت خدمات کشوری: کارمندان دستگاههای اجرایی می‌توانند در طول مدت خدمت خود با موافقت دستگاه ذی‌ربط حداکثر سه سال از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند و در صورتی که کسب مرخصی برای ادامه تحصیلات عالی تخصصی در رشته مربوط به شغل کارمندان باشد تا مدت دو سال قابل افزایش خواهد بود. ▫️تبصره 4 ماده 84 قانون مدیریت خدمات کشوری: کارمندان زن که همسر آنها در مأموریت بسر می‌برند می‌توانند تا پایان مأموریت حداکثر به مدت شش سال از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند. ماده ۳۴– «استفاده از مرخصی بدون حقوق [موقوف به اختتام ‌دوره آزمايشی است] و فقط در موارد زير ممكن خواهد بود : ۱. کارمند استحقاق مرخصی را نداشته باشد و احتیاجش به استفاده از مرخصی مسلم شود. ۲. کارمند پس از استفاده از چهارماه مرخصی استعلاجی سالانه به سبب ادامه همان بیماری یا ابتلا به بیماری دیگر قادر به خدمت نباشد و بیماری او هم صعب‌العلاج تشخیص داده نشود. ۳.کارمند ناگزیر باشد به اتفاق همسرش به خارج از محل خدمت خود مسافرت کند. ۴.کارمند قصد ادامه تحصیل داشته باشد و مدارک لازم را ارائه نماید. تبصره – اعطای مرخصی بدون حقوق به کارمندان آزمایشی با ارایه مدرک و به تشخیص مؤسسه متبوع خود که نیاز به استفاده از مرخصی بدون حقوق داشته باشند حداکثر تا دو ماه با رعایت سایر مقررات این فصل امکان‌پذیر می‌باشد. ماده ۳۵– کارمند باید تقاضانامه استفاده از مرخصی بدون حقوق را با ذکر علت و مدت آن توسط مدیر واحد به وزارتخانه یا مؤسسه دولتی متبوع ارسال نماید . وزارتخانه یا مؤسسه دولتی تصمیم لازم را در این باره اتخاذ و در صورت موافقت حکم مرخصی بدون استفاده از حقوق را با رعایت تبصره (۱) ماده (۸۴) قانون مدیریت خدمات کشوری صادر خواهد کرد . در مورد کارمندان موضوع بند (۲) ماده (۳۴) این آیین‌نامه چنانچه بیماری به تأیید پزشک معتمد برسد موافقت با مرخصی بدون حقوق الزامی خواهد بود. ماده ۳۶ – مرخصی بدون حقوق کارمند پیمانی متناسب با مدت قرارداد حداکثر تا پایان قرارداد و با رعایت سقف مقرر در قانون امکان‌پذیر می‌باشد. ماده ۳۹ – مدت مرخصي بدون حقوق جز سابقه خدمت كارمند محسوب نمي‌شود، مگر اينكه در طي اين مدت حق بيمه و كسور بازنشستگي سهم خود و كارفرما را از طريق دستگاه متبوع پرداخت كرده باشد كه در اين صورت مدت مزبور به‌عنوان سابقه خدمت قابل‌قبول از لحاظ بازنشستگي و وظيفه دوره بازنشستگي قابل‌محاسبه مي‌باشد. ماده ۴۰ – کارمندان زن که همسر آنها در مأموریت به سر می‌برند، می‌توانند تا پایان مأموریت حداکثر به مدت شش سال از مرخصی بدون حقوق استفاده نمایند. در این مدت حفظ پست سازمانی این گروه از کارکنان الزامی نمی‌باشد. تبصره ۱ – کارمندان زن که از این ماده استفاده می‌نمایند در طول دوران خدمت رسمی خود می‌توانند به صورت متناوب و یا متوالی از این ماده استفاده نمایند. ماده ۴۱ – کارمندانی که در حال مرخصی بدون حقوق هستند، می‌توانند از مزایای بیمه عمر طبق ضوابط استفاده نمایند. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
54نمونه_سوال_دوره_دانستنی_های_درس_تربیت_بدنی_استان_گیلان.pdf
673.2K
📣🔴4️⃣5️⃣نمونه سوالدوره ی "دانستنی های درس تربیت بدنی" 🔻کد دوره : 99507038     🔻مدت دوره 32ساعت 💎استان : 🔎با قابلیت جستجو 🌹صداقت سرلوحه کارماست🌹 🖋ویرایش:اول(فایل کامل با نمره20) ⬅️ فرمت: PDF ❌در صورت استفاده از فایل مبلغ (سه هزار تومان) به کارت قید شده در فایل واریز کنید ⚛️تاریخ آزمون:  1403/03/19لغایت1403/03/21 ⏰تایم اول: از ساعت 10:00 لغایت 10:30 ⏰تایم دوم: از ساعت 14:00 لغایت 14:30 ⏰تایم سوم: از ساعت 18:00 لغایت 18:30 📚 نمره قبولی: 12 از 20 ⏳ مدت آزمون: 20دقیقه 🖊 تعداد سوالات: 20سوال 📥تعداد سوالات در هر بار نمایش :1 سوال 💯 نمره منفی ندارد 🌐 https://ltms.cfu.ac.ir/ . ❇️ 👇 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💢کانال دورهای ضمن خدمت در ایتا 👇🏾👇🏽 https://eitaa.com/ltemss 📌 کانال دورهای ضمن خدمت در روبیکا 👇🏽👇🏾 https://rubika.ir/ltemsss
🔴 پایان خردادماه زمان آغاز نقل و انتقالات درون استانی در خراسان رضوی ✅ظریف مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجلاس روسا و معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی که با حضور صحرایی وزیر آموزش و پرورش، الماسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، پردلی معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت، تقی پور سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، حسین‌پور مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و... برگزار شد، گفت: 🔹 نقل و انتقالات برون استانی ابلاغ شده است و تا آخر ماه جاری نیز شیوه نامه نقل و انتقالات درون استانی را ابلاغ می کنیم. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی وی ادامه داد: 🔹 ساماندهی نیروی انسانی را از چهارم تیرماه شروع می کنیم. 🔹وی افزود: باید تلاش کنیم استفاده از آزمون های ماده ۲۸ و جذب از این طریق به تدریج کمرنگ شود و جذب تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت پذیرد، تا بتوانیم معلمان را چهارسال آموزش دهیم. 🔹ظریف بیان کرد: نیروهای خدماتی، خدمتگزار و سرایدار دارای مشکل معیشتی هستند و باید برای رفع آن چاره ای اندیشید. 🔹وی با اشاره به این نکته که در تصمیمات الزامات استان ها در نظر گرفته شود گفت: 🔹 بیش از ۴ هزار نفر در کشور مشمول قانون تبدیل خرید خدمات به قرارداد کار معین شده اند و بیش از ۲ هزار نفر سهم استان خراسان رضوی است که نیروی انسانی و زمان بیشتری می طلبد و تقاضا داریم این امر مورد توجه قرار گیرد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢بیشترین سهمیه آزمون استخدام‌ 50 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی، مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش است 🔹معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی خبر داد که بیشترین سهمیه در آزمون استخدامی برای جذب 50 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی، مربوط به وزارت آموزش و پرورش خواهد بود. 🔹آزمون فراگیر جذب کارمندان دولتی در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و مشخصا در وزارت بهداشت، وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود و منتظریم که سایر دستگاه‌ها نیز نیاز خود را اعلام کنند. 🔹اکنون منتظریم برآورد آزمون‌های استخدامی مشخص شود. باید ببینیم کدام شغل‌محل‌ها را نیاز داریم. 🔹 باید مشخص شود که در سطح شهرستان‌ها ‌برای آموزگاری، دبیری و هنرآموزی برای چه رشته‌ای نیاز داریم. 🔹معاون رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای جذب سرایداران مدارس نیز در دستور کار سازمان اداری و استخدامی قرار دارد یا نه، گفت: 🔹 «‌برنامه‌ای وجود داد و قرار شده که برآورد بودجه را با سازمان برنامه و بودجه مشخص کنند و به ما بگویند که عدد کل چقدر است تا انشاءالله براساس آن عمل کنیم.» . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🟡از وقتی ازدواج کردیم همسرم سرد و بی توجه شده بود😞 ➖دیگه از بی محلی و محبت نکردنش خسته و دلگیر بودم اما از وقتی اومدم اینجا فهمیدم چطور باید یه زن با سیاست و جذاب باشم👇😉 https://eitaa.com/joinchat/953877115C3cc86ca8b6 فقط با چند تکنیک رابطه تو معجزه کن🌱😍😍
♻️ اظهاراتی در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت و آزمون‌های استخدامی 💢 لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور: 🔻در این مرحله از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت دیگر مداخله‌ای نداریم/ مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان در این زمینه نقش دارند. 🔻هیچ کاری در حوزه اداری و استخدامی را متوقف نمی‌کنیم و آزمون‌های استخدامی سر وقت خود برگزار خواهد شد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💢چه کسانی می توانند از اسکان تابستانه مدارس استفاده کنند 👤مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش: ▫️ طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در اصل برای همکاران فرهنگی و خانواده درجه یک یعنی پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزندان در نظر گرفته شده است . فرهنگیان شاغل و بازنشسته اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی حتی همکاران مدارس غیردولتی و همکاران معزز کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند امکان استفاده از طرح را دارند. ▫️ در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان وجود دارد. برای اجرای طرح حمایت از خانواده، آنهایی که در سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، در طرح ثبت‌نام می‌شوند. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
ممانعت از فرزند چه مجازاتی دارد؟ وکیل پایه یک گفت: 🔹 قانونگذار تلاش کرده تا هر گونه فعل و ترک فعلی را از ناحیه‌ی اولیا یا سرپرستان کودکان، نوجوانان و یا از ناحیه حکمرانی به مثابه نظامات، تصمیمات و اقداماتی که حکمرانی در زمینه آموزش کودکان  دارد، به مثابه یک جرم در نظر بگیرد. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
☀️ رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۰۰ هزار معلم برای سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش می شوند و به نوعی رکورد استخدام نیرو در سال های اخیر شکسته می شود. ▫️ایوب ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه برنامه دوره تربیت ارزیابان حرفه ای دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی به ایرنا اظهار کرد: ۷۰ هزار نفر نیرو از مجموع این تعداد از طریق مهارت آموزی آموزگاری، مشاغل کیفیت بخشی و بخش دبیری و ۳۰ هزار نفر نیز از طریق کارشناسی و تکمیل ظرفیت از محل های مختلف جذب آموزش و پرورش می شوند. وی افزود: این تعداد جذب نیرو با توجه به نیاز آموزش و پرورش برای اولین بار در سطح کشور اتفاق افتاده است. ▫️رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان ۱۰۷ شعبه در سراسر کشور دارد که ۱۱۴ هزار نفر دانشجو معلم مشغول فراگیری آموزش و مهارت آموزی در ۱۹ رشته تحصیلی در سراسر کشور هستند. وی افزود: علاوه بر این تعداد دانشجو معلم اکنون ۱۷ هزار نفر نیز که از طریق آزمون های استخدامی سازمان استخدامی کشور در مراحل مختلف جذب شده اند آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت. ▫️ابراهیمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از سال ۹۱ دانشجو معلم جذب کرده است افزود: در این مدت این مرکز آموزش عالی فراز و فرود هایی داشته ولی از سال ۹۷ تاکنون در جذب دانشجو روند افزایشی داشته است. وی گفت: دانشگاه فرهنیگان سالانه حدود ۲۵ هزار دانشجو معلم جذب می کرد که در سال های اخیر به ۳۲ هزار نفر رسید و اکنون با توجه به نیاز آموزش و پرورش جذب دانشجو را برنامه ریزی خواهیم کرد. ▫️رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید ۳۰ هزار نفر وردی دانشگاه فرهنگیان خواهند بود گفت: برای جذب این تعداد سه برابر ظرفیت داوطلب جذب خواهیم کرد که در شاخص های مختلف مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. ابراهیمی افزود: پنج هزار و ۷۰۰ کانون ارزیابی در سراسر کشور برای شناسایی و جذب معلمان تشکیل شده است. ▫️وی گفت: سالانه حدود ۷۴ هزار نفر از آموزش و پرورش بازنشسته خواهند شد که باید تلاش شود تا با جذب نیرو کمبودها جبران شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 پاسدار شهید عبدالرضا رودبندی زاده 🌷 تولد ۸ آذر ۱۳۳۴ کرج 🌷 شهادت ۲۰ خرداد ۱۳۶۱ خرمشهر 🌷 سن موقع شهادت ۲۷ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ بدانید که من اولین و یا آخرین کسی نیستم که جان خود را فدای این انقلاب اسلامی کرده ام بلکه هزاران نفر از من بهتر این راه را رفته اند و خواهند رفت ✅ از شما تقاضا می کنم که همیشه به یاد خدا باشید و از شما می خواهم که از این انقلاب اسلامی پشتیبانی نموده و امام خمینی را یاری و از اسلام و قرآن حفاظت کنید 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
-598466814_-1927551885.pdf
606.3K
📌 راهنمای بارگذاری مستندات رتبه‌بندی و نحوه امتیازبندی شایستگی‌ها برای همکاران جدیدالورود استخدامی‌ ماده 28، ورودی‌های سال 98 دانشگاه فرهنگیان و فاقدین رتبه که به صورت علی‌الحساب رتبه آموزشیارمعلم را دریافت کرده اند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
با سلام و احترام ✍ در پاسخ به سوالات همکاران عزیز به اطلاع میرساند 🔹سامانه مای مدیو از فردا جهت بارگذاری مستندات رتبه‌بندی فعال خواهد شد. 🔺مهلت بارگذاری یک ماه خواهد بود تا 20تیرماه 🔹فقط فاقدین رتبه ای که یکسال از تاریخ رأی هیئت ممیزه سپری شده می‌توانند بارگذاری کنند، لذا همکاران ورودی 1402 امکان بارگذاری ندارند. 🔹 بارگذاری مستندات رتبه‌بندی فقط شامل شاغلین هست. 🔹 انشاءالله پاسخگوی سوالات همکاران بزرگوار در خصوص رتبه‌بندی خواهیم بود و در ادامه راهنمایی خواهیم کرد. 🔴در خصوص نقل و انتقالات 🔸همکارانی که انتقال برون استانی درخواست می‌کنند زیر ۵سال سابقه انتقال موقت انتخاب کنند،بالای ۵سال سابقه انتقال دائم 🔸 همکارانی که انتقال درون استانی درخواست می‌کنند با یکسال سابقه انتقال دائم بزنند. ولی همکارانی که انتقال موقت پارسال هستند توصیه می‌شود، انتقال موقتشان را تمدید کنند. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
میز کار رتبه بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد 🔻 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میزکار رتبه بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده‌ است: 🔻پیرو اطلاعیه شماره ۷۰۰/۴۲۸۶۹ مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳و باستناد ماده ۵ آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم ( عدم احراز رتبه) را کسب ننموده‌اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند. سامانه از مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳برای مشمولین ( فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌گردد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
▫️سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان "سرباز امریه" می‌پذیرد به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مشمولان نظام وظیفه متقاضی خدمت در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) باید یکی از شروط فارغ التحصیل مدارس استعدادهای درخشان، مدال‌آور المپیادهای علمی کشور (از باشگاه دانش‌پژوهان جوان) و یا جز برگزیدگان جشنواره‌های ملی کشوری باشند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
.❌👇🏽 📌جهت اطلاع از خدمت امروز، کانال زیر کلیک کنید 👇🏽👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️ سوالات امروز و فردا 👆🏽👆🏽
برای همکاران فاقد رتبه 💢 سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز به مدت یک ماه باز می‌شود وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد : 🔹 معلمان فاقد رتبه می‌توانند از روز یکشنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir برای بارگذاری مدارک اقدام کنند. 🔹 مهلت بارگذاری مدارک رتبه‌بندی به مدت یک ماه و تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ می‌باشد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .